İyi okumalar...
------------------------------------
Masmavi bulutsuz bir gökyüzünün ve uçsuz bucaksız çimenlerin bulunduğu ortamda 2 kişi vardı. Bu kişilerden biri iri cüssesi ile tabi ki Mereath ve diğeri onun aksine fazlasıyla küçük kalan Krain idi.
Krain'in derin derin nefesler alıyor ve göğsü hızla inip kalkıyordu.Bunun nedeni ise ustasının ona yaptırdığı yeni eğitim programı idi. Bu program eski dışardaki yaptığına nazaran daha sert ve acımasızdı, böyle olmasına rağmen gene de bueğitimin getirileri daha fazla idi.
Krain bu eğitime başlamadan önce ustasının verdiği tekniklere tam 1 hafta boyunca çalışmıştı. Ama ne kadar Zıt Tabaka adlı tekniği şuan tüm özellikleri ile kullanabilse de aynısı Gölge Adımlar için aynısı söylenemezdi.
Krain bu 1 hafta içinde gene de fazlasıyla gelişmişti. Temel Alem'in 9.Seviyesine kadar sadece meditasyon ile gelebilmişti. Tabi ki sadece meditasyon değildi yaptığı spor ile bedeninin sınırlarını zorlaması da bunda etkili idi. Bunlardan ayrı olarak ustasından aldığı tekniklere de çalışmıştı. Ustasından aldığı tavsiyeler sayesinde Zıt Tabaka'yı tam anlamıyla çözmüştü, hemde sadece 2 gün içinde. Krain diğer 5 gün içinde ise normal antrenmanının yanı sıra Gölge Adımlar'ın illüzyonunu kullanabilmek için Zihin Bölmeye de çalışmıştı. Ustasının dediğine göre illüzyonu kullanabilmek için gerekli olan şeydi, ama sadece söylemesi kolaydı. Krain zihnini bölmek için her gün sağ ve sol eliyle ismini yazmayı deniyordu. Sağ eliyle yapabilse de iş sol eline gelince tamamıyla sarpa sarıyordu, bir de üstüne ikisine de odaklanma eklenince sağ eliyle de yazamıyordu. Tam 5 gün boyunca buna çalışmıştı, her meditasyonunun sonunda. 5 gün içinde elde ettiği gelişme ise artık Gölge Adımlar sayesinde yarattığı illüzyonu kendisi ne kadar savaşırken kullanamasa da dikkat dağıtmak için kullanabileceğini fark etmişti. Bu elinde artık bir koz halini almıştı.
Şuan ise Krain ve ustası yeni bir antrenman programı belirlemiş ve başlamışlardı. Bu antrenman 1 ay boyunca kolye içinde geçecekti ama dışarıda ise sadece 3 gün sürecekti. Bunun nedeni kolyenin içinde bulunan Mereath'ı burada tutmak için kullanılan mühür idi. Mühür dışarıdan enerji emiyor ve bu enerjinin bir kısmı Mereath'ı burada tutmak için kalan kısmı ise depolanıyordu. Mühür yüzünden zaman akışı farklıydı kolyedeki, dışarıya göre. Mereath bu biriken enerjiyi,tabi bu enerji binlerce yıldır birikiyordu yani az olduğu düşünülemezdi,bir mühür formasyonu kurmak için bu birikmiş enerjiyi kullanacak ve bu formasyon sayesinde Krain'i eğitecekti. Ve bu antrenmana aura baskılarına dayanabilmesi ve her türlü aura ya aşinalık kazanabilmesi için kendi aurasıyla veya mühürle yarattığı yaratık veya golemlerin auralarıyla karşı karşıya bırakıp Krain'i eğitecekti.
Mereath'ın hazırladığı yeni antrenman ise şöyle idi. Her gün klasik bir şekilde vücudunu sınırlarına kadar zorlayıp klasik bir şekilde meditasyon yaptıracak ve enerjisini yenilemesini sağlayacaktı. Bundan sonra ise işler farklılaşıyordu. Krain'in savaşta dengesini ayarlaması için ona belli komutlar verecek dengesini korumasını isteyecekti. Örnek verecek olursak Mereath Krain'i belli bir süre normal hızda koşturup ardından aniden hızlandıracak daha sonra verdiği teknik ile beraber hızını arttırmasını söyleyip aniden durmasını veya yavaşlamasını ve yürümesini isteyecekti, bu işleri sadece ayaküstü değil ayrıca ellerinin üstünde yaptıracak ve hatta belli başlı aralıklarla dizilmiş ince tahta çubukların arasında da aynısını yaptıracaktı Krain'e. Denge antrenmanından sonra ise sırada savaş içgüdelerini geliştirebilmesi için Krain'i türlü savaş sahnelerine sokacaktı. Bire bir karşılaşma,birden fazla rakibe karşı veya,sinsice yaklaşıp rakibini avlamak... Tabi bunları yaparken tekniklere daha çok alışması için bu antrenmanlarda teknikerini kullanıdıracaktı Krain'e. Ve eğer Krain zihin bölmeyi başarabilirse bu zorlu antrenman döneminde ona kendiği bildiği mühürleri ve simyayı öğretecekti, ne kadar buna kesin gözle bakmasada umut ediyordu.
Mereath yapacakları antrenmanı Krain'e anlattığında ne kadar Krain biraz ustasının kendisine eğitimde çektireceklerinden korksa da yine de kararlılıkla parlayan gözler ile antrenmanda elinden geleni yapacağını söylemişti.
Ve antrenmanın ilk günü Krain hiç de beklemediği şeyler ile karşılaştı. Ustası ne kadar ona ne yapacaklarını anlatsa da sadece ne yapacaklarını anlatmıştı, bunun nasıl olacağı ile ilgili değildi.
Krain klasik her zaman ki yaptığı antrenmanı bu sefer daha zorluydu. Normal de yaptığı koşu turlarının sayısı 2 katına çıkmıştı ve bu durumdan dolayı neredeyse ölümle aralarında ufacık bir çizgi kaldığı hissine kapılmıştı. Meditasyon süresi bu sayede daha da artmıştı ve ustası artık ek olarak ne kadar büyücü tekniklerine sahip olmasa da onun sahip olduğunu elementleri üstündeki kontrol kabiliyeti daha da artsın diye ona elementlerini teknik olmadan kullandırıyordu, her ne kadar tekniksiz bir şekilde kullanılan element normalde teknik kullanılarak harcanan enerjiden daha fazla tüketse de.
Denge eğitiminde ise ustasının acımasızlığı sanki daha da artmış gibiydi. Kolyenin içindeki dünya da ustası 150 metre civarı yükseklikte bir yarık açmış ve o yarığın en dibine fazlasıyla sivri kazıklar ve 140 metre civarında ince ama uzun tahtalarla doldurmuştu, her ne kadar tahtaların arasında 1 adımlık mesafe olsa da yarığın dibinde ne olduğunu bilmek Krain'i fazlasıyla ürkütüyordu. Krain ustasından aldığı komutlar ile tahtaların üstünde ilerlemeye çalışıyordu. Ama ilk antrenmanın ilk gününde sayısını sayamayacağı kadar çok kez ölümle burun buruna gelmiş ve ustası tarafından kurtarılmıştı. Bu kurtarılmalardan sonra Krain hırslanıp komutları daha iyi bir şekilde yerine getirebilmek için çaba göstermeye başlamıştı. Her ne kadar bu çabası ilk denemesine göre iyi olsa da gene de birkaç kez ölümle burun buruna gelmiş ve ustası tarafından kurtarılmıştı.
Antrenmanın denge bölümünden sonra ise savaş bölümüne geçmişti. Krain bunun kolay olacağını düşünmüştü, Ereth amcasından aldığı dersler yüzünden. Ki sonuç hiç hayal ettiği gibi olmamıştı. Hiç görmediği canavar türlerinden biri olan Sekiz Kollu Adamonus ile karşı karşıya gelmişti ilk savaşında.Bu canavar kendi dünyasında bulunmuyordu bile. Bu yüzden Krain'in kafasında bir soru işareti belirdi.
'Ustam acaba nereden geldi?'
Bu canavarın adında anlaşılacağı üzere sekiz tane kolu vardı 2,5 metre uzunluğunda olan fazlasıyla yapılı olan bu dev insana benzeyen yaratık Krain'i fazlasıyla şaşırtmış ve ilk savaşında direk yenilmesini sağlamıştı. Rakibin sekiz kollu olmasından dolayı ustasına şikayetlerde bulunmuştu ama Mereath onu hiçbir şekilde dinlememiş ve sadece şu sözleri söylemişti.
''Rakibini gözlemle,test et,en çok koruduğu bölge en zayıf bölgedir her zaman. Ama dikkat zayıf bölge her zaman koruduğu bölge olmayabilir. Bir aldatmacaya kapılıp sakın canını kaybetme.''
Bundan sonra Krain ustasını dinleyip rakibinin zayıf noktasını arasa da pek başarılı olamamış ve her zaman yenilmişti. Ama bu sayede kendi dövüş stilindeki kusurları ustası ona söylüyor ve o da kusurları düzeltmek için uğraşıyordu. Savaş antrenmanı bu şekilde idi. Rakibini yen ve yenisiyle karşılaş. Ama bu sadece böyle ilerlemiyordu, rakipleri ne kadar farklı olursa olsun kişinin savaştığı yer de önemli idi. Bundan ötürü Mereath, Krain her savaş antrenmanına gireceği vakit rakibi ayarlıyor ve ortamı değiştiriyordu her zaman.
Daha sonradan ise Mereath Krain antrenman yaparken ona auralara karşı alışması için kendisi ona aurasıyla baskı yapmaya başlayacaktı ve bunu ona da öğretecekti. Bu antrenmanda ise auraya karşı olan hassasiyetini arttıracaktı. Kudretli auralar karşısında aniden bayılmaması veya bundan daha kötü sahnelerin yaşanmaması için yapıyordu bunu.
Krain'e bunu güler yüzle ve bilge bir şekilde açıklamıştı ama uygulamaya geçince Mereath tam bir canavara dönüşmüştü. Aurasını ne kadar baskılayarak salsa bile Krain hemen bayılıyordu. Bu yüzden derin bir nefes aldı ve içinden şu sözleri geçirdi.
'Bu 1 ay fazlasıyla uzun sürecek gibi gözüküyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miereta
FantasíaSiyahın her tonunun hakim olduğu bir odada 5 kişi bir daire oluşturmuştur.Bu dairenin ortasında ise bi bebek duruyordu. İçlerinden birine konuşmaya başladı. "Bugün hepiniz bana olan sadakatiniz ve diğer bağlar ile buradasınız.Ölümü göze alıp buraya...