Alışveriş 2(Tommy)

137 5 0
                                    

Tommy-
Tanrım bu kız beni öldürüyordu!Onun yüzünden ödevim fiyaskoya dönüşücekti.Daha birkaç saat önce bu kızla tuvalette sarılıyorduk.Nasıl bu kadar değişkendi?
-Tommy buraya gel,diye bağırdı buyurgan tavrıyla.Gerçekten kraliçeydi.
Yavaşça kabinlerin karşısındaki koltukların birine geçip kameramı yeniden başlat komutuna getirdim.Umarım iyi görüntüler verirdi.
Yavaşça düz renk sarı,sıfır yaka,eteği pileli bir elbiseyle çıktı.
Sasha ve Zoe aptalca el çırparken benim gözlerim bir an takılı kaldı.
Aynaya biraz baktıktan sonra kameraya döndü.
-Moda benim işim.Genelde insanlar beni örnek alır.Mesela bak Sasha'nın üzerindeki çizgili büstiyerin yaratıcısı kim olabilir sence?O bu kadar zevkli değil emin ol,dedikten sonra bakışlarımı Sasha'ya çevirdim.Kız gerçekten üzülmüş gibiydi.Başını öne eğdiği için bukleli sarı saçlarından yüzü görünmüyordu.
Bir anda güzelliğini gölgeleyebiliyordu.Ama bu davranışları kasıtlıydı.Yani bir şey saklamak ister gibiydi.
Aynaya baktıktan sonra "Bu saçlarla olmadı."dedi ve geri kabine girdi.
Belki de Carrie'yi Carrie yapan şey saçlarıydı.Kızıl saçları uçlara doğru açılıyordu ve gerçekten çok güzellerdi.
Yanımdan geçerken genelde papatya kokarlardı.
Hayır,bu nefret..Onun için daha çok dikkar ediyordum.
Daha sonra siyah bel kısmı üstüne yapışan eteği kabarık bir elbiseydi.
Kabinden çıkıp abartılı bir reverans yaptı.Şu an gösteriş meraklısı hareketleri umrumda değildi.O,harikaydı.
Kızlar yine ellerini çırptıları.Bense donmuş bir haldr onu izliyordum.Bu yanlıştı.Bu olmaması gereken bir şeydi.
Az öncekine farkla yanıma ürkekçe yakınlaştı.Bazen bu yüzüne hakim olamıyordu.
-Yakışmış mı Tommy?
-E..evett
-Kekeledin işte yakışmamış olmalı.
-Gerçekten çok yakışmış,dedim tek nefeste.
Bana memnuniyetle baktıktan sonra kabine girdi ve eski kıyafetleriyle çıktı.
Masalardan birine oturduktan sonra Sasha ve Zoe,Carrie için milkshake almaya gitmişlerdi.E bende hala birkaç iyi görüntü elde etmeye çalışıyordum.
Çekime başladığımda birden o egoist kıza dönüştü.
-Ne diyebilirim ki ,popüler ve güzel olmak zor.Bakışlar üzerimde falan.Biraz daha sağa geçer misin ışığım kapanıyor,dedi.
Bazen dayanılmaz oluyordu.
Kamerayı durduğumda ofladıktan sonra "Nerede bu kızlar?"diye mırıldandı.
Daha sonra olabilecek en seksi şekilde ellerimi tutup sonra kamerayı elimden aldı.
-Bende başlasam iyi olacak,dedi gülümseyerek.Gülümsemesi aynı bir güneşin birden parıldaması gibi bir şeydi.İnsanı iyi hissettiriyordu.
Ah,eve gittiğimde kendimi iyi bir tokatlamalıydım.Carrie Blacker olmamalıydı.
-Çekimimi evde tercih ederim,dedim nazikçe.
"Peki."diye mırıldandıktan sonra aklına bir şey gelmiş olmalıydı ki kafasını öne eğdi ve parmaklarıyla oynamaya başladı.
-Ne oldu Carrie?İyi misin?
-Yok bir şey.
Biraz duraksadıktan sonra tam konuşacaktı ki Sasha ve Zoe yanımıza geldi.Bir ayakkabı görmüşler,harikaymış falan.Gereksiz.
Asıl önemli olan Carrie ile ilgili bir problem vardı.
Bir şeyler tersti.Gizlediği bir şey vardı ve ben ona yardım etmek istiyordum.

Ben Tommy Russo,hayatım boyunca nefret ettiğim Bayan Popüler'in iyi olmasını istiyordum.

Bugün oldukça tuhaflaşmıştı.

Bayan PopülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin