Sarıl Bana

172 6 0
                                    

Ders bittiğinde telefonumu alıp kalçalarımı sallayarak sınıftan çıktım.Sinirlerim gergindi ve kimseyle muhattap olacak halim yoktu.
Tabi,kimde beni bir türlü rahat bırakmazdı.Tommy arkamdan koşup omzumu tuttuğunda sinirle ona döndüm.
-Ne istiyorsun?
-Ödevi birlikte yapmamız gerek.Seni bilmem ama ben A almak istiyorum.Ne zaman uygunsun?
-Ah,gerçekten bunu yapmak zorundayız değil mi?
Telefon numaranı ver ,dedim sertçe.
Daha sonra aldığım numaraya adresimi attım.
-Burda buluşalım.Ve ezik arkadaşlarına sakın numaramı yayma.
-Senin hayranın olmayan insanlar da var Bayan Popüler merak etme.

Hah,sen öyle san,diye içimden geçirerek yürüdüm.
İçimdeki hırsın büyümesine sebep olmuştu ve kendime kanıtlamalıydım.
Aşağıya indim ve eteğimi iyice yukarı çektim.Kalçalarımı sallayarak bir banka ilerledim ve oturdum.Elimle saçlarımı karıştırdıktan sonra dudağımı ısırdım.
Hareketin amacını anlayan futbol takımından Joe yanımdan geçerek göz kırptı.İşte bu kadar basitti.Beni istemişti.Kimsenin görmediğini anlayınca arkasından yavaşça yukarıya çıktım.Koridorda yürürken bi an onu görememiştim.Ama daha sonra duvara sertçe çarpıldığımda Joe'nun kollarında olduğumu anladım.
Aslında planımda becerilmek falan yoktu.Sadece test etmek istemiştim.Artık benimle sadece sevişmek isteyen insanlar gerçekten sinirimi bozuyordu.
-Uzun zamandır bunu bekliyordum,dedi ve hızlıca dudaklarıma yapıştı.Ellerimle göğsüne vurup itmeye çalışırken iki elimi de duvara yasladı.Hiçbir şekilde hareket edemiyordum.Dudakları yavaşça boynuma kaymıştı."Bırak."diye tıslıyordum ama durmuyordu.Biri bizi görecekti.
Sinirle bir tekme attım ve acıyla geri çekildi.Daha sonra arkama bile bakmadan tuvalete koştum.
Tuvalete girdiğimde gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Gerçekten Bayan Popüler'liğe devam etmek için buna ne kadar katlanıcaktım?
Makyajım akmıştı ve lavabonun yanına çökmüş haldeydim.Kafamı eğdimve boynuma dokunduğumda acıyla irkildim.Morartmıştı işte.Aptal.
Şimdiye kadar kimse bana ben istemeden yaklaşmamıştı.Burda olay biraz daha farklıydı.İlk defa çaresiz hissetmiştim ve ipler elimden kaymıştı.
Ve o kadar derin ağlıyordum ki yanıma yavaşça oturan kişiyi farketmemiştim.
Kafamı kaldırdığımda karşımdaki kişinin Tommy olması beni iki kat şaşırtmıştı.
-Ne işin var senin burda,dedim.
-Uzun hikaye,dedi saçlarını karıştırarak.Neyin var?
-Uzun hikaye.
İkimiz de daha sonra birbirimize bakarak gülümsedik.Ne onu küçümseyecek ne de tersleyecek halim vardı.Ayrıca şu an o beni küçümsememişti.
-Sarılmak ister misin,dedi sessizce.
Kafamı salladım ve yakınlaşıp kafamı göğsüne koyduktan sonra kollarımı doladım.
Öğle molasıydı,kimse bizi rahatsız edemezdi.
Saçlarımı okşarken,
-Geçti,diye fısıldadı.Aynı annem gibi.
Annem...Dudaklarımdan küçük bir hıçkırık çıktı.Tommy yavaşça bana baktıktan sonra saçımı okşamaya devam etti.
Bu çocuğun gerçekten kızlar tuvaletinde ne işi vardı?

Bayan PopülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin