Perspectief van geheime jongen..
Ik wandelde een beetje door de straatjes en keek wat rond. Misschien lijk ik wel op een engerd maar Ewa ja, ik doe dat altijd. Als ik langs een huis loop zie ik dat de deur wijd open staat. Het meisje wat ik zie ligt op de grond met kleine kinderen over haar heen. Zij komt mij wel bekend voor.. ze keek raar en deed gauw de deur dicht. Ik stak de straat over en ging me beetje schuilen. Misschien dat ze uit het raam kijkt maar tevergeefs. Ik herken dit meisje serieus ergens van.. alleen weet ik haar naam niet meer.
Ik zie een andere meisje naar haar huis lopen snel, en doet een briefje door de post, en loopt achter haar huis om. Dan loopt ze gauw weer weg. Vreemd.. ik weet 100% zeker dat ik dit meisje ergens van ken. Ik blijf hier wachten.. ik zie haar uit het raam kijken. Snel verschuil ik me achter de bosjes. Ik heb donkere kleren aan, een capuchon en een pet op. Normaal zou dit opvallen maar vandaag toevallig niet, omdat het donker is en af en toe regent. Nederland he..
*2 uur later...*
Ik zit hier maar te wachten op niks, voor saus. Ik ga naar huis denk ik..
'Oke tot straks!!'
Oh wacht, ze gaat de deur uit. Perfecte timing. Na haar te hebben achtervolgd verstopte ik mij achter een boom, dichtbij hun zodat ik ze goed kon horen.
Fahima heet ze dus... wacht, Fahima Fahima Fahima... ze was met iemand geweest ooit. Man man man, wat een vriendin heeft Fahima zeg. Oh jaaaa!!! Soufian was gek op haar. Moet soufian dit weten..? Misschien met dat papieren gedoe wel maar verder is er niks bijzonders. Ik loop onopvallend weer weg, soufian is shishalounge. Even opzoeken..Back to Fahima's perspectief
Eindelijk thuis, en ik ben nog nat ook. Lekker.. mijn familie is alleen nog overgebleven, en mijn ouders of course, maar waar zijn de kleintjes? Ik had snoep gehaald voor ze.. Ewa ja beter, anders krijgen ze alleen maar energie die kleintjes en springen ze nog meeerrr op mij. Eyow weyo.. trauma asahbi. Ik ga gauw naar boven en begin aan het leer werk voor deze week. Ik heb kapot veel wat ik moet leren. Ik moet de hele tijd denken aan die griezel voor de deur.. waarom keek hij zo naar mij.... word ik gezocht ofzo? Hahahahahah, ik en gezocht.. kan niet. Ik heb niemand iets slechts aangedaan, alleen maar goede dingen. Ik kijk uit het raam en zie dat het weer droog is. 'OH MY GOD NU PASSSS, waarom nu pas droog en niet daar net?!?!?!' Me broer loopt langs en zegt 'ha haaaa, lekker voor je eh lelijke bolle, nu is je haar ook mooi verpest' 'maar nog lang niet zo verpest als jou leven fat ass' reageer ik hard op terug. 'Wacht maar shem, wacht maar wat ik ga doen met je..' 'ooeehh ik ben baaannggg 😱' ik zag hem idjen blij geven die ik nooit eerder in My life heb gezien. Rennen vriend, ik doe zo snel als ik kan de deur dicht en wou m net op slot doen maar die sukkel kreeg de deurklink naar beneden en tilt me bovenste onder op. 'AAAHH LEG MIJ NEEEERRRR NUUUUU' en voor ik het wist draaide hij rondjes met mij onderste boven op zn schouder. 'YOUSEF PLEAAASSSEEEE STOPPPPP' 'niet als je sorry zegt' 'dacht het ff niet' 'niet? Nee? Oke dan ga ik door met draaien' oyow hoe durft hij. 'Okeeeee okee het spijt me lieve knappen mooie yousef' 'ahh, dat klinkt al beter. Later eh lelijkerd' pfff..
Let aub goed op jezelf meid.. je hebt niemand iets slechts aangedaan nee, maar zo zie jij dat. Ieder persoon noemt naar zijn/haar mening iets goeds of slechts...
Niet zo een spannende deel vandaag maar het heeft opbouwing nodig. Binnenkort zal het denk ik lastig worden voor mij om nog door te schrijven maar ik blijf strijden!! Ik wil ook een verhaal eens af krijgen, hoe dan ook!!
Mohim, fijne nacht allemaal ☺️
JE LEEST
Van droommeisje naar ideale schoondochter
Random"ik heb geen andere keus!" ..... "sterren schijnen niet zonder duisternis" .... "ja ik weet het allemaal wel!" Een meisje met veel dromen, die altijd nadenkt en stil is, zal veranderen door wat ze meemaakt. Hoe kon ik het laten gebeuren dacht ze ac...