11

16 2 0
                                    

Perspectief van Fahima

Ik begon me te vervelen op me kamer en wou naar beneden lopen om wat eten te pakken. Dan maar Netflix kijken op me laptop. Eerlijk, het is fijner om te netflixen als iemand en een bed heeft en een tv, dan wanneer je aan het strugglen bent met je laptop op je bed en dat het lekker moet zitten. Toch? 😂 mohim, ik wou de trap aflopen maar hoorde vanuit nassim zijn kamer muziek. De deur stond op een kier en ik ging stiekem kijken. Ik zag dat hij probeerde te rappen en met zn handen die bewegingen maakte. Ik liep snel naar me kamer om mijn telefoon te pakken en nassim te filmen. Toen ik bij de deur stond was ik bezig hem te filmen. Ik deed heel hard me best om niet gepakt te worden door hem. Het zag er zo grappig uit.
'Je moest eens weten wat dit allemaal was, alles wat ik had kwam goed van pas. Je haren zo lelijjjkk zelfs die gel kwam niet van pas. Ik was, wat ik zeg, niet wie ik was. Ik was een kleine jongen, maar nu ben ik baas!' IK GA STUKK WHAHAHAHAHA. Kleine jongen je bent nog steeds klein. Ik voelde iemands adem in me nek en toen ik me omdraaide zag ik iemand weer die ik niet wou zien. Ik zat op mijn knieën gehurkt maar deze man dacht ff aan mijn haren te mogen ruiken. Ik stond gauw op en wou naar me kamer lopen. 'Fahima luister dan' fluistert soufian naar mij. Ik negeer hem en wou de deur dicht doen maar hij liep me kamer in en deed de deur dicht. 'Luister als yousef ons ziet maakt hij niet alleen mij af maar ook jou, dat je dat weet!' Zeg ik op een boze toon tegen hem. Hij kwam dichterbij lopen en pakte zn telefoon uit zn zak. 'Hier, kijk er maar in, dan weet je dat ik niet tegen je heb gelogen Fahima' omg meent hij dit.. 'Ey ik ben niet zo dom he, en ik heb niks aan je telefoon. Wat zou erin moeten staan?' Ik zag zn blik veranderen. 'Fahima.. je weet, wat jij en ik hadden -' ik liet m niet uitpraten en onderbrak hem 'juist ja, hadden, niet HEBBEN. Hadden is verleden tijd als je goed in Nederlands bent. Ik wil dat je eruit gaat, nu!' Zeg ik harder. Hij keek me verdrietig aan, en zie hoe zn blik verandert naar boos. 'Wacht maar, je gaat me nodig hebben.' Zegt hij. 'Ik? Jou nodig hebben?' Hij keek mij verbaasd aan en liep me kamer uit. Ugh, griezel. Ik heb al tegen hem gezegd ga weg van mij. En nu zie ik hem zelf in mijn huis. Wayow..

Perspectief van Abdel

"Zid ga van mij af en kleed je aan. Denk je heel de tijd van de wereld te hebben nigh? Ga een leven zoeken!!" Ze liep de badkamer in met tranen en ik liep naar mijn telefoon. Deze ga ik mooi sturen naar haar broer. Hij gaat zwaar spijt krijgen van wat hij mij heeft aangedaan.

Flashback
Ik liep op het pleintje en zag een bloedmooi meisje langslopen. Ze keek mij verlegen aan. Ik kan mijn ogen nooit van haar afhouden. Ik zie haar heel vaak langslopen, en weet welke nu wel wanneer ze langsloopt. Klinkt eng van mij maar ik heb het beste met haar, ook al ken ik haar niet. Ik weet niet waarom maar zij heeft gewoon iets wat mijn aandacht trekt. Haar moet ik hebben. Ik liep naar haar toe maar ze zag mij niet naar haar toe lopen. Ze liep door en ik liep achter haar. Ik zag haar naar een jongen toe lopen en hij knuffelde haar. Dat meisje schrok toen ze me zag en keek weg. Aii.. dit breekt mij wel ff. Wacht.. die gozer. Kifesh?! Wat doet hij met haar?? Ik liep boos naar hem toe. Hij gaat zien of hij nog kan lopen morgen. Zomaar mijn meisje afpakken. Ik pakte hem bij zn kraag en gaf hem een stoot. 'HOE DURF JIJ A VIEZE FLIKKER, JIJ WIST AL DE HELE TIJD WAT ER MET MIJ WAS EN DAN VERVOLGENS FLIK JE ME DIT!! TFOE VIEZE SHMETTA' maar toen voelde ik een hand op me schouder. Ik draaide mij om en zag dat meisje boos naar mij kijken an gaf mij een platte hand op me wang. Hoe durf je mijn toekomstige verloofde aan te raken! Wat, toekomstige verloofde wat? Ik vertelde hem altijd alles en hij flikt me opeens dit? 'Toekomstige verloofde.. wat?' Nu vallen alle puzzelstukjes bij elkaar. Nu begrijp ik waarom ik hem niet kon zien als ik hem nodig had. Altijd als zij langsliep, dan was ze onderweg naar hem!!
Einde flashback

Ik heb zijn zusje gepakt om hem terug te pakken. Zomaar liet hij mij met pijn lijden. Nu gaat hij zien. Ik ben bezig dat filmpje te bewerken en stuur het daarna op naar haar broer. Ik had vanaf begin haar al gewaarschuwd.. ze loopt de badkamer uit en ze heeft rode ogen. Kan mij geen moer schelen eigenlijk want ze wou het zelf heel graag. Ik kijk op het dekbed en zie dat bloed. 'Je weet dat je me hebt ontmaagd he..' zegt ze. Oh arme meid toch.. 'weet ik lieverd. Maar wat hier gebeurde, blijft tussen deze 4 muren' zeg ik om haar gerust te stellen. Anders krijg ik weer die domme opmerkingen weet je wel zovan dat ik een hoerenzoon ben, shmetta en al die bullshit die er achter aan kwam. 'Heb je er spijt van? Dat je dit gedaan hebt?' Vraag ik haar. 'Ik weet het niet.. jij?' Vraagt ze mij. 'Dat ga je nog zien.. mohim kom ik breng je naar huis'. We lopen de hotelkamer uit en check uit. Ik loop naar de auto en rij naar de plek terug waar we hadden afgesproken om elkaar op te wachten. Ik stopte voor een park en liet haar uitstappen. 'Ik app je nog' zei ze me. Dacht het nooit ff niet. Meteen blokkeren die wijven. Ze deed de deur dicht en ik reed naar de shishalounge van Imad. Hij is een goeie vriend van me maar ook mijn baas. We werken soort van samen in de drugs. Als ik daar aankomen loop ik naar Imad toe. 'Ewa appieeee hoe is t broeder' 'goed goed, met jou dan?' Vraag ik hem. We lopen naar zn kantoor en gaan zitten. Ik liet hem het filmpje zien die ik maakte bij het hotel. 'Soow zij heeft wel goeie billen, lekker man.' Zegt Imad. 'Toch was het moeilijk een stijve te krijgen bij haar man' zeg ik tegen hem. 'Wat? Met die billen? No man kan niet' deze man weet niet. 'Broer, als je haar in real life ziet, moet je haar hoofd echt vermijden en je ogen dicht doen als ze je sokt' 'aahh tfoe man, zo een snorlex zeker' zegt hij met een vieze gezicht. 'Precies ja, tfoe whollah. Mohim ik ga je laten saffe, ik spreek je later.' Saffi sgoed broer ik ga verder werken hier. Ik bel je wel voor een klusje saffe?' Zegt imad tegen mij. 'Saffe sgoed. Ciaoo' zeg ik tegen hem. En loop de lounge uit. Voor ik me auto instap, zie ik dat meisje weer. Ze is niks verandert.. nog even mooi als toen.. maar toen kwam die flikker aanlopen. Tfoe. Boos stap ik me auto in en rij naar huis. Zodra ik thuis kom loop ik gelijk richting me kamer en pak me telefoon. Ik denk diep na.. zal ik die video sturen, of niet..

Hallo allemaal, het was een beetje druk met school maar ik heb toch een deeltje erbij geschreven. Hoop dat jullie er wat van vinden!! Iets langer dan het vorige deel iig. 💘💘

Van droommeisje naar ideale schoondochterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu