8

16 2 2
                                    

Samira's perspectief

Ik draaide me om en zag gelukkig dat het soulayman was. "Ik had je binnen verwacht in plaats van buiten" zegt hij. Offff weyow ik schrok mij dood. "Ja ik wou niet alleen naar binnen lopen snap je haha" zei ik. Hij scande mij helemaal van top tot teen. "Jij ziet er goed uit..." zegt hij fluisterend in mijn oor. Ik kreeg hier rillingen van. Mohim. We lopen binnen en tot mijn schrik zag ik dat yousef aan het werken is. Ik sta voor soulayman en ik knuffel hem en draai hem een kwartslag om, in de hoop dat hij hem niet ziet. "Ik wist niet dat je zo enthousiast was mij te zien Samira" zei soulayman. Ik heb soulayman niet verteld dat ik met yoused heb, en yousef heeft niemand verteld dat wij iets hebben. "Gaan we daar zitten soullie?" Vraag ik zo lief mogelijk. "Ehm.. okay..? Is goed kom". We gingen achterin zitten en ik hoorde een goeie nummer en begonnen een beetje met mijn heupen te bewegen. Is gewoon een goed lied snap je. Soulayman zag dat en hij hield zn ogen gericht op mijn billen. Dat was niet echt de bedoeling.. ik hoop maar dat yousef ons niet ziet. Weyow hoe haal ik het in mijn hoofd hier af te spreken met hem.. in deze lounge nog wel!! Ik ben ook zo dom bezig. Ik zie dat yousef steeds heen en weer loopt. Die gaat ons sowieso opmerken. "Ik ga ff wc is dat goed soullie?" Vraag ik. Ik moet hier ff weg tot yousef op 1 plek is en blijft. Ik loop naar de wc en begin paniekerig heen en weer te lopen. Ik heb 3 opties:
1 ik loop terug naar binnen en ga gewoon zitten met soulayman, maar als yousef me ziet ben ik er geweest.
2 ik loop sneaky de lounge uit en ga snel naar huis en dan ben ik gered.
Of 3... ik ga kapot hard betrapt worden door deze twee en sws voor schut staan.
Ik denk dat ik maar voor 1 ga. Ik loop rustig de wc uit en kijk sneaky waar yousef is. Tot ik een camera zie. Shit... "wat dacht jij hier stiekem te doen dame?" Zegt een zware mannen stem. Shit.. wie is dit? Ik ga maar bitchy doen, hopen dat ik hem weg krijg. "Wat gaat jou dat aan? Zijn jou zaken niet a engerd" zeg ik tegen hem. "Als je wilt weten wat mijn zaken zijn dan ga je beter rustig op je kont zitten of ervoor zorgen dat je weg gaat. Siri yallah" zegt hij en pakt mijn arm ruw vast. "Auw saffe laat me los ik ga wel zitten. Tfoe" zeg ik en loop terug naar soulayman. Ik ga zitten en begin mee te poffen met hem. Heel veel meiden zijn al aan het dansen. Ik zie yousef lopen en een meisje botst tegen hem aan. Ze kijkt hem verlekkerd aan en blijkbaar vind hij dat goeie. Wtf? Hoe durft hij wel niet?? "Ahahaaa kijk Samira dat is mijn neef en beste mattie. Hij heeft blijkbaar een chickie gefixt." Zegt soulayman. Ik krijg tranen in mijn ogen en wou weglopen maar dacht nee ik ga hem terug pakken die Yousef. "Hey soullie, zal ik je eens wat laten zien..." zeg ik verleidend. "Ohh wat heb je me te laten zien schatje" zegt soulayman met een grijns op zn gezicht. Ik leg mijn been op zijn benen en lik mijn lippen en ga dichter bij hem zitten. Hij legt zn hand op Mn dij en pakt met zn andere hand mijn hoofd vast en begint me te kussen. Na een paar seconden laat hij me los en kijk ik om mij heen. Yousef is nog steeds bezig met dat meisje en dat pik ik niet. Ik sta op met soulayman en loop naar de dansvloer mee andere meiden en begin te dansen. Ik beweeg heerlijk op dat nummer en zie dat de boys hun ogen niet van mij af kunnen houden. De meiden gunnen mij alleen een vieze blik maar dat boeit mij niet. Yousef ziet mijn rug alleen en niet mijn gezicht. Ik schud met heel mijn lichaam en zorg ervoor zijn aandacht te trekken. Wat ik hiermee wil bereiken is hem hard terug pakken. Als ik genoeg gedanst heb ga ik zitten naast soulayman op onze plek en rust uit. "Jij hebt wel goeie dansmoves he" zegt soulayman. Dat moet soms wel even he denk ik bij mijzelf... maar ik zie yousef ineens niet meer. Ik kijk om me heen en zie hem richting de trap lopen. Ik weet dat deze leiden naar kamers met bedden. "Soullie ik ga naar de wc ben zo terug" ik loop yousef stiekem achterna en zie hem met een meid naar binnen lopen. Wat ik hoor, kan ik niet geloven.. hoor ik het nou goed met mijn oren...? Waarom doet hij dit..??? Ik gooi die deur open en ja hoor, wat ik zie was duidelijk wat ik hoorde. Mijn ogen begonnen te tranen en ik hield het niet meer binnen. Yousef zag mij en schrok. "Samira ik kan dit uitleggen.." "nee hoeft niet, je hoeft dit niet uit te leggen. Ga maar door met waar je mee bezig was. Van mij heb je geen last meer!" En smijt de deur dicht. Ik loop terug naar beneden en ga direct naar de wc. Mijn mascara is helemaal uitgelopen... ik veeg alle mascara weg en maak me weer mooi. Fuck it, als hij dit zo speelt dan heb ik een beter spel. Ik loop naar soulayman en ga weer bij hem zitten. Ik zie iemand anders met hem zitten maar schenk er geen aandacht aan en begin te poffen. Soulayman trekt mij naar hem toe en geeft me lange kus op mijn lippen. Ik leg mijn benen op hem neer en kijk de jongen naast hem aan. Hij komt mij ergens bekend voor maar weet niet vanwaar ook alweer.. ik zag het ook niet goed door de shisha. Mohim.. maar toen zag ik yousef weer aankomen lopen en naar me zoeken buiten. "Yousef, niffo, alles goed?" Oh nee dit meen je niet...

Oh oh lieve Samira.. waarom moest je afspreken met soulayman, en waarom liep je achter yousef aan?

Weer een deeltje mensen, ik heb heel wat te schrijven denk ik 💕💕

Van droommeisje naar ideale schoondochterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu