İlk Yakınlaşma

675 26 0
                                    

Damla'nın ağzından:
Yorgundum,gergindim,sıkkındım...
Aklım hala Hilmicemdeydi.Hiç konuşmamıştık o olaydan sonra, sadece göz göze gelmiştik ama ben onda da zaten gözlerimi kaçırıyordum istemsizce.Kendimi suçlu hissediyordum.Nasıldı acaba?Eli çok mu acıyordu?Niye bu kadar kötü olmuştu morali? Bu olay ona neyi anımsatmıştı ki? Yaşadığı olay neydi? Aklımda deli sorular...
Duyguyu arayıp içimi dökmem lazımdı.Duygu benim en yakın arkadaşımdı sonuçta her şeyi anlatıp içimi boşaltmam şarttı.Eşyalarımızı sabah toplayacaklarından telefonum hala bendeydi , bende bu yüzden aradım duyguyu.Bana telefonu kapatmadan önce "Saçmalama Damla git çocuğun yanına sor nasıl olduğunu o çocuğun bir yaşanmışlığı olmuş ki bu kadar tepki gösterip sinirlendi." bu sözleri demişti.Gidemezdim ki yanına odasını bile bilmiyordum.Konuşmamız bittiğinde pijamalarımı giyip yatağa uzandım ve sadece düşünmeye başladım..
Tam dalıyordum ki kapı tıktıklandı.Kimdiki bu saatte? Eğer kimse kafayı yemiş olmalıydı saat gecenin 4 ü idi. Kalktım yataktan ve kapıyı açtım.Hilmi gelmişti.
~Rahatsız ettim galiba , gidebilirim hemen ,dedi tatlı bi telaşla.
-Hayır hayır kalabilirsin , yani kal. Dedim tam derken odamın önünden sarışın bir kız geçti.Siması çok tanıdıktı.20 li yaşlardaydı büyük ihtimalle.Hilmi de benim nereye baktığımı merak edip arkasına döndü ve gördü kızı.Kız gözlerini üzerimizden çekip uzaklaştı.

Yağmurun ağzından:
Allah allah! Bunlar Damla İle Hilmi değil miydi?Ben mi yanlış gördüm.Ne alaka gecenin 4 ünde.Neyse çıkar bir yerden kokusu..

Hilmi'nin ağzından:
Uyandırmıştım büyük ihtimalle bana her ne kadar çaktırmak istemesede.Tabi benim salaklığımdı gecenin 4 ünde gelmek
-İyi misin? Diye sordum.(H)
~Yani idare ederim sen?(D)
-İstemezdim böyle bir olayla son gününü berbat etmek.(H)
~Saçmalama Hilmi elinin haline bak.Hem kaşın hem elin ikiside yaralı ve yarından itibaren oyunlarına yansıyacak.Böyle olsun istemezdim.(D)
-İkisininde sebebi sen değilsin Damla,içini rahat tut hiçbir sıkıntı yok bende zerre
ağrımıyolar.

Ayak sesleri ve konuşma sesleri gelmeye başlamıştı.Esat Abi'nin sesine benziyodu
Damla birden
~Esat abi geliyo yanlış anlamasın diyerek kolumdan tutup çekti içeri beni telaşla kapıyı kapadı.
Esat Abi'nin sesi dışarıdan geliyordu:
— Aman dikkat edin arkadaşlar.Acun Bey'in özel isteği dışarıda Survivor 2018 yarışmacısı kalmayacak.Hepsinin odalarında olması gerek,diyordu otel görevlilerine..

Bir Küçük HilDam Meselesi / Survivor'da gerçek yaşam.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin