Oj, co się porobiło w poprzednim rozdziale! Przepraszam, że rozdział wczoraj się nie pojawił! Dziś z perspektywy Ismeny(i trochę mi się nie podoba, że stworzyłam irytującą dziewczynę...)
I(Ismena)-Słyszałam to!II Ismena II
Free i Eruka mnie denerwowali... Swoim gadaniem. Nie mogli się zamknąć choć raz?! W dodatku siedzę w jakimś pomieszczeniu gdzie miałam widok na zewnątrz przez okno i widziałam dziwny księżyc. No może to był księżyc w postaci rogalika to prawda, ale... Księżyc z oczami, nosem i uśmiechem, z którego leciała krew to nic normalnego! Nic przyjemnego!
Pokój, w którym obecnie jestem, jest utrzymany w ciemnych kolorach. Nienawidzę Eruki... Wredna jędza w białych włosach... O Free nic nie wspominam...
Znudzona oparłam się o ścianę kuląc się. Cóż to za gospodarz, który nie ma w pokoju łóżka? Żaden.
W dodatku nic nie widziałam prócz tego przerażającego księżyca. Gdybym uciekła połamałabym sobie nogi... Jeśli Pen gdzieś tu jest... Przyjdzie tu jak usłyszy fragment piosenki!
-Się okaże...-uśmiechnęłam się pod nosem leciutko, nabrałam gwałtownie powietrze do ust-Why you sad? I don't know... Nan molla useobwa saranghae malhaebwa nereul bwa, najochado beorin na neojocha ihaehal su eopsneun na naccseolda hane niga jokahadeun naro byeonhan naega anira hane, yejeone niga jal algo issdeon naega, anigin mwoga anya nan nun meorrosseo sarangeun mwoga sarang... It's all fake love!
Tak jak się spodziewałam. Drzwi, których niestety nie miałam zaszczytu zobaczyć, zostały wywarzone przez dziewczynę w kitkach. Było po niej widać, że jest wkurwiona, a przepraszam, złe określenie... Wyglądała jak wulkan, który miał zaraz wybuchnąć!
-TY!-wykrzyknęła wskazując na mnie swoim trupio bladym palcem, wyglądała jak porcelanowa lalka.
-Co ja?-udałam niewiniątko, którym nie byłam-A co ja takiego zrobiłam?
-Zaśpiewałaś fragment zespołu BTS Fake Love, który fragment śpiewają Suga i RM!-ah, to jest Pentacle?
-Ah? Nie wiedziałam o tym, przepraszam-na coś obserwowania Lion'a się przydają, jego aktorstwo na mnie przepłynęły!
-Grr... Nie wkurwiaj mnie jeszcze bardziej, dziecko-ona się nie zachowuje jak Pentacle... Ona na mnie tak nie mówiła!-Eruka, zajmij się jej ubiorem... Jak będzie przygotowana, przyprowadź ją do sali.-i wyszła, a Eruka weszła patrząc na mnie krytycznym wzrokiem.
-Co ty do cholery wyprawiasz?-syknęła na mnie marszcząc brwi-Nie powinnaś była tak mówić do Pentacle...!-Ooo, kurwa, a miałam przestać przeklinać!
-Pentacle? Przecież... Ona przecież inaczej wyglądała!-zaczęłam nerwowo machać rękoma całkowicie zszokowana.
-... Naprawdę jesteś jej przyjaciółką?-spytała białowłosa załamana.
-Tak
-Jak mogła się zaprzyjaźnić z taką tępą dziewczyną jak ty!-yep, cel osiągnięty.
-Przejdziemy do konkretów?-mruknęłam uśmiechnięta patrząc na nią.
-Denerwująca dziewucha...-mruczała jeszcze przez chwilę przezwiska na moją osobę-Tak więc... Nie przerywaj! Powiem tylko to co powinnam... Medusa i Arachne byłyby niezadowolone co bym powiedziała...
-Gadaj...-byłam niezadowolona tym, że przerywa, a tego nie lubiłam w ludziach.
-Eh... Zapewne wiesz co to Death City?-spytała, natychmiast uzyskując ode mnie odpowiedź kontynuowała swoją wypowiedź-Istnieje też więcej istnień niż bogowie śmierci czy tam olimpijscy. Wiedźmy, wilkołaki... To u nas można spotkać. Dusza pełna zdrowia, pełen harmonii umysł i zdrowe ciało. Zawodówka Śmierci inaczej Shibusen, to szkoła, gdzie się uczysz współpracować ze swoją bronią. Jeżeli jesteś mistrzem masz broń i na odwrót. Shinigami-sama miał jeden cel w swojej szkole, gdy ją utworzył... Chciał zapobiec zwiększeniu się demonów. No i chciał, żeby uczniowie przygotowali swoje bronie do zostania kosami. Warunek był jeden: 99 jaj Kishin'a i jedena dusza wiedźmy... Dwie siostry: Medusa i Arachne Gorgon chciały, żeby Kishin się odrodził. I zrobiły to umierając, ale powróciły... I ponownie chcą to zrobić... Liontari Kumo Gorgon Shinjitsu jest synem Arachne, nie zdziw się, jeśli będzie inaczej wyglądał. Ale Pentacle jest córką najmłodszej z sióstr Gorgon-Shauli... Rozumiesz...?
-Mniej więcej tak.
Po tym jak wyszła zostawiając mnie samą nie wiedziałam co o tym myśleć mam do cholery! To jest dla mnie za dużo jak na jedną noc...
Popatrzmy na ubrania...Oh my god... To jest boskie! Wybór trudny... Ale ostatecznie wybrałam strój pierwszy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cześć! Przepraszam za tak długą nieobecność! :3 Coś jest nie tak... Niby tej książce nadałam tytuł "Córka Zeusa", a czuje jakby to Pentacle była prawdziwą bohaterką... Wy też to zauważyliście?
CZYTASZ
Dziecko Zeusa II Wolno Pisane II
RandomIsmena Kusanagi jest siostrą Yui, przybraną córką rodziców "chwasta". Nie miała pojęcia o nadprzyrodzonych stworzeniach, aż do tej pory... ________________________ To już moja trzecia książka na tym profilu, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu...