Bölüm 7:Köydeki Atmosferin Değişikliği

144 25 0
                                    

İyi okumalar...

--------------------------------

Krain, akademi seçimlerine katılmadan önce köye bir uğraması gerektiğini düşünmüştü. Sonuçta oraya herhangi bir bilgisi olmadan gidemeyeceğini oda biliyordu. Ve Krain'in hesaplamalarına göre vergi toplamak için gelen şehirden gelen askerlerin,köye geliş zamanının yaklaştığını biliyordu. Krain o gece kaybolduğunu sandığı gece geldiği yola koyulmuştu, hareket tekniğini kullanmadan. Krain yavaş yavaş yürürken aslında kaybolmadığını anlamıştı, sadece küçük bir korku durumuyla öyle olduğunu düşünmüştü.

'Krt!'

Tam o sırada Krain bir anda bir dal kırılma sesi duymuştu tam arkasından doğru gelen. Krain olduğu yerde aniden durdu ve aurasını etrafına yayarak o sesin sebebi her kimse veya her ne ise bulmaya çalıştı. Aurasını 50 metre çevresine yaydıktan sonra arkasında bulunan büyük,kalın gövdeli bir ağacın dalının üstünde duran keskin dişleri ve siyah kürklü bir panter idi bu. Bu panterin asıl ismi Gece Panteri idi. Bu büyülü yaratık zor bir durumda olmadığı sürece gündüzleri avlanmaz idi. Gece Panteri Krain karşısındaki keskin ve öldürme niyeti ile bakan gözlere aynı şekilde karşılık verdi ve dikkatli bir şekilde panteri izlemeye başladı.

Panter ağaç dalından aşağı inip yavaşça Krain'in etrafında daire çizmeye başladı. Panter ile Krain aynı seviyede idi,Başlangıç Alemi 1.Seviye.  Krain ise panter nerede ise ona doğru dönüyordu önünü. Artık panter avı olarak düşündüğü Krain'i yeteri şekilde incelemeyi bitirdiğini düşünerek pençeleri çıkartmış ve direk saldırıya geçmişti.

Krain panterin saldırıya geçtiğini gördüğünde hemen hareket tekniği olan 'Gölge Adımlar'ı aktif etmişti. Panter sağ patisiyle Krain'in karnına hedef almıştı ve kafasına doğru ilerler iken Krain  bir adım geri giderek hemen sağa kaydı. Sağa doğru kaydıktan hemen sol ayağına yolladığı güçle zıpladı. Sağ eline gönderdiği enerji ile panterin kaburgalarına yumruğu vurmuştu. Panter ise bunların hiçbirine herhangi bir tepki gösteremedi, bundan dolayı çok kolay bir şekilde yenilmişti kaburgalarının kırılmasıyla kırıklar kalbine ve akciğerine saplanarak iç kanamaya sebep olmuş ve ölümüne sebebiyet vermişti.

Bunun iki nedeni vardı. İlk nedeni Gece Panteri isminden de anlaşıldığı sürece geceleri avlanan bir büyülü yaratıktı. Bu büyülü yaratık geceleri neredeyse görülemez bir hale gelirdi. Her büyülü yaratıkta bulunduğu gibi kendi atalarından miras kalma teknikler ile doğmuştu, ve kendisi bu teknikleri gece kullanabiliyordu. İkinci neden ise normal de olduğu halinden daha güçsüz bir durumda olmasıydı eğer gece olsaydı ve normal halinde ki kadar güçlü olsaydı Krain o zaman belki zorlanabilirdi. Belki olmasının sebebi de Krain'in aldığı eğitimden dolayı idi.

Krain tek vuruşta panteri alt etmiş olmasına sevinememişti bile, eğitimden çıktıktan sonra sıkı ve zorlu bir savaşın iyi gideceğine ve kendi sınırlarının ne olduğunu anlamasını sağlayacağını düşünmüştü. İsteksizce bir nefes aldıktan sonra pantere bakmaya başladı onunla ne yapacağını bilmiyordu. Birkaç saniye daha panterin cesedine baktıktan sonra aklına bir fikir geldi ve bunun olup olmayacağından emin değildi bu yüzden ustasına sormasının daha iyi olacağını karar verdi ve öyle de yaptı.

''Usta, bu panter cesedini kolyenin içinde bulundurma şansımız var mı?Çünkü bunu elimde taşıyıp götürmenin benim oraya gidiş saatimi uzatacağını düşünüyorum da.''

''Bu kolyenin diğer işlevlerinden biri zaten depolama özelliğidir. Sadece kolyeye neyi koyacak isen o şeyi düşünmen yeterli çıkartırken de aynı şey geçerlidir. Kolye her şeyi içinde depolayabilir,hayatta olan insan ve büyülü yaratıklar dışında. Neden o zayıf büyülü yaratığı yanında taşımak istiyorsun bakalım?''

MieretaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin