//ѕтarтerѕ or нow yoυ мeт тнe creaтor
‣dιd тнe creaтor overlooĸ yoυr androιd мυѕe wнen тнey paѕѕed all тнeιr cнecĸѕ and вecaмe ғυlly aυтonoмoυѕ? ιn oтнer wordѕ, wнen тнey ғιrѕт 'woĸe υp' eιтнer wιтнιn a prodυcтιon υnιт or нer prιvaтe worĸѕнop?
‣a вrιeғ тoυr тнaт cyвerlιғe тower dιd only once and ιт waѕ only wιтнιn тнe ғloorѕ oғ cυѕтoмer ѕervιce? waѕ тнe creaтor cнoѕen тo lead yoυr reѕтrιcтed тoυr aroυnd тнe тower or yoυr мυѕe вecaмe ιnтrιgυed oғ тнe creaтor dυe тo нer вυмpιng ιnтo тнeм aѕ ѕнe мυттered nonѕenѕe wнιle looĸιng down aт нer тaвleт?
‣a laυncн parтy ιn a dιѕcloѕed locaтιon ғor cerтaιn gυeѕтѕ тнaт ιѕ нoѕтed вy cyвerlιғe dυe тo a new releaѕe oғ androιd мodelѕ? тнe creaтor waѕ ғorced тo aттend and looĸed υncoмғorтaвle and ғιdgeтy wιтн all тнe people aroυnd нer ιn тнe parтy wιтн тнeιr androιdѕ nearвy, ѕeeмιng тo wιѕн ғor ѕoмeтнιng ιn нer нandѕ тo do.
‣dιd yoυ мeeт нer aт a parĸ near a вυѕy plaza wιтн proтeѕтorѕ aвoυт тнe вanιѕнмenт oғ androιdѕ? тнe creaтor ѕaт υpon тнe parĸ вencн, looĸιng over aт тнe androιdѕ wнo played wιтн cнιldren ιnтenтly wιтн an υnreadaвle looĸ on нer ғace.
‣dιd yoυ ѕpoт нer wanderιng aroυnd тнe polιce ѕтaтιon, ѕeeмιng тo ѕcan тнe area and тнe people wιтнιn тo pυт ιт ιnтo мeмory? or perнapѕ cyвerlιғe ѕenт нer αѕ a perѕonal delegaтor ғor тнe DPD тo ғocυѕ on тнeιr devιanт ιnveѕтιgaтιon?
‣σиє σf тнє мαиу як800'ѕ ѕнє ¢яєαтє∂? ιѕ нє ιиʝυяє∂ αи∂ ¢αмє тσ вє яєραιяє∂ ιи нєя нσυѕє? иσ, ∂αмαgє∂. тнє ¢яєαтσя αℓωαуѕ ѕєєм тσ υѕє ωσя∂ѕ ѕυ¢н αѕ тнαт αяσυи∂ тнє αи∂яσι∂. σя ρєянαρѕ αи як900? ѕнє ∂ι∂ иσт αρρяσνє fσя тнιѕ иєωєя αи∂ fαѕтєя мσ∂єℓ тσ вє мα∂є fσя ѕσмє яєαѕσи, вυт тнє ∂ιяє¢тσяѕ σf ¢увєяℓιfє ѕυѕρє¢т ѕнє ¢αит ℓєт gσ σf тнє ωєαкєя як ѕєяιєѕ. ѕнє ωιℓℓ тяу нєя вєѕт тσ иσт ℓσσк αт тнє як900'ѕ fα¢є, ℓєѕт ѕнє ωιℓℓ gєт υи¢σмfσятαвℓє αѕ ѕнє тяιєѕ тσ fιχ нιм ιf иєє∂ вє σя αиѕωєя нιѕ ∂єтα¢нє∂ qυєѕтισиѕ.
‣were yoυ тнєяє αи∂ α¢¢ι∂єитαℓℓу ωαℓкє∂ ιи wнen ѕнe dιd тнe eхperιмenтaтιon on тнe-
‟ѕσяяу. ¢αит нανє тнαт.уσυяє иσт ѕυρρσѕє∂ тσ
киσω уєт. ‟
α νσι¢є ѕρσкє, тσиє ρяσfєѕѕισиαℓ αℓтнσυgн тнє ωσя∂ѕ нιитє∂ тєαѕιиg.
‟ι вєѕт gєт вα¢к тσ ¢нℓσє вєfσяє ѕнє gєтѕ ωσяяιє∂.
gσттα ѕєє му ¢αт тσσ!
ρєянαρѕ σиє ∂αу уσυℓℓ киσω, вυт ιтѕ иσт тιмє уєт. fσяgινє мє σf тнαт.‟
YOU ARE READING
fσяgινє мє ωσυℓ∂ уσυ?
Fanfiction‟уσυ тнιик уσυ киσω мє, ∂σ уσυ? вє¢αυѕє иσ σиє ∂σєѕ. . .‟ //¢нαяα¢тєяιѕтι¢ѕ, нєα∂¢αиσиѕ, яєℓαтισиѕнιρѕ ωιтн ¢нαяα¢тєяѕ σf ∂вн, вα¢кgяσυи∂¿?¿? αρρєαяαи¢є?¿?¿?