Parta nebo kluk?

156 9 0
                                    

,,Asi by nás ještě nikdo neměl vidět spolu." Řekla jsem Mikeovi a on jen přikývl.
,,Tak mám jet k sobě domů a ty dojdeš do školy?" Navrhl a já přikývla. Usmál se a přešel ke mně.
,,Miluju tě Megan." Podíval se mi do očí.
,,A chci to říkat jen tobě." Dodal.
,,Nepřeháněj to." Napomenula jsem ho, ale to už mě líbal na rty.
,,Po škole budu muset domů." Řekl mi, potom co se odtáhl.
,,Neboj plány už mám nějaké na odpoledne s partou." Usmála jsem se.
,,Takže mě vyměníš za partu?" Zasmál se.
,,Tys mě vyměnil jako první a já bych to mohla zrušit." Zasmála jsem se taky a políbila ho.
,,Měli bychom jít." Řekla jsem po chvilce a on jen nesouhlasně zakňučel. Tak jsem jen popadla batoh a obešla ho. Hned vyšel za mnou a zavřel dveře za námi. Na nic nečekal a zvedl mě a přimáčkl k jeho autu.
,,Už fakt musím." Vyklouzla jsem se mu a odešla.
Zajímalo by mě, co dnes mě bude čekat ve škole a v tom jsem si vzpomněla, že jsem zapomněla, že v pátek mám být na party.
,,Sakra." Zaklela jsem, když jsem si uvědomila, že to bude zrada ode mě, ale tak nejdeme vždy všechny a já bych jednou nemusela jít.
Zapípal mi mobil a já se zarazila, na displeji se objevilo Elisino jméno a pod tím zpráva:
Tak v pátek na rande?
Jak sakra to zjistila? Tak jo Megan, jen klid tebe mají všichni radši, přece to i ona uznala.
Přidala jsem do kroku, už jsem chtěla mít školu za sebou.
,,Nazdar Megan." Poplácala si se mnou Ann.
,,Čau." Usmála jsem se.
,,Připravena na odpoledne?" Uchechtla se.
,,Nadereš si prdel, Ann." Odvětila jsem s úšklebkem.
,,No jen aby, pan neodolatelný přijede za tři... dva... jedna... teď." A opravdu se zpoza rohu vynořilo Mikeovo auto, na které všichni omámeně hleděli.
Podívala jsem se na Ann, která to fascinovaně pozorovala.
,,Co je na něm?" Zeptala jsem se, jako bych mu včerejší noc neusnula v náruči.
,,Je tak sexy." Zafňukala, když vystupoval z auta a pohledem někoho hledal, když mě našel, usmál se, já se jen podívala na Ann, která snad ukápla slina.
,,Hej, je to jen Mike." Protočila jsem panenkami.
,,O to jde, je to Mike, zdálo se mi to nebo se na tebe usmál?" Podívala se konečně na mě.
,,To se ti jen zdálo." Odpověděla jsem.
,,Dnešek platí?" Objala nás zezadu Sana.
,,Jo." Přikývla jsem a vešla do školy. Elisa si dnes dala do parády všechny skříňky naší party jak dětinské.
Jen jednou jsem se s ní setkala a to mi zašeptala do ucha větu.
,,Mike bude můj." A pokračovala dál v chůzi.
Teď jsem seděla na vrcholu kopci a dodávala si alkoholem odvahu ho sjet.
,,Holky, já v pátek na tu party nebudu moct, něco už mám." Řekla jsem omluvně.
,,Klid šéfová, nemusíš být všude, my to zvládneme samy." Vděčně jsem se usmála na Ann, ostatní jen přikyvovaly.
,,Takže jedeme?" Zeptala jsem holek, které přikývly. Pozorovala Melisu, která upevnila svůj mobil na selfie tyč, aby to vše natočila.
Holky na nic nečekaly a rozjely se, já ještě do sebe kopla panák a vyrazila za nimi.

Holky na nic nečekaly a rozjely se, já ještě do sebe kopla panák a vyrazila za nimi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Blue skyKde žijí příběhy. Začni objevovat