KARAKTER TANITIMI

723 23 2
                                    

Evet karakterleri bilip öyle kitabın ilk bölümünü yazcam . Sonuçta yarın asıl bölüm dedim.
Evet kızımız jae hwa yada y/n siz kendi adınızı da koyabilirsiniz. Karakterimizin fotosuna emin olamadım dediğim gibi siz kendinizi koyabilirsiniz. Neyse...
Jae hwa:
JEON Jae Hwa 19 yaşında üniversiteye yeni geçmiş ve mafya olan JEON jungkook'un biricik kız kardeşi. Kimse onun abisinin mafya olduğunu bilmiyor. Ayrıca jae'nin gideceği üniversite jungkook'a ait ve gine bunu kimse bilmiyor. Jae abisine ve onun arkadaşlarına çok aşırı derecede düşkündür. Ayrıca ablaları blackpink'ede özellikle lisa ile çok anlaşır . Oğlak burcudur. Ciddi bi kızdır dik başlılığı asla ama asla abisine geöerli değildir. Abisinin mafya olması onu pek etkilemiyor. Bir tanecik arkadaşı mina onun herşeyidir. Arkadaşları ona  leydi diye seslenmektedir . herkesle iyi anlaşır . Aslında çok konuşkan değildir duygusaldır ağır başlıdır. Iyi giyinmeye önem verir . Çalışkan ve azimlidir. Ayrıca da arada küfür eder. Kuralcıdır ve liderdir. Okulun popisi ve en çok dinlenen kişisidir (saygı duyulan). Yardım severdir. Haksızlıklara katlanamaz yalandan tiksinir.
İşte karakterimiz böyle bu kitaba acayip bir özen göstericem
Zevkle okumanız dileğiyle
Btslenin
Yada
Blackpinklenin
Veya
Her neyse..



MAFYA ABİM JJK 1- HEROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin