Miley Cyrus babasının ünlü olmasından dolayı hep kameralar önündeydi.En azından tanınıyordu.Baphomet, Obey yani itaat et emri.Bir tetiktir. Ve bu yüzden daha çocuk yaştayken bu kontrollere, programlamalara maruz kaldı.
HANNAH MONTANA
Şüphesiz herkesin izlediği bir dizidir.İzlemedim, bilmiyorum, tanımıyorum diyen varsa şaşırırım.İzleyenlerin normal bir dizi işte, senaryo sadece dediği bu dizi Miley'nin hayatını anlatıyor.Onunçift kişiliğini gözler önüne seriyorlar.Miley seçilmiş kişi.Çünkü Miley küçüklüğünden bu yana Disney tarafından hep göz önünde tutulan,reklamları yapılan, adına binlerce aksesuar, eşya hazırlanan biri.Şimdide medya tarafından aynısı yapılıyor.Disney'in adı yok sadece.Öncelikle Miley'nin hayatı ve çift kişiliği olan kısmına değinelim.
Miley'i canlandırdığı hayat onun istediği hayat.Hannah'yı canlandırdığı hayat ise ona zorla yaşatılan hayat.Filmdeki ana mesajda bu aslında.Sürekli susması gerektiği öğretilmiştir.Hannah olmak istemediğini söyleyecek.Çünkü Hannah olmazsa büyü bozulur.Etki altına alınması gereken milyonlarca hayran elden kaçar.Hayranların Disney'de en çok örnek aldığı, idol olarak gördüğü kişi Hannah Montana'dır.Miley Cyrus değil.Miley cyrus Hannah Montana'nın arkasındaki zayıf kızdır.Hannah hep ışıltı, güzel, çekici, etkili, güçlü olarak gösterilir.Miley ise sıradan bir Amerikalı genç.
Dizide sadece çift karakterli Miley Cyrus değil.Lilly yani Emily Osment da farklı karakterlerle karşımıza çıkıyor.Her peruk farklı karakteri gösterir.Zaten sürekli Hannah Montana'nın yanında dolaşan menajeridir.Menajerler, köleleri etkileme konusunda büyük rol oynarlar.Çünkü sürekli köleyi kontrol ederler.köle sürekli onun gözünün önündedir.Hata yaptığı zaman düzeltir.
HANNAH MONTANA ETKİSİ
Hannah Montana'nın etkisi hiçte küçümsenecek gibi değil.Anlamanızı istediğim şey ; karşımızda iki karakter var.Bu herhangi bir insanda olamaz.Ya da herhangi bir insan bunu kaldıramaz.Zihin kontrolüyle , programlama ile farklı karakterler yaratıp, Miley'i iki farklı kişi olarak karşımıza çıkarıyorlar.
Kaynak : https://www.facebook.com/IlluminativeUnluleerr
http://illuminatisirlari.blogspot.com.tr/2012/08/illuminati-nedir.html