10

33 2 1
                                    

Fahima's perspectief
Ik kwam thuis aan en was kapot. Zoveel klagende klanten gekregen offff. Ik schopte mijn schoenen uit en liep langs de woonkamer. Ik deed ff een paar stappen terug en zag mijn ouders samen. Ze zijn samen aan het bidden. Dat is zo schattig... ik loop naar de keuken en pak wat te drinken. Ik hoor gelach vanuit de woonkamer en loop er zachtjes heen en kijk stiekem. Ik zie mijn vader mijn moeder knuffelen en een kusje geven op haar voorhoofd. Wat een vader en moeder goals dit toch 🙌🏼 wat ben ik daar blij om. Tot dat iemand het weer eens moest verpesten. "WAT DOE JIJ DAAR FAHIMAAAAA OHH OHH OHH" wie zou dat nou zijn 😑. "Moest je dat schreeuwen, serieus? Ah mosiba ga naar boven" zegt me vader tegen nassim. Hij doet met zn hand die bewegen van kom en strekte zn arm uit en knuffelde mij en me moeder stevig. "Jullie zijn de twee beste vrouwen ter wereld weten jullie dat" mijn moeder en ik kijken elkaar aan en denken hetzelfde, en we zeiden tegelijkertijd "je weet zelf a niffauwww" 😂 hij liet ons los en zei "weten jullie zeker dat jullie vrouwen zijn" HAHAHAHAHA I CAN'T. "Ewa papa je moet wel snappen dat dit soort dingen ook erbij hoort he, ka je weet" zeg ik. Ik gaf mijn vader een kus en liep naar boven naar mijn kamer. Ik zag dat ik een appje binnen had van datzelfde onbekende nummer. Nu ben ik die persoon serieus zat.
O: je hebt niks meer van jezelf laten horen schat
F: omdat jij niet meer op mij reageerde en voor wat ga ik die moeite nemen
O: oh die moeite ga je zeker nemen
F: hoe bedoel je..?
O: je kent me schat, en je gaat me nog vaker zien
Wat bedoelt deze weirdo
F: luister ik weet niet wat jou mankeert maar je werkt op mijn zenuwen en waarom wil je niet zeggen wie je bent???
O: je weet wie ik ben. Maar denk eens heeeeeel goed na..
O: ik zie je snel xx
F: leg mij uit wie je bent en waar ga ik jou zien a stalker van de buurt
F: hallo?
F: tazz weer op de blok tfoe kowed van hier

Ik blokkeer hem want ik ben hem nu al zat. Wie doet zo iets... wie zou dat zijn.

Perspectief van Abdel
Ik heb Samira hard aangepakt jongen.. offf weyow. Oh ja jullie kennen mij ook al. Ik ben Abdel, ze noemen mij ook wel Appie. Ik ben hayak knap en geen chick kan mij weigeren. Behalve 1 chick die ik moet hebben.. maar eerst moet deze meid mij ff goed verwennen met wie ik bezig ben. "Ga je me nog verwennen of niet zoals ik je eerder vroeg om te doen" zeg ik tegen dat sletje. "Als jij mij meehelpt met uitkleden, zou prettig zijn" zegt ze met een sluwe glimlach. Wacht maar tot haar broer hier achter komt waar ze mee bezig is. "Wacht ff moet iets pakken." Ik loop naar me jas en pak me telefoon eruit. Ik ga hem ergens neerleggen waar ik deze chick stiekem mee kan filmen en dan maak ik haar leven ook kapot. "Yella zied, begin te werken begin" en ze begint haar uit te kleden en sexy te dansen. Maar wat ze niet weet is dat mijn telefoon achter haar aan het filmen is..
wat ben ik toch eerlijk he.

Fahima's perspectief
Ik ben zoals gewoonlijk mijn huiswerk aan het maken maar begin het zat te worden en loop naar yousef zijn kamer om te netflixen. Als hij mij ziet maakt hij mij af... en hij is toch nog lang niet thuis, dus wat maakt het uit. Ik ga rustig op zn bed zitten en maak het mijzelf comfortabel. Ik ben een serie aan het kijken een half uur lang en ik hoor ineens de huisdeur dicht gaan. Ik schrik me kapot, yousef is toch nog lang niet thuis? Waaaa yemma als hij mij ziet gaat hij mij of dood kietelen of rondjes draaien met me of schreeuwen. ... geef mij maar dat schreeuwen want dan horen mijn ouders hem toch 😂 ik zet Netflix uit en verschuil mij in zijn kast. Ik hoop dat hij zn kast niet nodig heeft. Dit klinkt gek maar ja ik pas in zijn kast. Ik hoor het bed kraken en hoor hem in zich zelf zeggen dat hij zn spullen op bed gooit en dat hij zo terug komt. Zijn deur valt dicht en ik hoor hem de trap aflopen. Ik loop de kast uit, maar dat had ik beter niet kunnen doen.. "wat doe jij nou weer hier?" Zegt soufian. "Wat doe ik hier? De vraag is wat doe jij hier" zeg ik. "Sinds wanneer kom je uit de kast?" Zegt hij. "Luister.. ik zei je al eerder dat ik je niet meer wil zien en dat je mij met rust moet laten ja". Ik wou net eruit lopen tot ik tegen iemand aanbotst. Oops... "Fahima, wat deed jij in mijn kamer?" Zegt yousef quasi boos. "Ik ehh... Ehm... KIJK KIM KARDASHIAN!!" En wijs naar buiten zehma. En probeer weg te rennen maar hij heeft me beet. Hij tilt me op en draait rondjes met me. Whollah marteling dit. "Okeeee stoppp pleeeaaassseeeee ik smeek het je, laat me gaan asjeblieft asjeblieft" smeek ik. Weyow zo voorschut terwijl soufian zit te kijken. Hij laat me los en ik kijk hem boos aan en loop naar me kamer en gooi hem dicht. Tfoe.. ik lag net zo lekker te netflixen hiero..

Wie is die onbekende toch, en waarom wou abdel je graag alleen spreken in het verleden? Waarom nam Sara het toen voor je op? Weet je echt niet wie die onbekende is Fahima? Hopelijk kom je er gauw genoeg achter.

Nou, vandaag zit de dag er weer op. Ik heb best veel deeltjes geschreven vandaag maar ik ga lekker slapen nu. Good night en de verhalen zullen nog komen. 🥰

Van droommeisje naar ideale schoondochterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu