„Карол"
Бях в двора на училището и учех за поредния изпит. Бях се замислила и не осъзнах, че имам компания.
- Може ли да поговорим?! - обърнах се и видях, че това е Агустин. Изобщо не ми се говореше с него.
- Не! Имам работа! - опитах се да си тръгна, но той хвана ръката ми и ми каза.
- Моля те, Карол!
- Добре, какво искаш?! - реших да го изслушам.
„Каролина"
Вече бях в училище и бях на път да вляза, но видях Карол и Агустин. Скрих се зад едно дърво, извадих телефона от чантата си и ги снимах. Втората част от плана ми е да снимам всяка една минута, в която те са заедно и всеки ден да показвам техни снимки на Руджеро и така в продължение на две години той ще ми повярва, че са заедно и тогава ще си отмъстя на Карол , ще разбере какво е любимия ти човек да не те иска повече.
„Агустин"
- Разбирам, че нямаш чувства към мен и повече няма да те насилвам и да говоря за това, но искам да си останем приятели!
- Аз нямам приятели!
- Имаш мен! Аз съм ти приятел!
- Казах ти и отново ще ти кажа, точно сега нямам доверие на никого, дори и на родителите ми! Всеки един ме предаде, но аз няма да се предам! Щом Руджеро не ми казва нищо, ще разбера сама, дори да ми коства всичко!
- Карол, защо говориш така?! Аз само искам да сме приятели!
- Ние с теб не сме никакви! С теб не можем да бъдем приятели, защото идваме от различни светове!
Ти си Агустин Бернаскони, най известното момче в гимназията, а аз съм Карол Севиля, момичето, което няма нито един приятел и всички я мразят, защото е гадже на униецъ! - тръгна си, отново си тръгна...Защо е толкова трудно?! Защо е толкова трудно, да се сприятеля с това момиче?!„Руджеро"
Гледах снимката на Карол и усмислях това, което Каролина ми каза. Все още не мога да повярвам! Дали наистина е така или ме лъже? Съгласих се на това, което ми предложи Каро, но мисля, да откажа. Даже и да е вярно не искам да наранявам Кар, защото още я обичам и винаги ще е така. Но така или иначе аз не мога да бъда с нея, затова нека да е щастлива с Агус.
ESTÁS LEYENDO
Never forget me
Novela JuvenilТе бяха щастливи. Но изведнъж всичко се преобърна за тях. Той бе обвинен в убийство и влезе в затвора,а тя.....тя бе срината. Стана друг човек. Носеше тъмни дрехи и косата ѝ беше черна с лилави кичури. Без него сякаш тя не беше на този свят, а някъд...