5 BÖLÜM

235 19 5
                                    

soonun bakış açısı

biz konuşurken birden Luhan durdu.. onun neden durduğunu anlamayarak 'ne oldu?' dercesine baktım Luhana.. Luhan parmaklarını dudaklarına götürüp sus işareti yaptıktan sonra etrafımıza bakmaya başladık.. kimse yok gibi.. sonra 7-8 adım uzaklıkta ağacın yanından orta boylarda bir hayvan kaçarak uzaklaşıyordu... kedi desem kedi değildi...köpek desem o hiç değildi... kurta benziyorrdu ama yakın olmadığımız hem de kaçıp uzaklaştığı için tam anlayamamıştık ne olduğunu...

bir kaç saniye sonra benim arka tarafımdan hışırtılar gelmeye başladı.. bu defa gerçekten korkmuştum..  bu sürede luhan nerde diye etrafımda dönmeye başlamıştım... luhanı bulamamam bir tarafta kalsın, yanımda gri renge yakın koyu tüyleri olan hayvan belirdi.. korkudan gözlerimi kapatıp arkamdaki ağaca yaslanıp derin-derin nefes almaya başladım... sakinleşmek istercesine yavaşça sırtımı ağaca sürterek aşağı kaydım...

birden boynuma yumuşak bir şeyin deydiğini hiss ettim.. yumuşaklıktan mayışmış,bundan hoşlandığımı belli edecek şekilde mhhhp diye hafifçe inledim...

yumuşaklık ne peki?? ve neden boynumu gıdıklıyor??? 

gözümü yavaşça açmaya başladım.. az önce gördüğüm gri tüylü hayvan..

hayır bu bir kurt.. işte şimdi sıçtım.. diye içimden geçirdim..

ama bir dakika kurtlar insanları yemez mi ve ya zarar vermezmi?? peki bu kurt neden beni kokluyor???

şimdi düşüneceksiniz ki kurdun kokladığını mı gördün?? hayır bunu her aptal insan anlardı.. kurt burnunu boynuma sürtüp geri çekiliyordu...

sonra birden boynumda ıslaklık hissettim.. hah işte yemek için hazırlanıyormuş.. önce kokluyor, sonra tadına bakıyor demekki.. akıllı kurtmuş..

hay allah senin belanı versin soo.. birazdan bir kurdun, bir günlük ihtiyacını gidere bilmek için yemek olucaksın sen hâlâ akıllı kurt diye söyleniyorsun...

ama kurt sadece boynumu ve kulaklarımın bitiş noktası,kulak mememin yanını yalıyordu..

içimden Luhana uzunca bir küfür savurdum.. tam kaybolacak zamanı buldu.. birazdan yemek olucam burda o kim bilir hangi cehennemde... hem iki saniye içinde nasıl ortadan kaybolması da kafamı karıştırmadı değil... 

neyse şimdi Luhandan önce düşünmeli olduğum tatlı canım var...

kurt yaladıktan sonra pençelerini bacaklarıma koyarak okşama başladı... kendimi kaybediyordum.. en zayıf noktalarımdan biride bacağımdı..

kurt akıllı dedim inanmadınız.. iyi yer buldu kendine..

bilmiyorum neden ama ondan korkmuyordum.. kendini kucağıma yayıp, başını göğsüme koydu.. sonra hafif uluma çıkardı ağzından.. ben de onu sakinleştirmek istercesine tüylerini sıvazlıyordum... ben okşadıkça uluması daha da şiddetlenmişti.. artık ben bile korkuyordum... uluması yeri göyü inletecek şekildeydi..

onunla o kadar dalmışım ki, havanın ne zaman karardığının farkında bile değildim...

birden uluması durdu... gözlerini bana dikerek kucağımdan yavaşça kalkmaya başladı... o kalkıp arka-arkaya benden uzaklaşırken luhanın sesini duyar gibi oldum..

hayır-hayır bu luhanın sesi.. demek bu yüzden benden uzaklaşamaya başlamıştı... hayvanların kulakları bizimkilere nisbette daha iyi duyduğu için luhanın sesini benden daha önvce duymuş olmalı...

luhanın sesi yaklaştıkça o biraz daha uzaklaşıyordu.... ve birden gözden kayboldu... luhan yanıma ulaştığında nefes-nefese kalmıştı..

-soo.nerdeydin? deminden beri seni arıyordum..

"hatırlatayım ki, sen birden prtadan kayboldun.. ben sabahtan beri burda duruyorum...

-herneyse.. neler oldu inanamazsın....

o beni kolumdan tutup ormanın dışına doğru çekerken,gözlerim yanımızdaki ağacın arkasında ışıltıyla bana bakan, az önce kucağımda oturmuş olan kurdun gözlerine kenetlendi.. ben büyülenmiş gibi bakarken sanki donmuştum... hatta kurdun kaçıp gittiğini ve 2 dakikadır luhanın beni çağırdığının farkında değildim..

-heyyy... soo..

sonra alnımda acıyla daldığım uykudan uyandım... ahhh.. fiske mi attı alnıma benim...

"ahhh. lulu.. elin çok hafif maşallah.. diye tısladım..

-seni bu kadar dalgın yapan şey ne?? öğrene bilir miyim??

ona söylesem mi az önce olanları??  inanmaz herhalde.. birde deli damgası yemek istemiyorum..

"h-hiç.. s-sadece biraz uykum var... bu yüzden.. yoksa ne ola bilir ki??

-soo, birbilsen neler olduğunu.. inanmayacaksın... hadi eve git dinlen.. yarın seni alacağım evden.. okula yürürken konuşuruz..

y.n:benim tatlı okurlarım.... okuma sayısı bini geçmiş.. çok mutluyum... inanın beni voteden çok bu mutlu ediyor... ve tabletten yazdığım için uzun mu kısa mı bilemicem... söz olarak algılamayın ama bir aksilik çıkmazsa yarın akşam yeni bölüm atıcam.. size güzel olaylar başlıcak demiştim... ve bu diğer ficler gibi aynı konuda olmayacak... gelecek bölüm bol-bol hunhan olacak...   ve diğer ficlerime de göz atarsanız sevinirim.. eğer İS ve PoD okuma sayısı çoğalsa onlara da sıkca bölüm eklicem..

küçüknotdaha: eğer istediğiniz başka çift varsa fice ekleye bilirim...

smut okumak isteyenler 2 yada 3 bölüm sonra görecekler...

EXOlunatic ♥♥♥



MIRACLE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin