Trecut- Prezent ( I )

130 10 3
                                    

                                      Trecut- Prezent

        Trecutul este in urma mea. Asta credeam si eu. Dar trecutul devine prezent.

     Aveam o familie fericita pana sa apara el. Credeam ca apartin de familie cu intregul dar m-am inselat. Tatal meu adevarat a aparut dupa multi ani in care a lipsit de langa mine. Sunt saptesprezece ani in care el nu a fost aici. Acum cand am aflat ca am doua surori vitrege si un tata vitreg inima mea a fost bulversata. Mai rau este ca tatal meu natural vrea sa ma intorc la el. Nu aveam de gand sa las asta sa se intample. Chiar daca cele doua surori ale mele sunt vitrege eu le iubesc. Si chiar daca tatal cu care am trait atatia ani imi este vitreg, eu il iubesc mai mult decat altcineva. El a avut grija de mine de parca eram fiica lui.

  Acum tatal meu natural mi-a ranit tatal vitreg pentru ca nu vreau sa ma duc cu el. M-am dus la spital sa il vad unde acesta avea rani pe chip. Langa el era si cel mai bun prieten al lui care i-a sarit in ajutor, Louis. Ii sunt indatorat sa mi-a salvat tatal. Am plecat nervoasa de la spital ducandu-ma sa ii cer explicatii acelei fiinte care presupune a imi fi tata natural. Am intrat intr-o cladire destul de mare. Un hol prelungit unde multa lumea era adunata in jurul a ceva uitandu-se la o fotografie in rama. Tatal meu adevarat avea fotografia pusa in rama. Am apucat marginile ei trantind-o cu cea mai mare forta pe podea, sticla spargandu-se in bucatele. Am pus piciorul pe poza sfaramand-o si mai tare in mii si mii de bucatele. Cand am intors capul toata lumea se uita la mine mirata. In multime am vazut o fata ciudata. Tatal meu se ascundea printre oameni. Am luat de jos niste pietre aruncand spre el, dar se feri. M-am apropiat de locul unde era cu cateva secunde mai inainte dar deja disparuse. Am parasit cladirea vrand sa ma duc la mama si tata care ma asteptau in fata miilor de scari care erau inaintea acestei case uriase. Cand am vrut sa plecam bunicul meu vitreg ma striga. Am intors privirea spre el vazand ca din spate o persoana vroia sa il atace. Am sarit speriata fugind spre acel individ imobilizand-l la pamant. Era tatal meu care vroia sa imi omoare bunicul vitreg. Am strigat sa sune la politie. Cand a auzit de intariri a vrut sa fuga dar am aplicat o lovitura mica la ceafa acestuia cand se intoarse sa se indeparteze. Cand politia a venit si la incatusat am decis sa merg sa discut cu el pentru a afla si partea lui de adevar chiar daca nu mi-a fost usor sa iau aceasta decizie. Vroiam sa depun plangere ca sa il condamne la ani de inchisoare dar cand am foat la el si mi-a zis ca am un frate care face parte dintr-o  trupa, si ii voi distruge cariera m-am razgandit. Am aflat ca sunt jumatate romanca si jumatate coreeanca. Mama fiind din Romania si tata din Coreea de Sud.

   Tatal meu natural mi-a oferit sansa sa imi cunosc fratele. Am vorbit cu mama si familia mea vitrega plecand sa il cunosc personal si nu numai prin descrierile care miau fost oferite. Era foarte simpatic si ma iubea enorm, el stiind de existenta mea si urmarindu-ma de la distanta.

      Acum, trecutul a devenit prezent!!

AMINTIRI DIN INIMĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum