Mâncăm ceva și după ne culcam urmând ca mâine sa desfacem cadourile am emoții.
~~~A doua zi de dimineață~~~
Mă trezesc și privesc în jur. Camera era goala. Eram singura. Ma ridic încet din pat și cobor scările fără sa fac prea mult zgomot. Dar.... La capătul scărilor Selly ma ia în brațe și începe sa ma sărute.
Selly:Crăciun fericit Daniela!
Eu:Crăciun fericit! ❤️ Sper ca nu ați început sa desfaceți cadourile fără mine!
Lara:niciodată.
Gami:și acum oficial începe despachetatul de cadouri!
Stăteam cu toți pe covor în cerc și am început în ordine sa ne desfacem cadourile.
Eu:Lara acesta este de la mine! Deschide!
Lara:bine.
.
.
.Lara:nu pot sa cred! Îl ador!
În cutia pe care i-am dat-o se aflau 2 albume ale trupei ei preferate, un parfum, câteva bijuterii, o carte, o agendă, un stilou cu un mic breloc pe care scria "Ești cea mai buma și minunata persoana din viata mea și nu știu și nici nu pot sa îmi imaginez viata fără tine!"
Lara:mulțumesc îl ador! Doamne! Daniela dai cele mai bune cadouri!!! Scuze băieți Daniela e măiestria cadourilor!
Gami:e în ordine!
Eu:Gami ăsta este pentru tine.
(spun eu intinzandui o cutie albastră)Gami:mulțumesc. Ia sa vedem.
.
.
.Gami:mulțumesc mult nu trebuia cred ca a fost greu de găsit.
Eu:nu chiar.
În cutia albastra pe care i-am dat-o lui Gami se afla un cablu original special metru telefonul lui știam de la Lara ca, cel pe care îl avea înainte se stricase,i pereche de ochelari soare și un tricou Gucci originali, accesorii pentru telefon și calculator și cam atât.
Gami:wow nu pot sa cred cred ca au fost scumpe.
Eu: hai sa nu vorbim despre bani nu asta contează. Bine și în final Selly cutia asta roșie îți aparține.
Selly:cred și eu are numele meu pe ea la propriu.
Eu:hei! Doar deschide nu mai comenta.
Pentru Selly îmi dorea ca, cadoul lui sa fie cel mai special dar...
În cutie se aflau doua ciasuri de firma. O pereche de căști puse peste doua tricouri Gucci de colecție, un parfum, un microfon nou pentru camera cu care filmează (aici ma ajutat Marco) și la fina o scrisoare pe care am stat 3 zile sa o scriu dar ce mai contează sper sa ii placa!Eu: deci e in ordine?
.
.
.
Eu:ști dacă nu îți place ceva sau nu îl poți folosi le putem schimba.Selly:este perfect! Mulțumesc mult! Chiar aveam nevoie de microfon pentru camera! Ești minunata de unde ai știut?
Eu: Mi-ai spus la un moment dat și am ținut minte.
Selly:știu dar... Cum?
Eu:doar bucurate asta mă face și pe mine fericita!
Selly:ma bucur!
Eu:super!
Și in rest Lara a primit de la băieți câteva haine.
Selly a primit de la Gami și Lara tot haine.
Gami a primit de la Selly și Lara o camera nouă.
CITEȘTI
Noi împotriva lumi!
FanfictionHei, asta e doar o carte simplă dar sper totuși sa va placă și sa va stârnească curiozitatea, la început poate va fi plictisitoare dar sper sa fie totusi faina pana la final. Oare ce va învinge dragostea și iubirea SAU ura, durerea, și răul (provoca...