9. Mesajul....

53 6 0
                                    

Eu: avem multe de vorbit.... Și trebuie sa îți spun ceva... E vorba despre...................

Lara: eu nu am asa de multe de spus începe tu!

Eu: ok... Pai... Unele lucruri ți le-am spus la telefon...... Uite ce sa mai întâmplat.........

~~~După 3 ore ~~~

Eu:........ Și după ce mi-a dat scrisoarea eu am urcat în tren și cam asta sa întâmplat!

Lara: uauu nu pot sa cred și ce ai de gând sa faci?

Eu: nu știu dar te rog Lasă-mă sa ma gândesc nu ma stresa ok....

Lara: ok... Hai ca am ajuns..

Eu: bine ajută-mă sa îmi cobor bagajul.. E puțin cam sus..... ( da eu am 1.65 iar ea are 1.74 deci, da e mai înaltă)...

Lara: și cum l-ai pus sus?

Eu: nu lam pus eu logic....

Lara: ok hai sa mergem.

Suntem în gara, și acum amândouă ne sunam parinti sa vedem care vine na ne ia....

Eu: mama nu răspunde și nici tata( da părinți mei ma iubesc foarte mult și țin și mai mult la mine dar uneori chear sunt ocupați și nu îmi răspund la telefon, de aceea am bani și cheia de la casa + telefonul și astea sunt lucrurile fără care nu plec niciodată de acasă, pentru situații de genu. Dar e ok).

Lara: stai ma suna tata.

<Lara p.o.v>

*
Lara: Alo! Hei, tata ce faci? Uite noi am ajuns acum în Iași, suntem la gară!
(Tatăl Larei) T.L. : ok vin și va iau cu mașina! Ajung în 5-10 minute!
Lara:ok noi așteptăm in parcare, ști tu parcarea aia de la MC, vreau sa îmi iau ceva de mâncare îmi este super pofta!
T.L. : Bine dar sa nu mănânci prea mult ca mama ta v-a pregătit o cina special în semn de... Bine ați venit. (da... Tata a zis "Bine ați venit" dar eu știam ca e mai mult ceva de genu: ma bucur atât de mult sa te vad mia fost super dor de tine! 😂 😂 😂).
Lara: Bine, te așteptăm, pup. Pa.
T.L. : PA.
*
Am oficial cei mai tari părinți da știu am mai zis-o de omie de ori (de când m-am născut pana acum.) dar este adevărat! Sunt super grozavi și ii iubesc super mult! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ XOXO!

Eu:gata am vorbit cu tata și a zis ca vine în 5-10 minute. Hai repede pana la MC. Vreau Mancareee!

Daniela:... Chicotind... Este vreun moment când sa nu vrei tu mâncare?

Lara:....Sarcastica... Ha ha ha ce amuzant, și ca să ști, da exista și momente, când nu ma gândesc la mâncare..... Și ma gândesc la : pisici, haine, dulciuri, etc.

Daniela: logic, asta puteam sa zic și eu.....

Amândouă radem, apoi ne luam valizele, ne tinem prietenește de cot și începem sa mergem, spre MC. (valizele noastre aveau roti deci...... Înțelegeți voi).

Daniela: uite eu stau aici cu valizele noastre iar tu dute și ia-ți mâncare!

Eu: sigur nu vrei și tu ceva?

Daniele: nu prea îmi este foame. Adică nu știu nu am chef de nimic fast-food.

Eu: ok oricum vei manca acasă deci este ok!

<Daniela p.o.v>

Cât Lara era înăuntru și își lua de mâncare eu i-am îți is mamei un mesaj și i-am spus ca voi dormi la Lara în aceasta seara! Ea a fost de acord și mia spus ca adea așteaptă sa ma vadă mâine!

Noi împotriva lumi! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum