7

118 9 0
                                    

Blake

Rozběhly jsme se směrem k základně lovců. V boku mě nehorázně bolelo ale už jsem to neřešila musely jsme zachránit Rockyho. Nechci přijít o dalšího člena mojí rodiny. V mém těle se nahromadil adrenalin z zuřivosti. Musim ho zachránit.

Přiběhly jsme k té železné blbosti.

,,Čekej tady, pokud se nevrátím z Rockym tak mě nehledej. Uteč s ním co nejdál odtud a dávej na sebe pozor." řekla jsem a olízla jsem ji hlavu, ona mi stejně gesto zopakovala na mě. Rozběhla jsem se směrem k plotu a protáhla jsem se pod ním.

Vlezla jsem malým oknem dovnitř do budovy. Všude byl bordel a velký puch z ožralců. Musela jsem najít kde drží...
Uslyšela jsem ránu a řvaní. Rozběhla jsem se opačným směrem než byla ta osoba.

,,Hej ty potvoro vrať se zpátky do kotce." Řval po mě chlap a já utíkala co my nohy stačily. Vběhla jsem do tmavé místnosti. A schovala jsem se za kupu krabic. Přikrčila jsem se co nejvíce k zemi a šla jsem pomalinku pryč z místnosti. Když jsem se proplížila ven z místnosti běžela jsem doleva protože tam nesvítilo světlo takže nepůjdu vidět.

Vlezla jsem do místnosti a rozhlédla jsem se kolem sebe, všude byly různé nástroje a potom bílé velké lehátko. Přikrčila jsem se k zemi a šla jsem po pachu Rockyho.

Odkryla jsem plachtu a za tou plachtou byla kotec.

,,Rocky?" Zeptala jsem se a on přišel ke mě blíže.

,,B-Blake? Jsi to ty?" Zeptal se opatrně. A já se usmála.

,,Jo jsem to já" odpověděla jsem mu a on se také usmál.

Proměnila jsem se do své lidské podoby abych mohla otevřít tu klec.

Jak jsem ji otevřela Rocky vyběhl ven.

,,Chvíli výdrž otevřu ti to okno a ty prolezeš ven." Zašeptala jsem.

,,A co ty?" Zeptal se mě.

,,Já si musím najít jinou cestu to okno je pro mě malé, a chvíli bude trvat než se proměním zpátky. Mám zranění a jsem vyčerpaná. Ani nevím jestli se odtud dostanu..." Sklopila jsem smutně uši.

,,Dobře buď opatrná." Řekl a já ho zvedla a dala jsem ho do okna. Jak prolezl ven do lesa zavřela jsem okno a šla jsem pomalým krokem pryč.

Vešla jsem do nějaké kanceláře, bylo tam okno. Přišla jsem k oknu a podívala jsem se jaká je to výška. Otevřela jsem to okno a vylezla jsem na střechu.

Bylo to asi 3 metry výšky.

,,Možná bych to zvládla..." Zničeho nic jsem uslyšela výstřel a potom prudkou bolest v mém stehně.

Začala jsem padat ze střechy. Z posledních sil jsem se chytla okapů který vedl k zemi.

Takže je tu další kapitola a s ní i další nebezpečí pro Blake. Přežije to nebo umře? To se dozvíte v další kapitole.

~Shadow~

Ve spárech černéKde žijí příběhy. Začni objevovat