( - Dialog - )
Ma grabeam al naibii de tare sa ajung acasa pentru ca a venit prietena mea la mine care ma asteapta de doua ore deja. Am luat-o la fuga trecand prin fata unui club care se deschise asta seara. M-am oprit putin admirandu-l pe exterior. Era destul de frumos si luxos dupa cum se vede. Muzica se auzea destul de tare. Daca nu venea ea la mine, acum eu eram in club cu bunaciuni si poate si intr-o camera. Inca gandeam departe cand doua brate imi incolacesc mijlocul si care ma trage undeva mai retras. Am dat sa tip dar imi acopera gura si nasul. Mi-am dat seama ce era cu batista aceea. Am inceput sa dau din maini din picioare. Era cam tarziu. Imaginea din fata mea s-a incetosat si nu imi mai puteam misca vreun muschi.
M-am trezit din cauza razelor soarelui. Am privit in jur. Eram intr-o camera frumos decorata. Firar sa fii tu de rapitor. Nici nu am ajuns acasa. Oare ce crede. Ca sunt o nesimtita. Rezolv eu cumva dar mai intai sa scap de aici. Am vrut sa ma ridic dar spre norocul meu eram legata la maini si picioare. M-am gandit la ceva pentru a scapa de legaturi. Sigur zbatutul nu ajuta prea mult asa ca m-am linistit. Cand usa s-a deschis un baiat inalt cu parul brunet si ochii albastri si-a facut aparitia. S-a apropiat de mine fiixandu-ma cu ochii.
- Esti frumoasa papusa
- Stiu, cea mai buna calitate a mea
- Si plina de sine.
- Si tu un nesuferit dar totusi m-am abtinut sa imi spun opinia in fata ta.
- Eu zic ca sunt un nesuferit foarte frumos.
- Si inafara de rapitor mai esti ceva? Stiu eu, vreun violator?
- Eu sunt un baiat. Si tu esti aventura mea din seara asta.
- Defapt de azi.
- De azi, de maine, de poimaine, nu mai conteaza.
- Daca te uiti pe geam care este aproape cat peretele vei vedea ca este zi, adica dimineata dupa pozitia soarelui
- Ce papusica desteapta. Cred ca te voi face a mea.
- Cred ca ai febra. Eu sunt a lui mama si tata. Te las sa visezi
- Ce gutita mare ai tu. Ce frumoasa ar fi astupata cu a mea
- Stii ce ar fi frumos? Sa imi dai drumul ca sa iti mutilez tipeul ala de curvar.
- Gata cu vorbele.
CITEȘTI
AMINTIRI DIN INIMĂ
Lãng mạnSentimente, iubire, prietenie si ură aduc înapoi amintiri din inima. Durerea îmbinată cu dragostea sunt incomplete una fără cealaltă. Amintiri din inima revin dând peste cap tot ceea ce ai făcut sau ce aveai să faci. 🔛14 februarie 2016