Perspectief van Yousef
Yes hallo allemaal, ik ben dus de knapste liefste geweldigste broer van Fahima, ja jaa je weet zelluf. Hahahaha. Elmohim.. ik zit in mijn examen jaar hamdoulilah en heb een vriendin waar je echt wauw op kan zeggen. Ze heeft een body die niet uit te staan is. Alleen draagt ze geen hoofddoek.. dat vind ik jammer van haar maar mohim, malish. Ik heb ook een baan bij de lounge, en mijn baas is mijn niffo: Hmidouch. HAHAHAHAH nee dat is zijn bijnaam. Als we hem zo noemen dan hangt hij ons op.. hij is de grootste drugsdealer van de buurt en heeft een dikke villa. Ik heb mijn vriendin in de lounge leren kennen. Ze heet Samira trouwens en we zijn 2 jaar samen. Ik wil haar hand komen vragen als ik mijn studie af heb, een huis en beter verdien bij de lounge. Ik ben begonnen bij de lounge met werken omdat ik er vaak heen ga en best sterk ben. Ik ben best gespierd weet je. Ik maak alles klaar daar en hou de boel in de gaten. Vandaag is het weer mijn beurt om te werken daar. Maar ik moet eerst met Hmidouch praten over iets. Ik weet niet wat maar dat gaan we zo zien.
Perspectief van Samira
Zoals jullie weten ben ik Samira, ja. Ik ben volslank, ik heb lange golvende haren en licht bruine ogen met een beetje groene erin. Ik ben met Yousef al een tijdje samen en hij is echt een lieve jongen. Wat hij niet weet is over die naaktfoto's van Abdel... ik heb Abdel gesmeekt om het naar niemand door te sturen maar die flikker heeft het door de hele school gestuurd. Ik wou van school afgaan daar maar dat mocht niet van mijn ouders. Uiteindelijk zijn mijn ouders er ook achter gekomen en ben ik niks meer waars voor hun. Ik was goedgelovig in die mogool maar goed. Het probleem is ook dat terwijl ik met yousef had deze foto gedoe gebeurde... dat is niet feshkel tegenover yousef. Als hij hier achter komt wilt hij mij niet meer. Ik heb ook nog contact met andere boys. Ik heb een oogje op iemand maar hij wilt mij zien in de lounge vandaag... ik hoop niet dat yousef daar werkt vandaag want anders word ik opgehangen door hem. Mohim.. ik word gebeld door deze jongen die ik vandaag zou zien.
*telefoon gaat af*
Samira: hallo?
*: hey schat wanneer zie ik jou straks?
Samira: oh hey, Ehm.. zullen we om 19:30 afspreken?
*: saffe is goed ik zie je bij de lounge straks ja?
Samira: is goed tot straks
*: tot straks habibaOke dan, wat ga ik aantrekken... ik ga een zwarte strakke jurk dragen die net niet over me knieën komt met een dunne panty eronder. Het is een off-shoulder jurk. Ik föhn en steil me haren ff goed en doe me make up op. Ik doe rode lippenstift op, grote oorbellen en draag een grote ketting om me nek. Ik weet niet of ik verder wil met yousef maar he, gezelschap met iemand anders is oke toch? Ik trek zwarte louboutin hakken aan, ik pak me handtasje en loop naar beneden. Ik hoor me moeder de keuken uitlopen en zie haar mij scheef aankijken. "Waar gaat mevrouw op dit tijdstip heen??" Hebben we dit weer.. ik heb hier echt geen zin in. "Ik ga gewoon weg yemma" zeg ik. "Is goed met jou, in plaats van huishouden doen en leren koken ga je de slet uithangen. Ewa doe je ding maar. Eruit!" En me moeder gooit de deur open en wacht tot ik eruit loop en smijt het hard dicht. Ik ben dit toch al gewend van haar.. ze mij nooit vergeven, en ik kan het heel goed begrijpen. Ik pak de auto die ik gekocht heb en ga naar de lounge heen. Ik parkeer en stap uit en wacht op die jongen. Ik wou net een rondje lopen om me auto tot ik twee handen op me ogen voel en niks zie. "Hallo lieverdje, stond je hier al lang te wachten?" Zegt deze stem. Ik herken ff de stem niet en begin te trillen van angst. Het is nog te vroeg voor hem om hier te staan. Wat als yousef de persoon is die nu achter me staat..... "kifesh je hebt je handen op me ogen gedaan" vraag ik. "Om het beetje spannend te houden schatje. Ik had je hier niet verwacht.."
Oh Samira, je denkt dat je gezelschap gaat houden maar je weet niet wat je te wachten staat..
Weer eens een deeltje geplaatst vandaag. Ik denk dat ik er nog meer ga plaatsen vandaag. Ik voel toch wel ff die spirit. Best een kleine deel maar de rest komt nog! 💕💕
JE LEEST
Van droommeisje naar ideale schoondochter
Random"ik heb geen andere keus!" ..... "sterren schijnen niet zonder duisternis" .... "ja ik weet het allemaal wel!" Een meisje met veel dromen, die altijd nadenkt en stil is, zal veranderen door wat ze meemaakt. Hoe kon ik het laten gebeuren dacht ze ac...