1

240 27 2
                                    

capitolul 1 (în care aflăm motivele ei)

Oh Doamne, sper să nu mă împiedic de nimic. Jace spunea că ar fi trebuit să iau o doză mai mică, dar l-am ascultat? Normal că nu.

Trebuia să scap de toți și de toate, ca în fiecare zi de altfel. Ei nu o să înțeleagă însă vreodată ce gândesc eu. Mă îndoiesc profund că îi interesează măcar dar chiar și dacă ar face-o tot ar fi în zadar.

Eu sunt doar o umbră. Puțini mă văd dar eu îi știu pe fiecare în parte. Le știu numele, adresele dar cel mai important, le știu secretele. Știu cu cine se culcă bărbatul gras, care conduce firma de milioane de la colț, în ciuda faptului că este căsătorit. Știu de ce în fiecare noapte, domnișoara Higgins de la banca metropolitană își bea mințile în fel de fel de baruri și știu și în prezența căror femei ușoare își petrece domnul Mathew Jennis serile de vineri. Iar asta face totul mult mai complicat, ducând inevitabil la dorința de relaxare, stare în care ajung mereu prin aceleasi metode.

Drogurile, țigările si alcoolul.

Nimeni nu mă cunoaște. Nici măcar el. Obisnuia să mă cunoască dar apoi a ales-o pe ea și eu am devenit doar o necunoscută. Da, el este secretul meu cel mai mare. Să nu mai spuneți la nimeni, vă rog.

Probabil că este și cel mai mare motiv al meu, încă un lucru pe care vă rog să nu îl mai spuneți, dar să lăsăm asta pentru altădată. Simt deja ca o să cad și sunt pe scări deci nu ar fi prea plăcut.

Hai să ne întoarcem la toți oamenii pe lângă care trec. Îl vedeți pe tânărul slăbănog cu oasele feței proeminente? Tocmai s-a despărțit de iubita lui. Nu mă întrebați de unde știu asta. Eu știu totul, vă amintiți? Întrebaţi-mă mai bine ce urmează să facă. Chiar vreți să știți? Mă bucur. Urmează să se arunce în fața autobuzului care tocmai a virat pe această stradă.

Oh, nu păreți așa surprinși. Doar urmăriți-l. Dacă e să presupun, iubita lui l-a înșelat. V-am spus să nu mă întrebați de unde știu! Oh, uite. S-a aruncat. E ciudat că mă bucur că am avut dreptate? Da? Ei bine nu ma interesează.

Imi place sa stiu chestii. Și nu o fac intenționat. Promit. Doar ca atunci cand iau doze mari, picioarele mele ma duc prin locuri pe care nici nu credeam că le știu. Și văd, aud și rețin lucruri pentru care oamenii bogați ar omorî ca să rămână ascunse. Și de aici stresul meu.

anesthesiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum