Dominik'e doğru yavaş yavaş

824 34 1
                                    

Damla'nın ağzından:
Gece uyandım,Acun Medya Ekibi evimizin önündeydi ve ailemle vedalaşmamı çekime aldılar.Daha sonra Atatürk Havalimanı'na siyah bir vitoyla bıraktılar.Yanımda her şeyim vardı telefonum çantalarım ve birkaç bavul..Yalnız değildim yani.Endişeliydim canım sıkkındı ve korkuyordum.Ama alışırdım ya nasıl olsa sıcakkanlıydım.Yani öyle düşünüyorum.Tabi bazı insanlara istesemde olamıyorum..Yaklaşmıştık.Son 10 dk .. son 7 son 5 son 3 ve evet gelmiştik.Araba durdu
İçerideki şoför:
~İnebilirsiniz Damla Hanım içeride illaki diğer survivor yarışmacılarıyla karşılaşacaksınız.Orada arkadaşlarınızla beraber Esat Beyi beklersiniz.O sizi yani survivor 2018 oyuncularını uçağa bindirecektir.Boş şanslar dilerim.
-Teşekkürler diyip arabadan indim.

Çok değişik histi elimde bavullar ve ben ikinci kez katılsamda ne yapacağımı bilmiyordum girdim öylece havaalanından içeri.Kontrolden geçtim hemen etrafıma bakındım Sahra oradaydı , içim çok rahatladı neyseki ordaydı evet ve bana el sallıyordu.Hemen gittim yanına.
~Bitanem nasılsın görüşmeyeli? dedi tebessüm ederek.
-Of bilmiyorum stresliyim baya dedim sarıldım ardından çok özlemişim diye ekledim.İzmir'de yaşıyordum ve sınırlı görüşüyorduk Sahrayla.O İstanbuldaydı.
Bir yarım saat sonra Survivor All Star kadrosu toplandı yalnız bir sıkıntı vardı bir kişi eksikti...Adem,Sema,Ümit Abi hep bir ağızdan
~Hilmicem nerede ya?
~Ulaşalım Esat Abiye
~30 dakika geçti ortalarda yok.

Gerçekten Hilmicem neredeydi?Sonuçta herkese aynı saat verilmişti toplanmak için.Bir anormallik vardı bu işte..

Hilmicem'in ağzından:
(ANİ FREN SESİ)
-Ahhh!Allah kahretsin noldu Mehmet Abi?
(Mehmet abi vito şoförü)
~Fren patladı Hilmi sıkıntı yok arıyıcam bir araba getiricekler bize nasıl olsa Acun Bey'in özel jetiyle gidiyosunuz saat sıkıntısı da yok tek yapmam gereken iş Esat Bey'e kaza yaptığımızı iletmek.Sen iyi misin bir şeuin var mı?
-Abi kaşım yarıldı bee kanıyo çok pis peçete falan var mı 100 tane versen anca keser çok kötü şuan.

Mehmet Abi arkasını döndü kaşımın halini gördüğünde çok telaşlandı.Gerçekten kötüydü çünkü çok kötü çarpmıştım alnımı dayanıyordum da acısına.Neyseki Esat Abi yeni araba gönderirken hemşire de göndermişti.Dikiş atıldı alnıma yani kaşımın kenarına.Beyaz bez gibi bir şeyde dikişimin üstüne koydular.Zar zor vardım havaalanına.Yorgundum bu kaza beni çok yormuştu.İstemezdim böyle bir şekilde veda etmeye Türkiyeye.Kontrolden geçtim.Neyseki şansıma bütün All Star takımı karşımdaydı.Kalabalıktı bayağı.Görmüşlerdi beni yanıma geliyordu 7-8 kişi.
~Hilmi kardeşim noldu?
~Oha Hilmii iyi misin?
~Bela gelmiş başına belli noldu hilmi ?
Çok bunalmıştım 7-8 kişi etrafımdaydı 7-8 i geçtim diğer bütün herkes toplanmıştı etrafıma.Tek kişi uzak duruyodu.Damlaydı bu uzaktan izliyodu durmadım pek üzerinde banane yani tanımıyodum zaten.
Anlattım yanıma gelen herkese yaşadığım belayı.

Damla'nın ağzından:
Hilmicem gelmişti alnı çok büyük bir hasarla.Nolmuştu acaba?Herkes ona doğru koştu baya patırtı çıktı.
Ben gitmek istemedim nasıl olsa öğrenirdim bir şekilde.Bilmiyorum aslında atılgan bir kişiliğim var ama o an içimden bunu yapmak geldi.Ayıp olmuştu sanki.Herkes geçmiş olsun diyip sarılıyodu ben hala gitmemiştim yanına.Neden böyle olmuştu ki.İstemezdim böyle olsun sonuçta 5 ay boyunca o da olucaktı adada ve ben neden böyle davranmıştım hiçbir fikrim yok durmadım pek üzerinde.Olan oldu yani banane.
Bana doğru gelmeye başladılar.Birlikteydik artık bütün All Star takımı toplanmıştık.Ümit Abi birden
~Gençler ! Esat bi yarım saat beklememiz gerektiğini söyledi jeti burdayız yine ama bir yere ayrılamamız lazımmış beraber oturucaz artık yerde falan koltuklarda yer bulmayla uğraşmayalım ellerimizde birsürü eşya var.
Biz de oturduk yere hep beraber.Hilmicem lavaboya gitmişti kaşına bakmak için.Murat da ona yardıma koşuyordu.İkisi hakkında tek bildiğim şey katıldığı survivorda yakın olduklarıydı.Ama sanki soğuktular birbirlerine karşı.Neyse zaten beni ilgilendirmezdi.

Bir Küçük HilDam Meselesi / Survivor'da gerçek yaşam.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin