Trecut-Prezent ( II )

123 10 4
                                    

Trecut-Prezent ( II )


Cand am ajuns in fata aeroportului unde trebuia sa ma astepte fratele meu am stat si am privit imprejur. Era foarte frumos. Vedeai flori colorate pe margini, in aer se putea simti cu usurinta mirosul de liliac care te vrajea. Eram atenta la ceilalti cand imi aud numele strigat de o persoana. Am intors capul in fata mea aparand un baiat inalt, saten cu ochii caprui. Cand l-am vazut mi-am largit buzele intr-un zambet cald el facand la fel. Bratele lui lungi m-au tras intr-o imbratisare la pieptul sau cald. Cand am fost eliberata din imbratisare acesta a scos din spatele sau un trandafir rosu sangeriu pe care mi l-a inmanat. Lacrimile mele au inceput sa se scurga pe obraji. Zambetul de pe fata sa a disparut cand acesta a vazut lacrimile mele. M-a intrebat de ce plang si i-am raspuns cu un zambet larg ca m-a emotionat gestul sau care a fost superb.

-De ce plangi surioara mea?

- M-ai emotionat. Mersi mult de trandafir. De unde stiai ca iubesc culoare rosie si trandafirii?

-Am sursele mele. Stii ca toate lucrurile au semnificatia lor, nu? Poi uite la culoarea rosu: Este un simbol al principiului vital. Cu forta, puterea si stralucirea lui, e culoarea focului si a sangelui. Uneori semnifica culoarea focului sau seceta. Rosul viu diurn este imaginea inflacararii si frumusetii, a fortei impulsive si generoase, a tineretii si sanatatii, bogatiei, a erosului liber. Si trandafirul semnifica ceva, surioara. Minunat prin forma, frumusete si parfumul sau, acesta simbolizeaza cupa vietii, sufletul, iubirii si inimii. In iconografia crestina, trandafirul fie este potirul in care s-a scurs sangele lui Hristos, fie simbolul ranilor lui. Un trandafir apare in mijlocul crucii, unde era inima lui Iisus. Prin legatura sa cu sangele varsat, trandafirul pare uneori a fi simbolul renasterii mistice. As sta mai mult la taclale cu tine, dar suntem in aeroport asa ca te invit spre limuzina. Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Min Yoon Gi, fratele tau.

Zilele impreuna cu fratele meu au trecut foarte repede. M-am atasat prea tare de el. Am cunoscut si trupa lui, acum am devenind cunoscuta drept surioara marelui cantaret din trupa Bangtan Boys.


AMINTIRI DIN INIMĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum