Başlangıç

420 7 0
                                    

Topuklularımın sesini duyan herkes sırasıyla bana dönmüştü.Hayran veya imrenme dolu bu bakışlara artık alışmıştım.
Popülerdim.Güzeldim.Onlar için bir tanrıçaydım.
Ellerimle saçlarımı arkaya ittim ve gözlerim Sasha-Zoe ikilisini aradı.
Neredeydi bu aptallar?Yalnız kalmaktan asla hoşlanmazdım.
Pembe Chanel'imi yandaki çalışma masasına yavaşça koyarken içinden telefonumu aramaya başladım.Hafifçe eğilmiştim ve iç geçirişlere bakılıcak olursa bu bile onları tahrik etmeye yetmişti.
Kızlar daima erkekler onlara baksın,onları beğensin diye tüm günlerini harcar ve peşlerinde dolaşırlardı.
Oysa benim için farklıydı.Kontrol bendeydi.
Belkide futbol takımının yarısıyla yatmıştım.Hiçbirinin birbirinden haberi bile olmazdı.
Her şey kontrolüm altındaydı.
Sınıfa girdiğimde David'e göz kırptım ve yavaşça yanına oturdum.Belki futbol takımında değildi ama popülaritesi benim onunla takılmama yeterdi ve harika kasları vardı.
David yavaşça kulağıma,
-Çıkışta napıyorsun,diye fısıldadı.Basittiler işte .Çok çabuk etkileniyorlardı.
-Bilmem,dedim yavaşça gülümseyerek.İyi bir planın var mı?
-Çıkışta arabamda bekliyorum,derken kastettiği belliydi.
Hepsi beni becermek isterdi ve ben iyi niyetliydim.
-Belki daha sonra ,dedim ve sınıfta kimse olmadığını anlayınca kucağına oturup dudaklarıma yapıştım.
Çok sert öpüşüyordu.Bu hayvan yüzünden dudağım morarırsa cezasını çekerdi.
İçeriye gelen ayak sesini duyunca yüzümü çevirdim.Karşımda ezik adını bilmediğim çocuğu görünce pis bir bakış attım ve David'i kolundan tutarak sınıftan çıkardım.
-Nereye gidiyoruz,derken elleri kalçama doğru kaymıştı.
-Bana herkesin arasında dokunma,diye tısladım ve önüne geçip temizlik odasına koştum.Bu topuklularla ancak ben bu kadar harika koşardım.
Arkamdan geldiğinde hızlıca kapıyı kapattım ve onu sandalyeye ittikten sonra bacaklarımı açıp kucağına oturdum.
Ensemden tutup beni kendine bastırdı ve yeniden öpmeye başladı.
O sırada elleri ensemden göğüsleri indi.
Dudakları da onları takip ederek önce boynuma,tişörtümü yere attıktan sonra da göğüslerime kaydı.
Sertleşen ereksiyonunu hissedebiliyordum.Bu çocuk bir harikaydı.Ellerimle kaslarına dokunurken iç geçirdim.
Dudakları yavaşça boynuma yeniden geçip emmeye başladı.Panikle onu geri ittim.
-Sence aptal bir iz istiyor muyum,dedim ve tişörtümü hızlıca üstüme geçirdikten sonra dışarı çıktım.
Arkamdan gelen "Özür dilerim."bağırışlarını umursamadan koridorda ilerledim.
Onunla daha işim olmazdı.

Bayan PopülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin