15

91 8 1
                                    

~Vím že jste čekali další kapitolu dříve ale měla jsem hodně problému doma a byla mi opět odebrána wifi ale neplánuji skončit z knížkou. Za chvíli začínají prázdniny a já budu mít více časů na věnování se knížky, také jsem vytvořila nový obal knížky..sice je nic moc ale je nový xd..stejně si myslím že ta knížka stojí za nic >.> to je asi vše užijte si další kapitolku ~


~Weiss~

Řekla jsem vše co se stalo a Blake na mě koukala celkem smutným pohledem, ale potom mě objala a dala mi letmý polibek na čelo. "To bude v pořádku..ale z čeho teď budeme žít?" 

Lehce jsem pokrčila rameny a koukla jsem se do země "pravděpodobně si budu muset najít jinou práci.. ale nechci tě tu nechávat samotnou mám strach že se ti něco stane.." Koukla jsem se na ní.

"...tak bych třeba mohla jít z tebou do práce a pracovali by jsme spolu" Řekla potichu a její uši byly lehce dole

"můžeme to tak udělat jedině když si budeš jistá že to zvládneš.." Chytla jsem lehce její ruku a trochu jsem se usmála

Blake pokývla hlavou a objala mě "mám tě ráda" Usmála jsem se a zabořila jsem hlavu do jejího ramene.

-večer-

Venku hodně pršelo a byla bouře..nemohla jsem spát pořád jsem musela přemýšlet co teď udělám, jak nás uživím? Do práce jí vzít nemohu a do města už vůbec ne.

Hladím Blake na zádech a lehce si povzdechla. Nesmím o ní přijít, nikdy bych si to neodpustila..Otec mě sice učil od malička že tvorové jako Blake jsou zákeřní a zlí..ale realita je jiná, jsou to strašně moc milí tvorové..a jeden z nich si ukradl moje srdce. Trochu jsem se usmála a přitulila jsem se k Blake.

-ráno-

Probudila jsem se a postel byla prázdná, upřímně jsem trochu vyděšená.."Blake?" Sednu si a rozhlédnu se kolem, potom vstanu a jdu dolů po schodech a jdu do kuchyně ale je prázdná..vlastně v celém domě je ticho"Blake??" Řekla jsem o něco hlasitěji a rozhlédla jsem se kolem...není tu. 


~Okay lidičky zatím to ukončím tady a do týdne by měla být další kapča, pokud by jste chtěli můžete podat určitou otázku na jakoukoliv postavu a otázka bude zodpovězena v další kapitole~


Ve spárech černéKde žijí příběhy. Začni objevovat