51.Bölge

1.6K 32 4
  • İtfaf edildi Fatma Sevde Duman
                                    

Eski 51. Bölge personeli Albert Wheelon National Geographic'e yaptığı röportajta:''Gündüzleri test uçuşları yapardık bölgeyi tarardık ve yapılan uçakların genel analizlerini çıkarırdık test uçuşları çok zor olurdu bölge çok basık bir yer nefes almakta güçlük çekerdim.Gündüzleri normal işimizi yaparken akşamları bölgede çalışan tüm personeller kendini gizli bir operasyonun içinde bulurdu gökte UFO'ların sayısı saymakla geçmezdi tabii bizi susturyorlardı geceleri çoğunlukla bölgede oğlanüstü hal ilan ediyorlardı güvenlik önemlerini en üst düzeye çıkarılıyordu karavanda yaşan toplulukları evden çıkmalarını yasaklardık ve sevkiyat başlardı tabii bizim tabirimizle böyle dev tırlarla bölgeye çok büyük parçalar taşınıyordu bunu göz ucuyla görmüştüm tabi bölgedeki tüm personeller bu gecelerde karanlık bir odaya kapatılıyordu bende bunlardan biriydim sabaha karşı bizi karanlık odadan çıkarırlardı ve bize hiç birşey söylemeden işimize devam etmemiz söylenirdi oraya en yakın olan bizler bile şuan orada tam olarak ne yapıldığını bilemiyoruz.. bu röportajıda 1 bölümlük bir programdı canlı TV'de izlemiştim sonra yayından kaldırıldı daha 2. bölümü yayınlanmadan..

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin