2. Surpriză...? Mai bine nu...

113 7 2
                                    

  Stau în față la KFC de 5 minute și îmi aștept prietena, care nu mai vine odată. Dar după alte 5 minute o văd coborând scările.
Eu-Ce a durat atât? ( spun eu pe un ton puțin nervos)

Lara-De ce numai mai venit la meeting?

Eu-Ok scuze dar.... Off.( zic eu tristă)

Lara- zi-mi de ce nu ai venit. (spune ea devenind îngrijorată).

Eu- Pai după ce mi-am luat ceaiul, da nu am mai vrut cafea, mi-am luat ceaiul și am mers în gradina știi tu în partea aia mai retrasă și am căutată o banca, am găsit una pe care stătea doar un băiat și m-am așezat, ma uit puțin mai atent și vad ca era selly și îl întreabă de ce e aici cand trebuia sa fie la meeting in 5 minute și infine el zicea că sa rătăcit, și eu l-am ajutat sa găsească sala respectiva și cam asta a fost.

Lara- și de ce ești trista?

Eu- pentru ca nici măcar nu mia mulțumit. (spun eu ironica dar și trista) 😢

Lara-Lasă-l dacă e prost.... Acum să uităm de ce a fost și să îți arat ce poze am făcut.

Da a făcut poza cu vreo 7-8 vlogari. Am mai stat acolo cam 1 ora am mâncat am vorbit și după am decis noi sa mergem sa ne plimbam prim magazine.... Da, nu știu de ce dar parca nu prea am chef de nimic.

Lara- Eu trebuia sa plec pentru ca trebuie sa îmi fac temele te superi?

Eu- nu dacă vrei pot sa te ajut.

Lara-nu e ok.... hai vorbim mâine pup.

Eu- ok pup, pa.

Ma mai plimb o ora prin Mall și după merg acasă. Întru și merg în bucătărie unde era mama.

Eu- hei mama, ce faci? (spun eu luând-o în brate)
Mama- bine uite pregăteam o gustare tu ce faci? Cum a fost la Mall?

Eu- a fost bine... Mama eu ma duc în camera,... Și iau și cipsurile astea cu mine.

Mama- bine.

  Ajung în camera, îmi iau din dulap niște haine mai comode, mă uit la ceas, e ora 4, îmi iau căștile, leprolul și cipsurile și ma bag în pat. Stau de 2 ore și pierd vremea pe  Facebook, YouTube și Instagram. Închid leptopul și ma duc în bucatarie să îmi iau ceva de mâncare. Îmi iau niște paste făcută de mama (erau încă calde deci le-a terminat acum), mănânc pastele și ma întorc în camera. Mai ascult muzică și mai citesc ceva pana la ora 11, închid leptopul și lumina și ma pun sa dorm, încep sa ma gândesc la tot ce sa întâmplat și fără sa îmi dau seama somnul mă ia instant.

  Luna martie trece relativ rapid fără sa se întâmple nimic special serios nimic doar școală, stat în casa, teme, și cam atât. Luna Aprilie trece și ea, da am avut simulări, teste, pregătire etc. Știți voi trebuie sa ne pregătim de capacitate ura...! 😒 Da luna Mai și ea trece fără sa se întâmple ceva special, vai de ce școală e așa plictisitoare, da nu mai e mult și vine vara iar eu și Lara avem în plan sa ne distram la maxim doar dacă, nu o accepta la schimbul de experiente peste vara la care sa înscris ( pentru ea e foarte important e o șansă unicava merge în Germania, Franța și Spania și în fiecare tara stă câte o lună vedea locuri și oameni noi și va învață.... De trebuie sa recunosc ca e fain dar eu nu am vrut sa merg pentru ca existau șanse sa nu putem merge împreună și am zis ca mai bine nu merg), aștept să treacă și luna iunie sa dăm capacitatea, să vină rezultatele, și sa aflam dacă Lara merge sau nu la schimbul de experiente.

...

   Și da  uite că a sosit ziua pentru care m-am pregătit atât, capacitatea yey!😒
  Suntem la școală e ora 8 fără 20 și astepram sa vina profa, primele 2 ore dam la mate apoi la română.

Noi împotriva lumi! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum