8.Vara s-a terminat!

57 4 0
                                    

Ma trezesc brusc și opresc alarma telefonului, este ora 6 fix ma ridic din pat și merg la bucătărie sa îmi iau o cafea.

În bucătărie sa afla unchiul meu.

Eu- bună dimineața!

Marius- Neața ce faci? Gata sa mergi acasă?

Eu- da.... Nu chiar, adică îmi va lipsit locul asta, dar voi fi bine.

Marius- bine dar acum pregătește-te ca nu cred ca vrei să pierzi trenul.

Eu-da apropo de asta te superi dacă merg singura adică vin niște prieteni sa ma conducă. Dacă nu te superi.

Marius- nu e ok. (și ma pupa pe frunte) dar acum serios o sa întârzii dacă mai stam mult la povesti.

Eu - ma duc sa ma îmbrac.

Merg în camera mea și ma îmbrac, termin de împachetat, îmi fac parul.... Și in 30 de minute sunt gata.

Stau în fata uși, parca nu ași vrea sa plec. Îmi va lipsi aceșt loc.

Marius- sa ai grija de tine și sa ne suni când ajungi în Iași. Și dacă vrei te așteptăm cu mare frag în vacanta de Paști.

Eu- mulțumesc mult pentru tot.
(îmi iau unchiul și mătușa în brate apoi ies din apartament un loc care îmi va lipsi mult, locul asta este special pentru mine pentru ca în dimineața în care mam trezit pe pieptul lui mam simțit atât de protejata.)

Ajung în fata scări unde ma așteaptă un taxi. Ma urc în taxi și plec spre gară.

Ajung în gara la ora 7 și 5 minute. Ma uit puțin prin gara ca să vad dacă Selly se afla prin apropiere, nu îl vad nicăieri asa ca ma șez pe un scaun bună încă 5 minute, (când credeam ca Selly nu mai vine) îl vad intrând în gara. Ma ridic ca să ma poată vedea și vine spre mine. Și ma ia prietenește în brate.

Eu- Neața am crezut ca nu mai vii.

Selly- da scuze am avut un motiv bun sa ști. :)))) ;))

Eu- da ia zi.

Selly- bine dar puțin mai încolo.

Eu- ok... Și Monica... Unde e?

Selly- pai ea a vrut sa vina dar nu a putut.

Eu- e ok sa îi spui ca îmi va lipsi mult.

Selly- ok..... Apropo și eu vreau sa îți spun ceva și e destul de important.

Eu- zi te ascult.

Selly- pai.... e puțin complicat....

Eu- zi direct și gata.

Selly- ok uite eu nu știu de tine dar mai știi ziua ai când am dormit la tine.

Eu- da. (cum asi putea uita?)

Selly- da eu in dimineața aceea mam trezit cam cu o ora înaintea ta și am stat și mam uitat la tine și mam gândit la faptul ca:1 tu când dormi arăți ca un înger și 2 ca in Iași la fan-meeting după ce mai ajutat ai dispărut și nu am apucat sa îți mulțumesc și vreau sa o fac acum.
MULȚUMESC, MULȚUMESC ca ai apărut în viata mea și ai schimbat totul mulțumesc ca exiști.
Îți mulțumesc că îmi faci inima sa bata doar când te uiți la mine. Nu știu dacă ai înțeles idea dar eu Te Iubesc. 💕 Și nu știu ce sa întâmplat dar de când a venit Cosmina simt ca ceva nu e în regula asa ca te rog sa te gândești la tot ce simți pentru mine și fix pest 2 săptămâni să mă suni.
Promit ca în aceste 2 săptămâni nu te voi suna sau cauta deloc. Dar dacă se face data de 14 septembrie ora 12 noapte și tu nu mai sunat deloc. Voi înțeleage ca trebuie sa uit complet de tine. Uite...
(și îmi întinde o scrisoare)
Te rog sa nu o deschizi decât, când simți nevoia în acea scrisoare sunt mai multe "detalii" dacă le pot numi asa pentru ca nu am vrut sa pierzi trenul din cauza mea.

Eu- nici nu știu ce sa zic.

Selly- eu zic sa îmi dai o îmbrățișare și sa te urci în tren.

(el ma ia în brate îmi venea sa plâng dar nu asi fi vrut sa ma vadă asa)

Eu- pa!!!

Selly- pa drum bun.

Eu fug spre tren și urc îmi caut compartimentul și după 3-4 minute după ce ma așez trenul pleacă ma uit pe geam și îl vad pe Selly cum îmi face din mână, îi fac și eu din mână. Și cam asta a fost. Acum stau și aștept sa treacă timpul. Din câte am înțeles facem 3-4 ore pana în București și apoi încă 4-5 pana în Iași. Va fi o călătorie lunga. Voi asculta muzica sau voi citi poate reușesc sa dorm puțin. În orice caz ma destul timp ;))

<Perspectiva Larei >

MA trezesc și ma uit la ceas era ora 6 dimineața, și în momentul în care ma uit la data și observ ca este 30 august. Îmi amintesc brusc ca astăzi este ziua în care eu și Gami ne întoarcem în România. Și îmi mai dau seama și ca noi nu am împachetat nimic și ca avem zbor la 8. Offffffffffff nu pot sa cred ca nu il voi mai vedea pe Gami decât în weekend și în vacanta de iarnă.

Eu- Gami ....trezeatete, trebuie sa ne facem bagajele. Gamiiiii. (zic eu în timp ce îl zgâlțâi).

Gami- ce....

Eu- da Hai repede ridicate.

Gami- ok hai sa ne îmbrăcăm, sa ne facem bagajele și luam ceva de mâncare în drum spre aeroport.

Eu- ok asa facem.

Ne punem pe treaba și terminam la timp. Acum ne aflam în aeroport și în 10 minute urcam in avion. Sunt atât de fericita în aceste 3 luni în care am stat cu Gami mam simțit grozav.
Adică mie mia plăcut mereu cum joaca Gami jocuri și nu ma așteptăm să mă îndrăgostesc de el.

Ne aflam în avion și l-am rugat pe Gami sa ma trezească când ajungem pentru ca sunt foarte obosita.

Gami- Lara trezește-te suntem în aeroport.

Ma trezesc și coboram din Avion. Ne luam bagajele, și mergem sa luam un taci pentru a a jungle la gara, pentru a eu am tren spre Iași.

Ajungem la gara și după câteva minute ajunge și trenul care va sta cam 15 minute. Asa ca putem sa ne luam rămas bun.

Eu- Gami, te iubesc foarte mul și te rog sa mai zici în weekend când poți, și poate reușim sa vb zilnic.

Gami- normal ca vom vorbi zilnic și nu vin doar în weekend am sa vin și de Crăciun.
Ne luam în brate și apoi gami ma săruta! Doamne cât de drăguț e, nu credeam ca am sa întâlnesc asa un băiat. Este prima mea relație la distanta, defapt cred ca aste prima mea relație din totdeauna sper sa fie bine. Eu și Gami ne desprindem din sărut el îmi ia valiză și ma ajuta sa urc în tren el coboară și eu merg spre compartimentul meu. Ajung acolo și ma așez pe scunilul se le geam. Trenul pleacă și ii fac din mana lui Gami. DEJA ÎMI ESTE DOR DE EL.

În fata mea sta o fata... care îmi pare cunoscuta dar nu sunt sigura cine este nu ii pot vedea fata din cauza poziției în care doarme....
Dupa câteva minute fata se trezește și observa ca era......... Daniela.
Nu pot sa cred ma ducur atât de mult sa o vad mia fost foarte dor de ea ne știm din clasa a 5-a și de atunci nu cred ca a fost zi în care sa nu vorbim sau sa ne vedem.

Nici nu apuca sa se dezmeticesc si o iau în brate.

<Daniela p.o.v> {Dainiela povestește} [am făcut aceasta schimbare pentru ca mi se pare mai relevanta pentru cine întreabă.]

Se pare ca am adormit dar ma bucur ca m-am trezit înainte sa ajungem la Iași. Brusc mai ia cineva în brate și nici nu apuc sa vad cine. Când persoana respectiva îmi da drumul observ ca era Lara! Mia fost atât de dor de ea.

Eu:Laraaa.... !!!!!
Lara:Danielaaa...!!!!

Eu: ce faci? Ești ok? Cum a fost vborul?

Lara:aaa... Bine tu ce faci? Da eu sunt bine! Și zborul... Pai am dormit tot drulul pe umărul lui Gami!

Eu: ma bucur atât de mult sa te vad!! ( spun și o iau în brate)

Lara:și mie mia fost dor de tine! 💓

Eu: avem multe de vorbit.... Și trebuie sa îți spun ceva... E vorba despre...................

Heiii!!!🖤  Curioși? Da cred ca știți deja despre ce este vorba! Dar am revenit!! Și urmează capitole interesante! 😘

#1417 cuvinte
Va pup¡!¡!¡!¡!

Noi împotriva lumi! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum