Až naprší a uschne, zápis šestý
Pět, deset minut a nic, někteří lidé mívají takové zpoždění, že je lepší na ně nečekat.
„Sestra, klid dojede." Uklidňovala mě sestra a mně už v té chvíli bylo jasné, že ne.
„Další z jeho posraných her, už ho mám plné zuby, debila jednoho." Zvedla jsem se od stolu.
„Kašlu na něho, namalovaná jsem, času měl dost, já mizím na party." Naštvaně jsem si začala obouvat do bot.
„Sestra neblbni, v tomhle stavu se jen pořádně opiješ." Starostlivě promluvila a mně to bylo teď u něčeho.
„Tak ať, domů se nějak dostanu, nedělej si starosti." Usmála jsem se na ni a bouchla dveřmi. Já Mikeovi ukážu a Elise taky, ať si mě oba nepřejí, v té chvíli jsem netušila, co za pět minut uvidím.
„Ahoj Sano, nakonec dorazím, asi tak za půl hodiny tam budu." V rychlosti jsem nahrála Saně hlasovou zprávu, kterou jsem následně odeslala.
Procházela jsem kolem kavárny, když jsem si všimla dvou známých tváří, vrátila jsem se zpátky, tak abych na ně viděla a ještě jednou se ujistila, jestli vidím dobře.
Znechuceně jsem si prohlížela Mikea, který se smál s Elisou u jednoho stolu, na čele se mi prohloubila vráska a mně se udělalo zle. Co vše jí asi o mně řekl? Mikeův pohled se odtrhl od Elisy a podíval se přímo na mě, věděla jsem, že mě viděl, na nic jsem nečekala a rozutíkala se, co nejdál.
Ani jsem netušila, jak dlouho běžím, a že vlastně brečím.
„Musím na party." Zamumlala jsem si pro sebe. Vytáhla jsem si mobil a začala kontrolovat svůj vzhled, aby nikdo nepoznal, že jsem právě brečela.
Do domu jsem vkročila o hodinu později, než jsem posílala hlasovku, ale nezáleželo na tom, většina lidí byla opilá, že si mě sotva všimla.
„Hledáš Mikea?" Ozval se za mnou hlas a já jsem se otočila na Paula.
„Proč bych měla hledat toho kreténa?" Sykla jsem.
„Aspoň na něčem se shodneme." Usmál se na mě.
„Nemám ti zajít pro pití?" Zeptal se mě a já se na něho musela usmát.
„To bys byl moc hodný." A už při téhle větě jsem tušila, že dnes se domů nevrátím. Paul se ztratil mezi davem, který ještě dokázal stát na nohou a já se posadila na gauč.
„Megan, ty jsi došla." Zasmála se opile Sana a já se na ni usmála.
„Tak moc ráda tě tady vidím." Objala mě a posadila se vedle mě.
„Kde jsou ostatní? Chci se pomstít Elise." Promluvila jsem vážně.
„Tak co uděláme?" Zeptala se mě Sana a já jsem se uchechtla.
„Víš s kým Elisa, právě teď sedí v kavárně?" Usmála jsem a ona zakroutila hlavou.
„S Mikeem. Myslím, že do pondělí máme celou její partu na naší straně." Pyšně jsem jí řekla, ale to už mě od ní zvedly dvě paže.
„Snad nebudeš celou noc sedět." Zasmál se mi do ucha Paul a dal mi ruce kolem pasu.
„Nezdáš se, Paule." Napila jsem se s kelímku, který předtím dal na stůl.
„Noc bude naše, královno." Pošeptal mi do ucha a já jsem se ošila. Pak už jsem jen pila a tancovala, dokud nevešel do domu Mike a jeho oči se podívaly na mě a Paula, který mě k sobě tisknul.
„Nepůjdeme nahoru?" Zeptal se mě opile a já jsem v omámení přikývla. Chytl mě za ruku a vedl mě ke schodům, kde ho zastavil Mike.
„Megan s tebou nikde nejde." Zavrčel.
„Jdi do prdele, Mikeu." Ozvala jsem se opile a padla na Paula, který mě včas zachytil.
„Nikam nejdeš." Odstrčil mě od Paula.
„Dala ti Elisa?" Zeptala jsem se a on se zarazil.
„Vím to, takže mě nech žít, já chci jít s Paulem navrch." Zamumlala jsem.
„Máš dost." Řekl mi a já jsem zakroutila hlavou.
„Jdeme domů." Dodal a vyvedl mě ven.
„Všechno si zkazil, Mikeu, všechno. Nenávidím tě." Zařvala jsem a začala ho bouchat do hrudi.
„Nedělej to horší, Megan a pojď." Zkřížila jsem ruce na hrudi a postavila se na vlastní nohy, teda snažila jsem udržet rovnováhu.
„Já se tam vracím a je mi jedno, co si o tom myslíš." Vykřikla jsem.
„Jo, Megan se k nám vrací a ty se od ní drž dál." Objala mě zezadu Sana a já viděla Mikeův zklamaný pohled.
„Já půjdu." Zamumlala jsem poraženě a udělala dva kroky vpřed, než jsem pocítila tvrdý pád na trávu.
„Ukaž, já ti pomůžu." Přehodil si mě přes záda a posadil do auta.
„Miluju tě, Megan, musíš mi věřit, že bych nic s Elisou neměl, kdyby mi to má matka nenakázala." V jeho očích jsem uviděla slzy, než jsem propadla do říše snů
ČTEŠ
Blue sky
Novela Juvenil„Spadneme." Řekla jsem při pohledu na jeho kolo. „Nebuď tak nudná, bude sranda." Prohlédla jsem si ho, jestli to myslí jako vážně. Vylezla jsem na řídítka jeho kola a doufala, že ten idiot nic neudělá a já nespadnu. „Víš, že když se mi něco stane, t...