Terminam de mâncat și mergem în sufragerie.
Daniela- eu merg sa fac un dus și sa ma schimb termin în 20 de minute ma aștepți?
Eu-da o sun și pe Monica sa vad ce face.
Daniela-bine termin repede.
Rămân singur în sufragerie și profit de situație ca să o sum pe Monica.
*
Eu-alo Monica ce faci? Dupa ce tu ai plecat neam mai uitat la câteva filme pana la 12 noaptea când am adormit amândoi, dimineața eu ma trezesc la 12 și ma uit la ea care dormea ca un înger și am realizat ca o iubesc în fine am mâncat și acum ea face un dus eu fiind în sufragerie. Si am mare nevoie de ajutor.Monica- știu ca știi ca eu în cazul asta nu te pot ajuta suntem într-un fel de blocaj BFF ca în blestem, și ori cât miași dori nu te pot ajuta.
Eu - știu știu dar ce zici dacă o suni pe Cosmina ne întâlnim toți 4 la Mall și la un moment dat o iei pe Daniela și nu știu va uitați la haine iar eu stau cu Cosmina și o rog sa ma ajute. Facem noi un plan ceva.
Monica-selly sincer nu știu ce sa zic....
Eu- hai te rog, nu știu ce e cu mine dar chear simt ca e ceva special și nu știu, off am mare nevoie de tine și Cosmina sa ma ajutați.
Monica- offff bine ne vedem la ora 4 o sun tu pe Cosmina, dar ai grijă.
Eu- ok mersi mult.
Monica- cu plăcere ne vedem la ora 4 pa.
Eu-pa.
*
După ce vorbesc cu Monica, stau 2 minute și ma gândeam la ce îi spun Cosminei.*
Eu- Alo Cosmina ce faci? Sunt Selly.Cosmina- hei Selly ce faci nu am mai vorbit de mult ce sa întâmplat?
Eu- mai ești în Anglia?
Cosmina- nu am venit în vacanta înapoi în Craiova e ultima mea vara aici.
Eu- ok și ai vrea sa ma ajuți cu cea asa de dragul vremurilor trecute.
Cosmina- da despre ce e vorba.
Eu-o fata!
Cosmina- ce? Selly cere ajutor în legătură cu o fata? Trebuie sa fie foarteeee speciala.(spune pe un ton sarcastic)
Eu- este. Deci? Ma ajuți?
Cosmina- da
Eu- ok super ne vedem la Mall pe la ora 4. Mersi mult pa.
Cosmina- pa.
*
Stau pe instagram de 10 minute și Daniela nu mai vine. Oare e ok?Daniela ieșind din camera cu parul făcut și cu un machiaj da zi destul de drăguț purtând hainele astea:
Daniela- gata scuce ca a durat atât cum e.
Eu-( arata foarte bine dar nu am vrut sa observe ca o plac deci...) e ok îți stă bine. Apropo vezi ca la 4 a zis Monica ca vrea sa ne vedem cu ea la Mall.
CITEȘTI
Noi împotriva lumi!
FanfictionHei, asta e doar o carte simplă dar sper totuși sa va placă și sa va stârnească curiozitatea, la început poate va fi plictisitoare dar sper sa fie totusi faina pana la final. Oare ce va învinge dragostea și iubirea SAU ura, durerea, și răul (provoca...