נ.ק פרסי
שמעו סיפור:
פעם היה דולפין, הדולפין הזה מאוד אהב מישהי אבל אמא שלה שנאה אותו אז היא זרקה את הבת שלה בשיעור מתמטיקה ושלחה את הדולפין ללמוד איתה, המישהי עזרה לדולפין בתרגיל ותוכי המרושע שמפקח על השיעור החליט שהם דיברו וריתק אותם.
המישהי כעסה והדולפין ניסה לא לצחוק.
סוף הסיפור.״מה אתה עושה?״
״אה?״ אני מרים את המבט מהמחברת שלי ורואה את אנבת׳ בוהה במחברת שלי ומנסה לחפש היגיון בלי ממש להצליח.
״מה קורה לך במחברת? ולמה יש שם דולפין צולע וחיפושית חצי מתה?״ היא בוהה בי במבט מוזר מנסה לא לצחוק, תהרגו אותי וזהו, איך אני אמור להסביר לה את זה?״אוקיי, הדולפין זה אני והחיפושית זה נולי בחיפושית שלי מכיתה ג׳, היא מתה״ אני אומר את הדבר הראשון שעולה לי לראש וניראה שאנבת׳ לא מצליחה להחליט עם לבכות או לצחוק.
״אני בטוחה שזו החיפושית שלך״ היא מצחקקת ״לקחת את הכדורים שלך היום?״
״שתדעי לך שזה לא יפה להעליב את היצירתיות שלי חכמולוגית אחת״ אני אומר לה.
״סליחה שכחתי שאתם האומנים כאלה רגישים מוח אצה״ היא אומרת וממשיכה בתרגיל שלה.ריתוק מטופש, יש לי שני תרגילים פתורים, אחד בדרך, עשרים לעשות וחיפושית מתה אחת.
כיף חיים.
*****************************************
״את רעבה?״ אני שואל את אנבת׳ סוף סוף יצאנו מהריתוק ונחשו מה? עדיין לא סיימתי את שיעורי הבית שלי.
״לא כול כך, רוצה ללכת לחדר טלוויזיה?״ אנבת׳ שואלת ואני מסכים.הגענו לחדר טלוויזיה ומצאנו שם את ניקו הארי וטום יושבים על אחת הספות ורואים תוכנית מוזרה.
הם נראים במתח ולא רצינו להפריע להם אז פשוט התישבנו לידם וצפינו איתם בתוכנית.״אז תנו לי להבין, מורה למשפטים שוכרת כמה תלמידים לעבוד אצלה והם בטעות רוצחים את בעלה ושורפים את הגופה שלו?״ אני מנסה להבין פחות או יותר מה קורה שם.
״כן בערך זה קצת יותר מורכב אבל אתה לא תבין בלי לראות״ ארי אומרת וטום מהנהן בראשו.
״המדריך לרוצח זאת הסידרה הכי טובה בעולם״ טום אומר.
״אחרי משפחת סימפסון״ אנבת׳ מוסיפה.
״מה שתגידו, סקינס הכי טוב״ ניקו אומר ואני מעקם את האף.
״סקינס פשוט גורם לי לרצות לבכות, מי כותב סידרה כזאת כאילו כולם מסוממים מוזרים שם, וכולם מתים, זה נוראי״ אהבת אומרת ואני מסכים איתה.
״וואו ממש לא, דבר ראשון הראשון שמת שם מת בסוף עונה שתיים, וכן כולם מסוממים שם כי ככה הם בורחים מהבעיות שלהם, זאת סידרה מעולה אתם סתם נוראים״ ניקו אומר והארי מצדיקה אותו, שווקה ממנה לא ציפיתי, אני אנבת׳ וטום ממשיכים לא להסכים וככה זה נגרר לריב שנמשך הרבה מעוד זמן וגורר את כול החדר לתוכו.
*****************************************אז היי
אחרי הרבה זמן אני שמחה לומר שאני מתחילה לחזור לספר הזה.
אני אשמח אם תצביעו ותגיבו זה מעודד אותי להמשיך💫
YOU ARE READING
להחזיר את אנבת' צ'ייס
Fanfictionהמשימה: להחזיר את אנבת' צ'ייס למחנה החצויים בחיים. המטרה: להזכיר לה שהיא חצויה ולהחזיר אותה בהקדם האפשרי למחנה חצויי-הדם. מבצעה: פרסי (פרסאוס) ג'קסון, בן פוסידון כל הזכויות שמורות לריק ריירדן.