Corect sau gresit ?

385 16 0
                                    

Vreau sa mor. Nu mai vreau sa traiesc printre ei. Imi fac atata rau. M-am saturat de insultele lor, de bataile lor si de tentativele lor de violurile. Simt cum toate oasele imi sunt paralizate. Nu ma mai pot misca. Sunt doar sacul lor de bataie sau box, cum se exprima acestia. Mai bine sa mor decat sa mai traiesc printe ei. Imi iau lama de sub perna si o apropii de venele de la incheieturi. Totusi imi era atat de frica. Niciodata nu am reactionat asa, dar acum chiar nu mai vreau. Nu vream sa mor in felul asta. Si viata mea, in loc sa ies la distractii sunt lesinata pe podea. Asta este viata? Nu! Chiar daca nu am avut la cine sa tin, si cel mai important, cineva care sa tina la mine, nu mai pot astepta. Cu lacrimi in ochi indrept coltul lamei spre incheietura mea. O infing cu cea mai mare putere uitandu-ma pe tavan neputand sa privesc cum sangele tasneste din vene. Ma uit pentru ultima oara prin camera mea. Privirea mi se incetoseaza din ce in ce mai mult pana totul din jurul meu devine o ceata neagra intunecand totul. Nu pot zice ca am ales calea cea mai buna pentru ca acum putrezesc in fundul iadului. Si pot sa zic ca chinurile sunt la fel. Ori in viata ori moarta este la fel. Dar poate ca daca mai asteptam acolo pe pamant, situatia ar fi putut fi inbunatatita.

AMINTIRI DIN INIMĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum