Půjdeš se mnou na rande?

192 18 0
                                    

Nikdy nejsem neviditelná, Zápis pátý

Někdy bych si přála, abych byla neviditelná. Pozorovala bych lidi, co na mě chystají, jestli mě mají opravdu, tak rádi, jak říkají a jestli nechystají zradu.

„Zůstaň tady ani se nehni." Přikázala jsem a zavřela dveře od pokoje.

„Dobré ráno." Zvolala jsem a sešla dolů po schodech.

„Dobré." Odpověděla mi sestra, která seděla u stolu a jedla snídani. Prošla jsem kolem ní a nalila do konvice vodu, abych si uvařila kávu.

„Jak se má tvá noční návštěvu?" Zničeho nic promluvila a já se zarazila.

„Jak to víš?" Podívala jsem se udiveně na svoji sestru.

„Megan, bydlíme v jednom domě, vím vše, co děláš, jen prosím tě, nenech si zlomit srdce a hlavně to nedělejte, když budu doma." Usmála se a já jen protočila oči.

„Tak já už budu muset jít do práce a ty by ses měla pomalu chystat do školy." Vstala od stolu a vzala si kabelku, než zavřela dveře, ještě se jednou na mě podívala.

Zalila jsem dva hrnky kávy a vydala se za Mikem.

„Myslela jsem, že přijde vhod." Otevřela jsem dveře a usmála se na Mika, který seděl na mojí posteli.

„Jsi zlatá." Usmál se na mě a vzal si ode mě hrnek s kávou.

„Před školou se stavíme ještě u mě, musím se převléct a vzít si věci." Dodal po chvilce. 

„Jasně." Zamumlala jsem a vzala si rifle a tričko a šla se obléct.

„Můžeme vyrazit." Usmála jsem se a podívala se na něho, ale ten se něčemu smál v mobilu.

„Co se děje?" Zeptala jsem, když jsem založila ruce před ním.

„Ale jedna osoba mě pozvala na rande." Usmál se na mě a já se zamračila a propalovala ho pohledem.

„Elisa." Dodal.

„Ona tě pozvala na rande?" Divila jsem se.

„Jo, normálně pozvala, jestli bych nechtěl do kina v pátek." Odpověděl mi.

„Škoda, že jsem v pátek chtěl jít s tebou na rande, Elisa není na programu." Vítězně se na mě usmál a já jsem musela jen poraženecky spustit ruce.

„Takže Megan půjdeš se mnou v pátek na rande?" Zeptal se mě.

„Moc ráda." Usmála jsem se a skočila na něho.

Blue skyKde žijí příběhy. Začni objevovat