Bună, eu sunt Daniela o fata simpla de 14 ani care e în clasa a 8a. Locuiesc în Iași cu mama și tatal meu și nu am frați sau surori.
E vineri dimineață și eu sunt trezită de vocea mamei mele, îmi iau telefonul și vad ca e 6:50, merg la baie și ma spăl pe dinți, pe față, ma pieptăn, apoi ma întorc în camera și îmi iau o pereche de blugi negri și o bluza albă cu niște teniși albi, nu ma îmbrac prea gros pentru ca azi este destul de cald (surprinzător pentru o zi de martie). Merg în bucătărie mănânc ceva și la 7:30 ies din casă.
Ajung la școală, a da nu vam spus eu învăț la liceul de arte. Merg în clasa și ma așez în bancă, îmi scot cărțile și aștept sa vine Lara (ea este colega mea de banca și cea mai bună) prietena).
Stăteam pe telefon când deodată întra Lara în clasa.Lara- Danielaaaa!!!
Eu- Da unde arde.... zic eu chicotind.
Lara- Pai....
Eu- Zi odată.
Lara- OK.... În weekend, la Pallas Mall.... Vin vlogari și va avea loc un fan-meeting!
Eu- și...
Lara- vii te rog cu mine? (făcând fata de cățeluș) Te Roggg.
Eu- offff bine la ce ora?
Lara- la ora 10 sa fii în gradina ca la 11 începe.
Eu-okȘi nu mai apuc sa zic nimic ca întra profa de română. În restul zilei nu sa mai întâmplat nimic special în pauze ea îmi tot spunea ce vlogari vin... Bianca Adam, Vlad și Cristi Munteanu, Diana C, Alvarez, Gami OS, Selly, etc.
Nu prea ma omoram eu cu ei adică da știu cine sunt și ce fac da na... În fine ea știa mai multe despre ei și chear am chef sa merg la Mall nu am mai fost de mult. Orele trec repede și eu merg acasă, ajung o salut pe mama, mănânc repede, și ma apuc de teme le fac pe toate în 3 ore ( adică tot pe săptămână viitoare) vad ca e ora 18 și ma bag în pat să ascult muzică și să citesc. Pe la ora 10 închid tot îmi pun alarma și mă culc (nu știu de ce eram asa de obosită).
A doua zi de dimineață ma trezesc din cauza alarmei la ora 8:30 ma dau jos din pat merg la baie fac un dus, ma spăl pe dinți și pe fata, îmi împletesc parul și ma dau cu rimel și puțin luciu de buze, ma întorc în camera îmi iau o bluza cu umeri tăiați, mlugi gri, teniși negri și o geanta, îmi iau cheile bani și telefonul și plec spre Mall.
Ajung chear la fix o văd pe Lara pe o banca în gardia merg la ia și o iau în brate.
Eu- Ce faci?Lara-Bine, uite acuma am ajuns și eu.
Eu-Fain... Ai emoții?
Lara-Da puține, dar o sa fiu bine sper sa pot sa fac poza cu iei.
Eu- o sa faci poza cu iei dar zi-mi în ce sala se tine evenimentul.
Lara- în atrium in sala ai mare dinauntru.
Eu- ok....
Am mai stat am mai povestit pana la ora 10:40.
Eu-Hai sa mergem sa prindem locuri mai în fata.
Lara- vai cum te gândești tu mereu la mine ai dreptate hai ca e târziu.
Eu- ok hai ia-o înainte merg pana la Starbucks să îmi iau o cafea.
Lara- OK da hai repede te aștept înăuntru.
Imi iau bautură și ma întorc în gradina într-un loc mai retras lângă o fântână arteziana și caut o banca, unde sa ma așez sa îmi beau ceaiul cu gheata da nu mi-am mai luat cafea...
Da am găsit un loc dar mai era o persoana, ma apropo de banca respectiva și ma așez. Ma uit puțin mai atent și persoana care stătea cu capul în jos pe banca și cu ochi în telefon era chear.... Selly?
OK ce cauta el aici când fan meeting-ul începe în 10 minute? Și prietena mea vrea să îl vadă.... Ma apropo de el și ma așez.
Eu- Hei scuze tu nu ești Selly?Selly- Ba da dar nu pot face poze acum. ( Stai ce el crede ca vreau poza cu el nu prea cred)
Eu- Nu-i nimic oricum nu vream poza cu tine... Am vrut sa te întreb de ce ești aici în loc sa fi la meeting, care apropo începe în 6 minute.
Selly- 1 cum sa nu vrei poza cu mine si 2 trebuia sa fiu în nu știu ce sala mare centrala dar am primit informați greșite
Eu- ok pentru cele 800 de mii de fane vrei sa te ajut?(intreb eu sarcastica)
Selly- Dacă poți sa ma duci acolo în 5 minut fără sa ma vadă miile de fane nebune da te rog. ( dacă am uitat sa spun mai sus spun acuma aveam pe mine un hanorac negru).
Îi iau lui Selly șapcă lui specifica cu porc și io dau pe a mea și ii zec sa își dea jos hanoracul lui specific și sa îl ia pe al meu.
Selly - hei ce faci îmi ștrici parul.
Eu- îți pun astea la mine în geanta ca să te recunoască mai greu lumea. Asa ca taci și fa ce zic.Selly- Bine șefa gata tac... Zice el cu un ton ironic.
Eu- ha ha ce sa zic hai!
Mă ridic ii pun lui Selly gluga pe cap și îl trag după mine ( chear ca e de ne recunoscut, ma pricep! ) el merge la 2 pași în spatele meu, la un moment dat vad un grup de fete și una tipa "unde e selly, unde e iubirea mea" auzind asta nu numai ca vomit dat decid sa îl trag repede pe selly pe scările rulante în jos spre parcare, ne ascundem sub scări stăm 2 minute sa plece fanele, și fugim spre sala respectiva întra pe la VIP ( nu era chear VIP era mai mult o porțiune de încăpere cu ață împrejur și cu paza). Trecem de paza și întra după ca ii dau lucrurile înapoi sa le iau pe ale mele, (nu vreau sa ma laud dar l-am adus cu doar 3 minute întârziere) vine la el genul (5geng) și îl întreabă ce a pățit și dacă e bine, eu simtinduma in plus plec.
<Perspectiva lui Selly>
După ce fata asta drăguță ma aduce în locul unde trebuia sa ajung sunt întâmpinat de geng care își făcea "griji".
(Diana C) Dia-Selly ești bine?
Eu- da sunt, frate am întârziat 3 minute.
Exploit- Prostule ne-am făcut griji ca ai întârziat 20 de minute ai uita c trebuia sa vii mai devreme le repetiții și ce n-aibă e cu telefonul tău de nu îl auzi.
Eu- frate sorry am uitat și mi sa descarcat telefonul....
<Perspectiva Danielei>
Gami- Selly frate cine e tipa care pleacă.
( Da..... Se pare ca ma observat cineva dar cam târziu ca eu eram dusa)Selly- off... fata aia drăguță ma ajutat sa vin ca eu eram pierdut și nici nu am apucat sa o întreb cum o cheamă sau sai mulțumesc...
Dia- Lasă acuma hai repede ca tre sa întra pe scenă.
Și asta a fost tot ce am mai auzitca am plecat. După meeting ma suna
Lara.Lara- ce faci unde ești?
Eu- Sunt în fața la KFC te aștept.Lara - ok ajung în 5 minute.
OK asta a fost doar introducerea sper sa va placa scuze pentru greșeli și nu uitați de vot și lăsați un comentariu pentru ca chear ma ajuta mult.
#1256 cuvinte promit ca am sa fac capitole mai lungi pup. Va iubesc capitol nou în curând. ❤️😍😘😘
CITEȘTI
Noi împotriva lumi!
FanfictionHei, asta e doar o carte simplă dar sper totuși sa va placă și sa va stârnească curiozitatea, la început poate va fi plictisitoare dar sper sa fie totusi faina pana la final. Oare ce va învinge dragostea și iubirea SAU ura, durerea, și răul (provoca...