22- find

99 7 30
                                    

Satır arası yorum yapın 2 ay sonra

Jimin 2 aydır arıyordu. O piçin onu sakladığı yeri

Telefonuna gelen kaçıncı olduğunu unuttuğu bildirim sesi kulaklarında çınladı...

2 aydır uykusuzdu. Evet normal bir insan bu kadarına dayanamazdı ama onlar özeldi. Doğdukları günden itibaren özeldiler. Yıllarca Eğitim aldılar...

Durmaksızın...

Jimin son kalan umudu ile telefonu eline aldı ve kilidini açıp mesaja baktı

Gönderen ∆ Lee Jung suk
  Dostum. Eminim  sonunda onu buldum.
*konum*
İnanmadığını biliyorum ama bence buna inanırsın

Jümin gözleri kocaman halde telefonu iki elı ile kavradı ve emin olmak için ekrana yaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jümin gözleri kocaman halde telefonu iki elı ile kavradı ve emin olmak için ekrana yaklaştı...

Bu oydu...

2 ayın umutsuzca geçen tüm saatleri, dakikaları, saniyeleri, saliseleri bi anda yok olmuştu

Yatağınfan zıpşayarak kalktı ve koşarak salona indi  ve bağırdı

Jimin:  BULDUM! YEMİN EDERİM! 

Dedi hepsi başına toplandı. Jimin telefonu onlara doğru çevirdi hepsi fotoprafı gördüğü an kocaman olmuş gözlerle ekrana baktılar.

Jungkook:  HEMEN HAZIRLANIN

Hepsi hazırlanmıştı... Hepsi arabalarına binip son gaz gittiler. Tae arkadan gelecek ve onlara destek verecekti.

Motoru ile en hızlı şekilde sürüyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Videodaki yerlerden geçiyor) diğerleri depoya varmışlardı. Arabalarını gizleyip evin etrafını sardılar.

RM ve jin her zamanki gibi kapının yanlarında yerlerini aldılar. Jungkook da kapının önünde durdu ve kapıyı tekmeliyip içeri girdiler. Ama evde kimse yoktu...

Tae daha eve varamamışken ormanda gördüğü iki kişiyle hızlıca yönünü onlara çevirdi. Bunlar onlardı...

G dragon ve jae her

Jae gitmemekte direniyordu fakat G ise sinirleniyordu.

Bi hışımla jae'ye döndü ve elini havaya kaldırıp ona vuracaktıki tae'nin arkadan kolunu bükmesiyle G acı ile inledi

Jae şaşkınlık ve özlem ile Tae'ye bakıyordu. Özlemişti onu, dudaklarını, aşkla bakan gözlerini, yüzünü, kalbini, aşkını, vücudunu, şapşallıklarını...

Tae'nin bakışları onu bulunca G'nin kolunu büktüğü eli gevşemişti. G bu durumdan yararlanıp tae'nin karın boşlığına silahı ile ateş etti ve hızlıca oradan uzaklaşma dan önce jae'ye dönüp

G:  bu iş burda bitmedi

Dedi ve kaçtı.

Jae çığlık atıp tae'nin kanayan yarasına titreyen elleri ile yaklaştığı sırada onu kendine çekip hasret kaldığı dudaklarını kendi dudakları ile birleştirdi. Nefes nefese ayrıldılar. Jae hemen kıyafetinin kol kısmından bir parçayı çekip yırttı ve tae'nin yarasına bastırdı...

Tae'nin cebinden telefonu alıp abisini aradı ve olanları anlattı. Jungkook ve diğerleri hızlıca oraya gittiler.

Jin ve jisoo tae'nin yarasına müdahalede bulundular. Bu örgütün hastenesine gidene kadar yeterdi. İkiside eğitimli ve mastır yapmış cerrahlardı ama yaşadıklarından ötürü hero örgütüne katıldılar.

Dediğim gibi onlar özeldiler. Hepsinin farklı ve dramatik hikayeleri onları bir araya getirmişti. Özel hikayeleri...

Jae kontrol için revir katına götürülürken Tae jin ve jisoo'nun ameliyathanesinde yaşam savaşı veriyor dersem... Yalan söylemiş olurum. Tae sevgilisini bulmuştu. Doğal olarak yaşayacaktı.

Tae jin ve jisoo'nun profesyonelce hallettikleri ameliyattan yoğun bakıma alındı

Jin:  biraz  yoğun bakımda müşahade altında. Korkacak bir şey yok ameliyat harika geçti

Jae revirden çıkıp yoğun bakımın bulunduğu 5.kata çıkarken 4.kattaki "morg katı" Olarak adlandırdıkları yerden geçerken içi ürpermişti.

Biliyorsunuzdur 4 rakamı Güney Kore'de uğursuzluktur...

Hızlıca abisini  yanına gidip kollarını boynuna doladı. Abisi de kollarını kardeşinin beline sarıp kardeşinin vanilya kokulu saçlarına binlerce öpücük bıraktı.

Jae abisinden aurılınca diğerlerine de sarıldı.

Jin ve jisoo 5.kata geldiklerinde jae'yi gördüler. Jin kollarını kocaman açıp sarılmasını beklerken göğsüne yediği yumruk ile neye uğradığını şaşırdı

Jae; umarım sevgilimin canını yakmadınız

Dedi bu dediğine herkes kıkırdarken jimin belli etmemeye çalışsada kırılmıştı. Jae Jin ve jisoo'yada sıkıca sarıldı. Özlemişti onları...

Ailesini...
Evet bölüm nasıldı arkadaşlar?

Uzunluğu nasıldı?

Satır arası yorum yapın lütfen

Vote+yorum

MAFYA ABİM JJK 1- HEROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin