"Haftanın Filmi"

77 5 0
                                    

En başta ona iyi davranmamalıydım.Bunlar olmazdı.
Bahçedeki insanlar bana dönmüştü ve bir eziğin arkasından bağırmamı seyrediyorlardı.Tanrım,bir kraliçe daima ölçülü olurdu.Her şeyi mahvetmek üzereydim.Az önce fırladığım banka yavaşça geri otururken çantamdan telefonumu çıkarttım.
Her ne kadar Tommy'e mesaj atmak istesem de yapamıyordum.Bir tercih yapmalıydım.Tommy'e iyi davranmam popülaritemi zedelerdi.
Tam o arada beynimden gelen şaklatma sesiyle (çok zor bir şey öyle herkes yapamıyor)gülümsedim.
Tommy'de küçük bir imaj değişikliğiyle her şey hallolurdu.
Ama bir sorun vardı.Tommy bana darılmıştı.
Onunla konuşmak için bir şey yapmalıydım.Tommy gerçekten iyi biriydi ve ne bileyim kaybetmek istemiyordum.
Carter'ın bana doğru geldiğini görünce iç çekip kafamı eğdim.Bu çocuk "hayır"kelimesinden anlamıyordu.
Karşıma dikildiğinde bir kez daha oflayarak kafamı kaldırdım.
-Carrie lütfen.
-Hayır.
-Carrie sana yalvarıyorum.
-Bana bu kadar değer vermiyorsun Carter abartma lütfen.
-Bak seni elde etmişken her şey farklıydı sen vardın ama şimdi eksikliğini hissediyorum.
-Git ve birkaç amigoyu ye Carter.
Tam arkamı dönmüştüm ki tek cümlesiyle dehşete uğradım.
"Joe ile olanları herkes öğrenir Carrie.Koridorda becerilen bir kraliçeyi kimse sevmez."
Ona attığım tokatla üstüme yürümeye başlamıştı.
-Sen ve ben Carrie son kez.Seni bir kez daha kucağımda inleteceğim.Ve her şey bitecek.
İşte biliyordum Carter sadece benimle tatmin oluyordu ve bana sadece beni becermek istediği için yaklaşıyordu.
Başka çarem yoktu ve gözyaşlarıma direnirken "Son kez." diye fısıldayarak bir kez daha kızlar tuvaletine koştum.
Midemde ne varsa hepsini kusmuştum ve berbat görünüyordum.Gömleğimin yakalarını düzeltip kendime yeniden makyaj yaptım.Normal görünüyordum.Her zamanki gibiydim işte.Daha sonra yanıma gelen ikiliyi haftanın filminr bilet almak için yolladıktan sonra tüm günümü aklımda Carter'ın söyledikleriyle geçirdim.

...

Tommy-
Kocaman bir patlamış mısırı kucağıma koymuş bir şekilde çocuklarla filmi bekliyorduk.Görünüşe göre 15 dakika kalmıştı ve benim aklım Carrie'deydi.
Büyük bir kavga etmiştik.Carrie birden kişilik değiştiriyordu ve asıl Carrie'yle beni tanıştırmaması zoruma gidiyordu.
Ama ben bir eziktim.Hakkım yoktu.
Daha sonra kafamı kaldırdığımda gördüğüm manzara ağzımın açık kalmasına sebep olmuştu.Carrie Blacker oldukça NORMAL bir görünüşle bize doğru yaklaşıyordu.Üzerinde sade beyaz bir bluz,deri mont ve siyah bir pantolon vardı.Makyaj yoktu.Saçı yapılı değildi. Carrie gerçekten çok harika görünüyordu.
Ayağa kalkıp yanına gittiğimde mahçup gözlerle bana baktı.
-Özür dilerim Tommy.Lütfen beni affet.
-Bende sana çok bağırmış olabilirim,dedim ensemi sıvazlayarak.
Daha sonra Carrie yavaşça yaklaşıp kollarıyla beni sardı.
-Sana Bayan Popüler gibi davranmayı bırakmalıyım.
Bu dediğiyle gülümsemiştim.Hafızamdan silinmeyecek bir andı.Aslında silinemezdi bile çünkü Calum hiçbir zaman yanından ayırmadığı kamerayı açmıştı ve bizi çekiyordu.
Ödev için yeni bir görüntüydü.

Bayan PopülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin