23-confess

78 10 0
                                    

Arkadaşlar bu kitabı hızlıca bitirmem gerek ki diğer kitabıma yb yazabiliyim ayrıca da mafyanın 2.kitabı için hazırlık yapıyorum kurgu için bolca zaman harcıyorum ve umuyorum ki 2.kitap daha çok sevilecek

Tae taburcu olmuştu. Tamam belki jin ve jisoonun başının etini yemiş olabilir. Ama Tae hastaneleri seven biri değildi. Sadece evden çıkmamalı ve kendine iyi bakmalıydı.

Koltukta oturmuş pür dikkat televizyon izleyen taenin yanına elinde yemek tepsisiyle jae gelmişti. Jae ona bakıp kocaman gülümsemişti. Ve tanrıya bir kez daha şükretmişti

(La tanrı fln yazıyom ama inş çarpılmam dua edin bana)

Jae tepsideki çorbayı eline aldı biraz karıştırıp kaşığa aldı ve üfleyip taenin ağzına verdi. Tae ise televizyona öyle dalmıştıki yemek yediğinin bile fatkında değildi. Jae onun bu haline gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Tae en sonunda bakışlarını televizyondan jaeye indirmişti. Ama jae onun suratı yerine direk dudaklarına bakıyordu. Yutkunması taeyi kıkırdamasına sebep oldu

(Telefon az daha Tae yerine tayyip yazıyordu son anda fark ettim töbe yarabbi)

Jae dayanamayıp taenin dudaklarına kendi dudaklarını bahşetti. Muhteşem bir harmoni ile dans eden dudaklarındaki öpüşler daha da ateşli ve sert bir hâl almaya başlamıştı. Tae bir elini jae nin beline koyup kendine çekti. Bu hareketi jae nin onun üstüne çıkmasını sağladı. Jae elini yavaşça taenin göğsünde gezdiriyordu. Tae elini jae nin t-shirt'ünün içine so- bi anda gelen sesle ikiside o seslerin sahiplerine baktı. Tabikide abileri ve unnileriydi. Ama bir kişi eksikti...

Jimin....

Jae taenin üstünden kalkıp telefonuna daldı

(Aga benim orda ne işim var yaaa?! diyen yorumda +1)

Hepsi salonda sessizce otururken jae birden konuşmaya başladı

Jae

"Ona bakmadığım için bana tokat atmıştı. O tokat ile birlikte duvara savruldum sonra bayılmışım uyandığımda arkamdan bana sarılmıştı. Uyandığında bana bakıp günaydın sürtük demişti... Sonra başka bir gün ona cevap vermediğim için beni buzluğa (şu dondurucu depolar dan) tam 3 gün kitledi. Soğuktu. Çok soğuktu... Sonra bir gün yine beni saçımdan sürükleyerek arabaya kitledi ve depoya sürdü. Depoda bir çocuk ve bir hamile kadın vardı. İkiside bağlıydı. Önce çocuğu uyandırdı sonra kadını ve.... Ve çocuğun gözünün önünde kadına işkence etti çocuk anne diye ağlıyodu. Kadının öldüğünü anlayınca çocuğa döndü ve tabancasını alıp çocuğun kafasına binlerce kez ateş etti. Ve bunların hepsini gözümün önünde yaptı.

Herkesin aklında o köpeği öldürmek hatta diri diri yakmak gibi şeyler oluşmaya başlamıştı.

(Yoongi y jennie jn jisoo js jin j JK RS lis Tae)

Y &jn:  şu adamın işini bitirelim

Jn &js:  o adamın bağırsaklarını sökücem

Hepsi bu tarz şeyler söylüyordu.

Jae; YETER BE!  ŞU OROSPU ÇOCUĞU ÖLSÜN DE NE OLURSA OLSUN ARTIK YETER BE!  YOK O BENİM YOK BİZİM YETER MK YETER ŞEREFİM ÜZERİNE AND BİÇİYORUM EĞER ŞAET Kİ OROSPU ÇOCUĞUNU SİZ ÖLDÜREMEZSİNİZ BEN ÖLDÜRÜCEM

gençler artık bende yeter diyorum.  Hayalet okuyucular yok olana kadar (ki olursa)  yb atmıcam bu vampir kitabım içinde geçerli oylar ve yorumlar okundu larla yaklaşan kadar yb atmıyorum. 3 ay eğer 3 ay içinde durum aynı olursa 2 kitabımıda silicem ve bir daha da yazmayacağım.

Ben sizin için emek harcıyım siz okuyup geçin hiç hoş değil hemde hiç

Beğenen insanlar alttaki vote tuşuna basın lütfen ve arkadaşlarınıza önerin lütfen

MAFYA ABİM JJK 1- HEROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin