Fahima's perspectief
Ik werd wakker en zag dat de zon vol op schijnt. Ik trok me badjas aan en liep naar de badkamer. Ik nam een heerlijke douche en trok me badjas weer aan en liep naar me kamer. Ik zag dat de deur van Yousef open stond en zag hem slapen met zn mond half open. Ik pakte zijn telefoon en maakte er een foto van. Haha sukkel. Ik stuurde het door naar mijzelf en liep terug naar mijn kamer. Ik deed me haren goed, trok een zwarte spijkerbroek aan met scheuren bij me enkels en een zwarte shirt erboven op aan. Ik pakte een sweater en nam die mee naar beneden. 'Goede morgen mama en papa' zei ik. "Goeie morgen lieverdje. Heb je heerlijk geslapen?" Vroeg mijn moeder. "Als zij kon stoppen met dat gesnurk bhel een dier kon iedereen goed slapen 😒" reageert nassim. "Kifesh die reactie van jou eyemshoum, niemand vroeg jou te reageren" zeg ik tegen hem. "Jammer, krijg je toch. Hc iiieetttss" "saffe jij, eet jou eten of ik zorg ervoor dat je geen reactie meer kan geven" zegt mijn vader streng tegen nassim. "Oke papa sorry man... deze mensen.." "zei je iets?!?!" Zegt me vader. "Nee nee ik zei niks" zegt nassim. Ik kijk hem aan en ik ga stuk. Mijn moeder staat achter hem en geeft hem wa7ed platte hand. HAHAHAHAHA ik ging helemaal stuk en spuugde bijna me eten uit me mond. Nassim
Wou me pakken maar ik rende snel de trap op en gooide de deur op slot. "Wacht maar tot je eruit komt, ik pak je terug" zegt nassim. "Hahaha succes maat je doet maar" en hij loop mompelend en boos weg. Ik doe de deur open en kijk of de kust veilig is. Ik hoor yousef zn deur dicht doen en hoor hem hard praten. Ik loop zachtjes naar de deur en luister aandachtig naar wat hij zegt.. "luister, dit is jouw schuld ja! Ik wil hier niks meer over horen. Ik heb het je uitgelegd maar je wilt jiet luisteren. Is goed met jou!" Ik hoorde mijn telefoon afgaan en liep rustig terug naar me kamer en doe de deur dicht. Ik zie dat Sara me gebeld had en bel haar terug.
*telefoon gaat over*
Kifesh ze neemt niet op. Ik bel dr opnieuw.
*telefoon gaat weer over..*
S: hallo?
F: waarom neem je niet meteen op
S: jij nam ook niet meteen op
F: jij belt met beltegoed, piept mij op en vraagt dan waarom ik niet meteen opneem? 😂
S: oke oke je hebt me te pakken.. kom je naar mij thuis zo?
F: nee kan niet ik ga zo werken weet je nog?
S: oh ja.. helemaal vergeten.. sorry schat. Ewa werkze nog.
F: dank je wel doei schatje
S: bye byeeIk pak me telefoon en de rest wat ik nodig heb en loop naar beneden. Ik zie nassim aan tafel nog eten bij me ouders. Ik ga kruipend naar de stoel waar ik zat en pak mijn sweater ongezien. Als nassim me ziet maakt hij mij af. Ik kruip terug naar de gang en trek mijn schoenen aan, mijn sweater en me jas. Ik pak me sleutels en doe m alvast in de fiets. Ik loop nog snel terug naar de keuken en wil iedereen gedag zeggen maar pak nassim eerst terug omdat hij mij wil terug pakken (snap je deze 😂). Ik doe een teken naar mijn ouders zovan wees stil en leg me hoofd bij zn schouder. Ik adem rustig in zn oor. Hij kan er zo niet tegen. En leg een hand op zn schouder. Hij schrikt zich kapot en stoot zn knie tegen de tafel. Me ouders lachen zich kapot en ik sprint snel naar me fiets voor dat nassim me kan pakken. Ik trek de deur dicht en fiets naar werk. Hoera weer een dagje werken.. 😑
Perspectief van yousef
Ik was dus op me werk en zag een chick die met me wou dansen. Ze hield me tegen en begon te schuren tegen mij. Ik wou haar wegduwen maar ze zag er te goed uit. Ik ging er maar op in en liet haar haar gang gaan. Ik draaide me om en zag ineens een meid heel goed dansen. Weyo die billen... ben ik blij dat Samira goeie billen heeft. Dan kan zij dit vast ook doen.. maar soow heey.. het meisje waarmee ik danste werd jaloers en liep weg van me en daar stond ik dan. Te staren naar de billen van dat meid in die strakke zwarte jurk. Opeens loopt ze weg en Hmidouch liep naar me toe "younes wat doe je hier..? Je zou moeten werken en niet hier moeten staan. Ben je wel goed bezig bij je kop? Dat meisje waar je net mee danste heb ik nodig. Ze ziet er goed uit.." zegt Hmidouch. Wat wilt hij dat ik doe dan. "Fix haar ff en neem haar mee naar een kamer en check of ze goed is of niet, als je snapt wat ik bedoel 😉" en hij verdween weer. Ik zocht naar dat meisje en ik snapte wat hij bedoelde.. moet ik met haar naar bed om te kijken hoe goed ze is? Ik wil met niemand naar bed man.. ik loop met haar mee naar boven naar een kamertje en hoorde voetstappen achter mij. Ik dacht dat dat de voetstappen waren van dat meisje dus keek ik niet achterom. Ze is ook zo makkelijk mee te nemen he.. hoe dom kunnen ze zijn. Ik doe de deur open en laat haar naar binnen. Ze doet de deur dicht en duwt me op bed. Ik zag dat ze op het bed kwam staan en trok me shirt uit. Eerlijk, ik ben best lekker 😏 hahaha. Ze kijkt me verlekkerd aan en zit op haar hurken. Ze wou me broek open maken tot dat de deur open vloog. Samira stond daar. Dus zij was die chick die zo goed kon dansen?? Wat doet zij hier. Wacht.. shit, ze ziet mij hier. Tfoe kijk wat ik doe. Nu denkt ze verkeerd over mij. Maar wacht. Wat moet ik wel niet van haar denken. Ze liep weg en Hmidouch kwam binnen. Ik trok me kleren aan en wou weggaan "waar ga jij heen?" "Ik moet ff wat regelen." Zeg ik tegen hem en gebaar dat t over Samira gaat. "Ga je serieus naar dat goedkope wijf toe? Tazzz dat doe je toch niet" zegt zij. "Jij moet helemaal je bek houden, jij liep gelijk achter me kont aan bhel hondje. Dus wie is hier nu goedkoop?" En ze was meteen stil. Ik liet Hmidouch achter met haar en liep de lounge in. Ik keek rond maar zag haar nergens. Tot ik soulayman hoorde. Waarom zij? Waarom moest ik op haar vallen. Ze wou naar mij toe lopen maar ik liep boos weg. Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn spullen. Samira liep achter me aan en bonkte op de deur. "Laat mij erin!!!" Schreeuwt ze. Ik doe de deur open en loop langs haar heen en ga snel me auto in. Ik doe alle deuren op slot en scheur weg. Ik zie in mijn binnenspiegel hoe ze achter me aan loopt en stopt en dan zielig toe staat te kijken. Niet mijn schuld. Ik krijg een appje binnen van een onbekend nummer. Wat is dit nou weer, dit ook nog erbij. "Ik heb je gewaarschuwd gap. Er is iets wat je heel gauw moet weten". Ik kijk op zn profielfoto en herken deze. De enige persoon die dit profielfoto gebruikt, is..Arme Samira.. arme arme Samira. Ze dacht dat het ergste al gebeurd was maar dat was nog niks. Let op je zelf Fahima, en oordeel niet te snel want dit kan iedereen overkomen..
Weer een deeltje zit erop. Ik hoop dat jullie me verhaal nog volgen en het nog leuk vinden, ondanks dat ik langs gestopt was met het schrijven. 💘
JE LEEST
Van droommeisje naar ideale schoondochter
Random"ik heb geen andere keus!" ..... "sterren schijnen niet zonder duisternis" .... "ja ik weet het allemaal wel!" Een meisje met veel dromen, die altijd nadenkt en stil is, zal veranderen door wat ze meemaakt. Hoe kon ik het laten gebeuren dacht ze ac...