Yorgundum. Sevdiğim kadın hayalleri uğruna gitmişti kardeşim o saçma trafik kazasında ölmüştü. Cidden artık bıktım kim varsa sevdiğim gitti bi kardeşim dediğim adamlar kaldı.
Bugün geleceklerdi çok ısrarları üzerine içmeye sahilde ki jin hyungın restoranına gidecektik. Birazdan almaya geleceklerdi.
Sonunda gelmişlerdi. Hepsiyle sarılıp arabaya binmiştik.
Masada oturup gecenin denizdeki dalgalarını izleyerek içiyorduk.
"Ehh ulan yetti lan yetti"
Diyen jhopea döndük hepimiz derken içmemiş bardağıyla oynayan jimin konuştu
"Ne yetti be hayat daha bitmedi ölmedik daha sen daha neyin yettiğindesin"
Tae konuştu
"Lan ne zamandır sevdiğimden ayrıyım lan sen? Senin neyin var ha?! "
"Neyim mi var?! Neyim mi?!!! Senin o sevdiğini söylediğin kadın varya jae varya ben onu senden daha çok sevdim hep bekledim ve her seferinde kaybettim sırf Tae kardeşim o benim birbirlerini seviyorlar bırak artık dedim ama yapamadım asıl ben çektim!!"
"Ne diyon lan sen!!!!! Ne demek benim kadınıma aşıksın!!!!!!! "
"Aşığım lan ona!! "
"Gel lan buraya?!?! "
Bi anda kavga etmeye başlamışlardı. Ben otururken kavgalarının seslerinden bıkmıştım
"Yeter LAN ÖLDÜ O ÖLDÜ ŞİMDİ ÖLMÜŞ KARDEŞİM İÇİN KAVGA ETMEK ŞİMDİ Mİ AKLINIZA GELDİ ÖLÜNCE Mİ DEĞERLENİYO???! "İkiside birbirlerinin yakalarına yapışmış halde bir süre baktıktan sonra ayrıldılar.
"Haklısın be jungkook"
"Neyse jhope sana ne oldu "
"Bilmiyorum ne oldu ki yav can sıkıntısından dedim herhalde sjsjsjsj"
Herkes gülmeye başlamıştıEn azından onlar vardı
Ya neden bu kitaba gösterdiğiniz ilgiyi ikinciye göstermiyonuz ya ben onu yazcam diye ne çile çekiyorum ya bi el kol bi okunma atın ya lütfen ya lütfen yalvarırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ABİM JJK 1- HERO
FanficMafya abim serisinin ilk kitabıdır. Bu kitabın 2K olduğunu görem kendimi defnedecem sjsjsjsjsj