Pişmandım. Suçu lisaya atamazdım isteyerek yapmamıştı o aptal zihin karıştırıcı çip yüzünden yapmıştı. Ama bize bunu yapan p*çi bulup işini uzun uzun halletmiştim. Diğerlerine de anlatmıştım. Anlamışlardı ama ne gerek her şekilde o... Gitmişti
Canım çok yanıyordu. Bu acıyla her zaman gittiğim yere sahilin en ıssız köşesine gitmiştim. Buraya her gelişimde içimde izleniyomuş hissi olsada takamayacak kadar üzgün, yalnız ve acınası hissediyordum. Onu çok özlemiştim. Gülüşünü, kokusunu, bana aşkla bakan gözlerini ama bi anda aklıma o gün geliyor yüzünde oluşan hayal kırıklığı, acı bakışları, titreyen dudakları ve öfkesi bi anda beni cennetten alıp cehenneme tıkıyordu.
Çok mu şey istedim onu istemekle?
Beni yukarıdan izliyorsa bilmeli ki çok pişmanım. İsteyerek yapmadım. Yorgunum ve bu acıyı artık kaldıramıyorum.
Uçuruma doğru yürümeye başladım. Sonunda bitecekti onun yanına gidip her şeyi tüm incelikleri ile anlatacaktım. Ama o cennetken ben cehennemken ona nasıl ulaşırım ki o melek bense şeytan. Evet bırakıyorum kendimi ama hiçbir şey olmuyor yavaşça gözlerimi açtım. Belime sarılı iki kol görüyorum. Bu eller? Aynı onun kiler gibi beni geri çekiyor. Ona dönmeme izin vermiyor. Daha sonra avucunda olan kağıdı verip uzaklaşıyor.
Kendini öldürme taehyung... Yapma, ölmek bir başarı değil. Seni sevenleri üzme ölseler bile yukardan seni izliyorlar onlara senin ölümünü izletme. Beni aramaya çalışma bulamazsın.. Çünkü kim bilir belki bende bir ölüyüm dür?
Yok olan biri
Kaşlarım çatılıyor yok olan biri mi bu da ne demek ki. Bunları çözme şem de elleri aynı onun gibiydi. Ve asıl ilginç olan ise onun elindeki yara aynı yerde ve aynı noktada onda da vardı. Yoksa o?...
Ahh tanrım
Ek bölümlere devam ediyim mi bu arada ayy ilk defa bir kitabım 1000 kişiye ulaştığı saolun iyiki varsınız. Sizden bir ricam var bu kitaba verdiğiniz ilgiyi 2.sinede verir misiniz Lütfen vote vermeseniz de okundular bile bana yetiyor. Tabikide vote vermenizde beni çok mutlu eder
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ABİM JJK 1- HERO
FanfictionMafya abim serisinin ilk kitabıdır. Bu kitabın 2K olduğunu görem kendimi defnedecem sjsjsjsjsj