Dominik Öncesi Son Haftalar

1.3K 33 4
                                    

Damla'nın ağzından:
Anneeee,anneeeciiimmmm!!!
Of bu anneler niye duymamazlıktan geliyo hala anlamış değilim.Yarın yaklaşık 5 aylık dünyanın öteki ucundaki Dominikte kalmak üzere evi terk ediyorum şunlara bak ya oh ne âla kimsenin umrunda değilim.
Bavuluma son dokunuşları veriyodum ve dominikte gece giymek için bulamadığım hırkamı anneme sormam gerekiyodu.Odamdan çıktım ve ödüllerimle dolu olan koridordan geçtim.Annem mutfaktaydı..
- Anne siyah hırkam nerde biliyo musun?
~Ben koydum kızım onu bavuluna çoktan.
Anneme birden sarıldım
-Ya ben seni yerim annişkoo nasıl dayanıcam bikere daha bu ayrılığa bilmiyorum.
Öpücüklere boğmaya başladım annemi..
~Öyle deme güzel kızım görüşücez illa ki,dedi annem saçımı okşayarak.Hem benim önceden bildiğim insanlarla aynı adayı paylaşıcaksın.Çok şükür bi sıkıntı olmazsa inşallah kavuşucaz Kıbrısta.
-İnşallah anne, kim varki allah aşkına bir tek Sahrayla tanışıyoruz.Neyse ya sıkıntı yok tanışıp kaynaşırız nasılsa , koskoca 5 ayım var diyip güldüm.
~Öyle deme Murat var Hilmicem var var da var yani
- Ay anne sanki çok tanıyosun onları allah aşkına güldürme...

Hilmicem'in ağzından:
-Ya anne uykum var beee azıcık daha uyusam nolur ki hem bugün benle geçiriceğin son günün azıcık şans tanı he hadi annecim,hadi güzelliğim,hadi prensesim çık odamdan,deyip döndüm sırtımı tekrar uyumaya çalıştım.
Annem arkadan
~Hilmi hep aynısın hep küçükkende böyleydin tembel pis dağınık bikere adam gibi karnende 5'i görmemiştim belliydi zaten böyle olucağın dedi bağırarak ve yastığı kafama indirdi.

Bende kalktım birden annemi yatağa çektim öpmeye başladım
-Tamam be tamam kalktım Sultanımm
~Hiç yağcılık yapma oğlum öpme bırak salyaların bulaştı.Bi Murat gibi olamadım.Maşallah Murat oğluma derli topluydu.Ne yaptın görüştün mü onunla?
-Hayır anne eskisi gibi yakın değiliz zaten,havaalanında görüşürüz illaki gece...

Bir Küçük HilDam Meselesi / Survivor'da gerçek yaşam.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin