Trochę spóźnione. No może więcej niż trochę :3 , ale dziękuję za te 131 odczytów, 34 gwiazdki :3 oraz za 128 obserwujących! :3
(Nie ładne pismo xD)
Ismena-Jako, że Darki nas do swojego domu...*przewraca oczami widząc która jest godzina*Powinnam iść spać...Pentacle-Postanowiliśmy wraz z Ismeną i Lion'em zrobić...*myśli zrezygnowana, nic nie wymyśli*
Lion-Info potwierdzone. Ja tu tylko myślę. Więc... Możecie skierować do nas pytania jak i również co się stanie w rozdziale V, do mnie, dziewczyn, Yui, rodziców chwasta itp.*siedzi na stole w słodkiej piżamie w misie*
Ismena-Pragnę ci przypomnieć, że Jesteś idiotą! W dodatku! Darkness1607 nie wie co zrobić z tymi trzema opowiadaniami i myśli, którą by tu przedstawić! A ty... Zwracasz nam uwagę, a sam się nie interesujesz! Baaaaaaaka!
Lion-.... A ja tobie przypomnę, że Yuuki_Sutcliff, per Darkness1607 myśli nad tym, żeby wprowadzić tu... NOWE POKOLENIE FIVE NIGHT'S AT FREDDY'S!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ismena-Przecież wiem! Miała taki plan, dopóki nie wpadła na TEN pomysł z trzema opowiadaniami!
Pentacle-Eh... Nie ma to jak wieczorna kłótnia...*zrezygnowana patrzy na tą dwójkę*Dopóki się oni kłócą... Tak. Darkness1607 to Yuuki_Sutcliff z samequizy... Ale czy to ważne gdzie zaczęła wszystko? Może tu się znajdzie ktoś kto czytał jej skasowane opowiadanie z samequizy "Fioletowa Róża z czerwonym"??? Jak myślicie... Pomysł z jedynką jest dobry?
Lion-Lub z dwójką? Ta opcja mi się podoba najbardziej...
Ismena-Nie wiem jak wam, ale trójka mi się podoba
Lion-Ale... Darki jest bardziej obeznana w absoluta!
Pentacle-Mylisz się kuzynie! Oddalone od siebie rodzeństwo jest lepsze!
Ismena-Pentacle, mylisz się... Ile jest opowiadań tego typu? Potrzebują coś z Fantasy, mnóstwo anime, które mogą znać! Jak i jeden zespół!
Lion-Ej!
Pentacle-Ismena no!!!
Ismena-Teraz to Ismena? A wcześniej co? Ja bym zmieniła tytuł obu opowiadaniom. Jako że nasz Lion lubi to co lubi to niech powie tytuł zamiast "Kochać, nie kochać?"!!!
Lion-A proszę ciebie bardzo! Tak, osobiście wolałbym gdyby tytuł zmienił się na "Black Rose - seven", no i miniaturka inna!
Pentacle-Ehh... Zamiast "Czy go kocham? I Min Yoongi", powinno być "One, two, three..."
Ismena x Lion-Czemu tak?
Pentacle-Nie wiem, nie pytajcie mnie co się dzieje w moim mózgu. Nie warto...
Lion-Eeee... Tak więc czekamy na wasze pytania*uśmiecha się szerzej puszczając oczko*
Pentacle-Następny rozdział pojawi się gdzieś w przyszłym tygodniu...*wesoło macha*
Ismena-Dokończając to co Lion zapomniał powiedzieć... Te opowiadania mogą się pojawić, ale jedno z nich plus z tej całej strony samequizy NOWE POKOLENIE FIVE NIGHT'S AT FREDDY'S*uśmiecha się serdecznie*Możecie wszędzie pisać jeśli wam tak wygodniej... Do następnego rozdziału!
Pentacle-Lub wcześniej pamiętając o pytaniach do nas lub autorki
Lion-Lubicie przeciągać... Do zobaczenia!!!!!!
CZYTASZ
Dziecko Zeusa II Wolno Pisane II
RandomIsmena Kusanagi jest siostrą Yui, przybraną córką rodziców "chwasta". Nie miała pojęcia o nadprzyrodzonych stworzeniach, aż do tej pory... ________________________ To już moja trzecia książka na tym profilu, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu...