Tu večer Michael je pripremao jahtu za isplovljavanje. Liam mu nije dao mira otkako su stigli i praktički ga je preklinjao da idu na brod. A, on naravno nije mogao odbiti. Taman je pospremio košaru namirnica u hladnjak pod palubu kada je začuo poznati dječji glas. Nasmiješio se i popeo se stepenicama na palubu. Iznenađeno je zastao usred koraka kada je pored Liama i Lilly ugledao Marcellu. Pa, to je bilo iznenađenje. Bio je dogovor da će ih Alexandra dovesti.
Naslonio se na ogradu stepenica i promotrio je. Bila je odjevena u jednostavan crni bikini i bijelu prozirnu tuniku. Kosa joj je slobodno padala oko lica, a sunčane naočale sakrivale su joj oči. Nije joj ni morao vidjeti oči da bi znao da je ona, a ne Alexandra. Marcella je odisala drugačijom energijom od Alexandre. Bila je eksplozivnija od nje i otvorenija, gotovo kao druga polovica Alexandre.
„ Striko Michael, kad krećemo?" upitao je Liam izbivši ga iz misli.
„ Kada ti prestaneš pričati i dođeš do kormila" odgovorio je.
Nasmiješio se kada je dječak istog trenutka otrčao stepenicama na višu razinu jahte. Pa, to je bilo lako. Prišao je Marcelli koja je držala Lilly za ruku, a zatim kleknuo i poljubio djevojčicu u ruku. Lilly se stidljivo nasmiješila i podigla pogled prema Marcelli koja joj je samo namignula.
„ Princezo" pozdravio je svečano, „ bi li željela voziti brod?"
„ Ne" odgovorila je tiho, „ Liam je rekao da želi."
„ U redu, ali svejedno ću ti dati kapicu."
Posegnuo je prema sofi i iz ladice ispod nje izvadio malu mornarsku kapu. Smjestio ju je djevojčici na glavu, a ona se široko nasmiješila i zagrlila ga. Podigao ju je i poljubio je u obraz, a zatim krenuo prema stepenicama. Nasmiješio se kada je ugledao Liama kako sjedi ispred kormila. Spustio je Lilly na sofu, a zatim sjeo za kormilo i smjestio Liama u krilo.
„ A kamo idemo?" upitala je Marcella kada je sjela do Lilly.
„ Možemo li ići do planina?" upitao je Liam, „ molim te, molim te, molim te!"
„ Ne, to je predaleko" odgovorio je, „ idemo na pučinu gledati zalazak. Može?"
„ Da" odgovorio je dječak veselo, „ oh, teta, jako će ti se svidjeti."
Marcella se nasmiješila i iz svog ruksaka koji je ponijela izvadila zadnji broj časopisa Scene sa scene. Procijenila je da Liam i Michael ne trebaju njenu pomoć oko vožnje, a osim toga željela je vidjeti članak o haljinama i modnim dizajnerima koje vrijedi istaknuti. Odjednom je Lilly sjela u njeno krilo i stala promatrati časopis.
„ To nije mama radila" rekla je odjednom, „ ova haljina je ružna. Mama ju nikad ne bi tu stavila."
„ Vidim da si ti mamina glavna savjetnica."
„ Jesam" odgovorila je djevojčica ponosno, „ a što ti radiš?"
„ Ja sam odvjetnica."
„ Kao i tata" doviknuo je Liam.
„ Tako je, kao i tata" potvrdila je.
Michael je skrenuo pogled s kormila prema njoj. Lilly joj je i dalje sjedila u krilu i gledala časopis, ali njene su oči bile uprte prema horizontu. Pretpostavio je da razmišlja o svemu što se dogodilo ranije tog dana jer je imala udaljen pogled u očima, no nije želio postavljati previše pitanja tada da ne uznemiri djecu. Pitat će je kasnije.
Nije mu se svidjela nota na kojoj su završili prije no što su dobili posjetitelje i želio je to raščistiti. Možda su trebali definirati tu stvar među njima. Pitanje o potencijalnom partnerstvu se nametalo samo od sebe, no ni jedan od njih nije još imao odgovor. A, bome se nametalo i pitanje je li sve to prelazilo granice ševe.
YOU ARE READING
Uzavrele strasti
RomancePlan je jednostavan: dođi, vidi, pobijedi. Marcella Giovani spremna je učiniti sve što je potrebno da osvoji slučaj koji će joj donijeti milijune pa čak i otputovati na Aljasku i podijeliti hotelsku sobu sa svojim najvećim rivalom, Michaelom Fabrije...