19.Party De Anul Nou?

15 1 0
                                    

Este data de 28 decembrie. Și noi 4 ne aflăm în continuare în casa Larei.
Eu m-am trezit înaintea celorlalți și am decis să pregătesc micul dejun.

Gami:oh doamne am murit în somn. Ce miroase așa de bine?

Lara: omg!

Selly:ce naiba.

Eu:Neața! Clătite!

Selly:Neața, ce faci?

Eu:m-am trezit mai devreme. Și am făcut micul dejun.

Lara: doamne e delicios!

Eu:mă bucur că vă place!
Vreu sa vă reamintesc că mai sunt 3 zile până la Revelion.

Gemi:știm.

Lara:ok și?

Selly: Daniela are dreptate.

Eu: mersi. Sper că v-ați pregătit.
OK să trecem la lucrurile serioase. Am vb cu ai mei și cu bunica au fost de acord să ne dea vila bunici pt petrecere ea este în vacanță.

Lara: stai vila la care mergeam noi vara?

Eu:exact!

Lara: nu pot să cred, mai ai pozele?

Eu:cred că da stai să...
Băieți așa arată :

Eu:Marco v-a aranja tot

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Eu:Marco v-a aranja tot. Noi trebui doar să mergem acolo pe data de 31 la ora 15.
Cel mai bine ar fi să facă fiecare o listă cu cine vreți să fie invitata la petrecere și îmi trimiteți mie, iar eu ii voi invita pe toți.
Fiecare poate incita 10 persoane cat mai relevante, petrecerea va fi destul de restrânsă.

Lara:Minunat!

Gami: și dacă invitatul nostru nu vrea să vină?

Selly:se rezolvă, nu vă faceți griji eu și Dana vom organiza totul, voi trebuie doar să fiți acolo.

Eu:exact! Lara noi două mergem mâine la Shopping! Și băieți ei bine.... Voi faceți ce vreți.

Selly: si ne vedem pe 30?

Eu: nu ne vedem pe 31 dimineața la ora 10, la adresa pe care ți-o trimit eu.

Selly: dar... Dar... DAR....

Eu:nici un dar, fără cadouri! 😂

Selly: nu la asat mă refer... 😞🥺😞

Eu: eu si Lara avem seara fetelor si trebuie să ne pregătim pentru petrecere.

Gami:hai frate va fi o seară a băieților.

Selly: BINE!

Next Day

Lara: trezirea!

Eu: cât e ceasul?..

Lara : 10 fără un sfert.

Noi împotriva lumi! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum