Un sentiment minunat

3 0 0
                                    

Iubirea? Este un sentiment minunat. Ceva ce poți înțelege numai dacă o simți cu adevărat. Iubirea înseamnă când privești persoana de lângă tine și ți-ar dori să îi oferi totul. De la mici și nesimnificative cadouri, până la ultima respirație. Iubirea există atunci când te vezi pe tine în persoana din fața ta. Când renunți la ccea ce îți dorești pentru ea. Când faci sacrificii și nu vrei nimic în schimb. Când nu aștepți nimic în schimb. Când te trezești dimineața și primul gând este ea. Când închizi ochii, iar ultimul gând este tot ea. Când te schimbi în ceea ce nu ai fost niciodată. Când două inimi bat ca una.
Foc care te arde pe interior când îți este dor de ea -persoana iubită-. Lacrimile, ce parcă, sunt rupte din inimă, și care îți ard obrajii când te cerți cu aceasta, sau când treceți printr-o problemă, mai mare sau mao mică. Probleme ce le rezolvi în doi. Când nu îți dorești un nou început, ci doar o continuare. Când totul se rezumă la doi. Fericire, tristețe, probleme, grijă, respect și puterea de a rămâne atunci când totul din jur este distrus. Să te ridice și dacă nu poate să se așeze lângă ea, și invers. Când ai toate stările din lume, și îți dai seama că este dorul de ea. Apoi te duci la ea și dai de tine complet. Iubirea este atunci când ai trăi pentru persoana iubită. Pentru că a trăi, este de necomparat cu a muri.

AMINTIRI DIN INIMĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum