Blake
Běžela jsem mě známým lesem. Kapky deště se mi vsakovali do srsti. Chlad postupoval mým tělem a bolest svalů jak by smet. Zastavila jsem tak prudce že sem mi podařil udělat smyk a tak jsem se mohla postavit hnědému vlkovi.Začaly jsme bojovat na život a na smrt. Kolem nás lítaly chumáče chlupů a kusy bláta. Zakousla jsem se mu do krku a odkopla jsem ho zadníma nohama minimálně 2 metry od sebe. Postavila jsem se na všechny čtyři a připravila jsem se do bojové pozice. Hnědý vlk se z námahou zvedl a podíval se na mě zabijáckým pohledem.
Najednou jsem za sebou uslyšela křupnutí větve, rychle jsem se otočila tím směrem. Stála tam dívka, měla nádherné křišťálově modré oči a bílé dlouhé vlasy v ten moment jsem věděla že se mé srdce zamilovalo jen a jen do ní.
Uslyšela jsem za sebou zadunění tlapek, otočila jsem se směrem k tomu vlkovi který mířil přímo na ní. Odrazila jsem se zadními tlapkami od země a skočila jsem přímo na jeho záda. Zasekla jsem se mu drápy do hrudníku a on bolestné zakňučel. Najednou mě ze sebe strhl a utekl pryč do hloubi lesa. Otočila jsem se na tu dívku ale něco na mě spadlo, velká větev která mi bránila v jakémkoliv pohybu. Když jsem se zkusila pohnout kus ostré větve se mi zabodl přímo do boku břicha. Zamručela jsem bolesti. Najednou se ke mě rozešla ta dívka.,,Neboj se...nechci ti ublížit." Došla až přede mě a klekla si.
,,Chci ti pomoct. Zachránila jsi mi život a já ho teď zachráním tobě." Řekla klidným hlasem. Natáhla ke mě ruku a se na ni nejisté dívala. Nakonec jak jsem se jí dívala do těch nádherných oči jsem ji hlavou drcla do ruky a ona mě pohladila po hlavě.
,, Dobře takže až řeknu teď, utečeš z pod té větve. Tak jo. Tři......dva....jedna....TEĎ!" Větev povolila stisk a já vyběhla o kousek dál. Z rány mi začala vytékat krev která dopadavala do jehličí a trávy. Zničeho nic se mi zatmělo před očima a já vysílená padla do trávy.
Takže lidičky jsem tu poprvé z mou knížkou kterou jsem se rozhodla konečně napsat.😂 Doufám že se vám první kapča bude líbit a samozřejmě také ty ostatní 😋😊. Omlouvám se za gramatické chyby a ty blbosti kolem toho. Také moc děkuji RubyQuuk že mi že vším pomohla a také lehce nakopla sem tu knížku vydat😊. Vaše Shadow 😋❤.
ČTEŠ
Ve spárech černé
FanfictionČerná šelma bojuje o život. Najednou se jí zaplete do života dívka která ji změní celý život.