VOTE VE YORUM GELMEDEN YENİ BÖLÜM ATMIYACAĞIM ARTIK.
Damla'nın ağzından:
Sargı bezini bavulumda bulamamıştım.O an Sema'nın havaalanında "Ben ilk yardım çantasına kadar her şeyi getirdim" diyip güldüğü aklıma geldi.
-Hilmicem, Diye seslendim kibar bir sesle ki rahatsız olmasın.
~Efendim? ,diye cevap verdi bu seslenişime.
-Semadan sargı bezi alıp geliyorum yat dinlen sen ben gelene kadar.5 dakika sürmez.
~Tamam bekliyorum ben rahat ol bir şeyim yok benim.Nasıl hala bişeyim yok diyebiliyor merak ediyordum.Su gibi kan akıyor alnından hala iyiyim diyor.Bırak Hilmi Bey kahramanlık havalarını diye geçirdim içimden.
Gizlice kimseye yakalanmadan koridordan geçip Semanın kapısını çaldım.Uyuyordu ama uyandırmak mecburiyetindeydim.Kapıyı açtı ve uyandırılmış bir yüzle şaşkınlıkla:
~Damla noluyor? Saat sabahın 5.30'u ??! , diyebildi sadece.
-Ya Sema Abla h-hil şey ya sargı bezi lazım da bana verebilir misin?
~Hilmi ne alaka? Sargı bezini ne yapıcaksın? Bir şey mi oldu Damla?
Of şu sorgu işinin bir an önce bitmesini isteyerek:
-Hilmi demedim ki ben . Hil dedim yanlışlıkla ,diye cevap verdim.
~Of Damla'm şuan seninle gerçekten uğraşamam prensesim.Al ve git hemen çok uykum var,diyerek verdi sargı bezini bende hemen aldım.
Aldığım gibi odama doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Sanki biri beni takip ediyor gibi hissediyordum ama heyecanıma verdim.Kapıyı çaldım ve Hilmicemin kapıyı açmasını bekledim.Yağmur'un ağzından:
Oha Hilmi Damla'nın odasında mı kalıyor ne alaka ya? Şuan gerçekten bi b*k anlamadım.Akşam ilk gördüğümde ıfak bir ziyaret diyip geçmiştim.Şaka gibi şuan onun odasında Hilmicem.Çözmem lazım bu işi.Öğrenirim illa ki oyunlarda..Damla'nın ağzından:
Hilmi açmıştı kapıyı,hala peçetelerle kanın dinmesini sağlamaya çalışıyordu.
-Üşümedin mi sen hala giymemişsin bir şey üzerine? Diye sordum.
~Ter atıyorum sürekli,başımda kazan gibi çatlıyor zaten.Yarın nasıl oynıyıcam bilmiyorum.Seni de uyutmadım.Gidiyim en iyisi ben , sargıya gerek yok durur illaki kanama, yani inşallah dedi umutsuzca elindeki kanlara bakarak,
-Hiçbir yere gitmiyorsun.Uzan sen yatağa.Ellerimi temizleyip geliyorum bende,dedim.
O nasıl cümleydi ya kıpkırmızı olmuştum. Sargı yapmaya diye ekledim bu yüzden.
Geldiğimde uzanmıştı.Bende yatakta başının ucuna oturdum.Alnındaki kanlı peçeteleri aldım ve bir kenara bıraktım.Pansumanp yapmak için pamuk çıkardım ve başının(dikişinin) oraya yavaşça sürdüm.
-Acımıyor dimi? Acıdığı zaman söyle tamam mı?Hilmi bir şey söylesene, diyip gözlerine baktığımda uyuyakaldığını fark ettim.Alnını sardıktan sonra üşümesin diye üzerini örttüm.Benimde uykum gelmişti, yatağın karşısındaki koltuğa kıvrılıp uyudum.2-3 saatlik uykudan sonra sabah uyandığımda yatağımdaydım.Hilmi yoktu.Büyük ihtimalle beni yatağıma taşıyıp odasına gitmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük HilDam Meselesi / Survivor'da gerçek yaşam.
Lãng mạnArkadaşlar herkese merhaba, Bu hikayede hilmicem ve damlanın gerçek survivor hikayesini baz alarak size sunacağım.2018 Survivorında pek fazla ada yaşantısı gösterilmediği için tabiiki de kendi eklemelerimde olacak.İyi okumalar🌪💙