özel ek bölüm

58 6 0
                                    

/bu özel ek bölüm çünkü 1000 okunmaya ulaşmışız ne tarafa ölem nereye ağlıyoduk yazar çok mutlu /

Ben hala Lisa ve Tae ye bakarken telefonum çalmıştı. Şok olmuş bir halde telefonu açtım

"Alo"
"Merhaba siz Jeon jae hwa'nın yakını mısınız? "
"Evet abisiyim"
"Ben seoul özel hastanesinden arıyorum kardeşiniz büyük bir kaza geçirdi"
"NE?!?! HE--HEMEN GE--LİYO--YORUM?!!!!!!!! "

Benim bağırmam ile Tae ayağa kalkmıştı telefonu kapattığım an konuştu

"No- noldu o--o-na"
"Seni ilgilendirmez"
"İlgilendirir ben onun sevgil-"

Susmuştu

"Noldu?  Ha?! Bi sustun ONA BİR ŞEY OLURSA BENDEN ÇEKECEĞİNİZ VAR "

Evden bir hışımla çıkmıştım. Tae ise arkamdan geliyodu. Şu an onunla uğraşacak gücüm yok!!

Arabayı nasıl kullandım bilmesem bile eminim ki asfalt ağladı ve kesin ceza alıcam ama umrumda değil kardeşim orda ölüm kalım mücadelesi verirken benim düşündüğüm şey ceza olamaz.
Hastanenin basamaklarını hızlıca çıktım ve dönen kapıdan geçip danışmaya bakındım ki görmem bir oldu koşarak oraya gittim. Danışmanın masasına vurdum danışmadaki kız bi anda sıçramıştı.

"Jeon jae hwa hangi odada? "
Az önce yaşadığı şoktan kurtulamamış gibi duruyordu ve bu beni sinirlendiriyordu

" SANA JEON JAE HWA HANGİ ODADA DEDİM!!!!!!!!!!! "
" He hemen bbbakııyoruum.... 5.kat 165.oda "

Hızlıca asansörün oraya gidip düğmesine bastım ki kahretsin!!  Çok yavaş ... Merdiven? Merdiven!!  Gördüm

Hızlıca 5.kata kadar olan tüm merdivenleri üçer üçer çıktım. Kata ulaştığım an 165.odayı aramaya başladım arkamdan gelen ayak sesleri ile Tae nin geldiğini anladım sikik adam (yazar; çarpıldı)

Odayı bulduğumda tam gireceğim sırada doktorun çıkması bir oldu. Bana baktı ve kafasını eğdi

"Üzgünüm... Yakınımıydınız? "
"Abisi.... Yoğun bakımda değil miydi nasıl ölür? " Dedi arkadan Tae endişeli ve hüzünlü bir şekilde..

"Siz gelmeden 5 dakika önce kalbi durdu 5 dakikadır uğraşıyorum ama maalesef.... Atlatamadı"

Diyip gitti. Bense odanın kapısını açıp içeri baktığımda bomboş bembeyaz bir oda gördüm. Ama benim düşündüğüm bu değildi. O bembeyaz yataktan bana bakacak olan büyük koyu kahverengi iki çift göz, odada onun o harika vanilya kokusu, bana gelmem için işaret yapacak olan narin elleri ve sıcacık ama hüzünlü belki biraz kırgın bolca kızgın bakan gözler hayal ederken bu....

Çok koydu.... Çok

Arkamda duyduğum ağlama sesi ile oraya döndüm. Tae ağlıyordu...

Yakalarından tutup onu havaya kaldırdım

" SENİN YÜZÜNDEN HERŞEY!  SEN OLMASAYDIN O YAŞAYACAKTI O YAŞAMIYOSA SEN... NEden.... yaşıyosun? "

Sesim gittikçe yok hale gelmişti. Duvara dayanıp yere oturmuş ağlıyorken yine telefonum çalmıştı kim olduğuna bakmadan açtım

"Pişt bro!  Alo? Alo? Jungkook benim benim ya jhope hadi gelsene içmeye "
"Jae o-"
"Kardeşim noldu jaeye "
" Öldü "
"N-ne?! Ne demek ÖLDÜ"
"Kaza geçirmiş hastaneye geldiğimde ben gidemedrn 5 dakika önce kalbi durmuş... Yapamadım onu koruyamadım"
"Geliyoruz"

----------__-_--_-_-________-&------__--₺-₺--

"Beni ölü bilecekler ama ben yaşıyıp tüm mazlumları, hastaları, çocukları, anneleri, babaları koruyacağım yani? "
"Aynen öyle ve seni ben eğiteceğim Lee JAE HWA"

MAFYA ABİM JJK 1- HEROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin